Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 12
- Rejestracja: pn, 22 wrz 2008, 21:46
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce(okolice)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
Tak ma być, powinna być widoczna przerwa. Teraz brachu musisz się postarać o to by pierścienie pracowały ok Możliwości jest masa. Mówi się że tonący łapie się brzytwy, jednak ja radze złapać się pilniczka do paznokci najlepiej delikatnie przypiłowac ten rowek na pierścień, piłowanie samych pierścieni nie wchodzi w gre Pozdrawiamdamiii pisze: Po włozeniu samych pierscieni do cylindra( miedzy jednym jego koncem a drugim jest ok 0,5mm luzu. Jest ok??
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
Tłok mam firmy namura, dalem za niego 328 zl. napewno pierscienie sa podpisane i N-jezeli jest podpisany- ma byc do gory?? To jutro sciagamy cilinderek i robimy pierscienie Mam nadzieje ze jak juz one beda ok to wreszcie po 2MIESIECZNEJ PRZERWIE znowu zajebisty rajd i skoki!! :rolleyes:
Dzieki za dotychczasowe odpowiedzi! :finga:
Dzieki za dotychczasowe odpowiedzi! :finga:
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 454
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
- Motocykl: CRF250R '06
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
Uszczelniacze muszą byc skierowane sprężynkami do wewnątrz, czyli napisami na zewnątrz. Inaczej nie możecie zakładac bo przy wzrastaniu ciśnienia w komorze uszczelniacz będzie wypychac a tak ciśnienie to "rozpycha" ten simmering przez co lepiej uszczelnia. A poza tym nie rozumiem jak ty chciałes odpalic maszyne nie wlewając oleju do skrzyni Zrób porządnie pierw wszystko tak jak powinno byc i potem szukaj usterki. Zapoznaj się na początek z zasdą dzialania silnika 2T a później krok po kroku patrz co jest nie tak.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
Gosciu a co ma olej w skrzyni do odpalenia motocykla... Z simmeringami moze masz racje ale wczesniej tak mialem jak mam i jezdzilem (takze nie ma to az tak wielkiego znaczenia).
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 454
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
- Motocykl: CRF250R '06
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
A chocby to koleś, że łożyska chodzą na sucho ! Nie musze chyba tłumaczyc co sie może stac. A sposób wciśnięcia simmeringu ma znaczenie i to bardzo duże.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
w łozyskach jest troche oleju, a pozatym nie maja praktycznie zadnego obciazenia takze sie nie zatrą, pracujac przez 30s albo nawet mniej bez biegu..
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 454
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
- Motocykl: CRF250R '06
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
Zależy w jakim stanie masz łożyska i o ile jest na nich jeszcze olej. Ale jak na tak krótko odpalisz moto to możesz uszkodzic świece
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
-
Autor tematudamiii
- Mistrz prostej
- Posty: 128
- Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
- Styl jazdy: Enduro
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
Niestety dzis slaby dzien jezeli chodzi o motor, nie mialem zupelnie nic wolnego czasu nawet zeby zdjac cylinder.. weekend poza domem i motor najpredzej bedzie ruszony w poniedzialek... Szkoda ale za duzo zajec... Pozdro!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 395
- Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
- Motocykl: SKR 125 , KX 250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Janów Lubelski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
zrób tak WEŹ strzykawkę 10mm wlej do cylindra od góry zrob 5 ruchów starterem powoli !!
Potem zakręć swiece i oddaj 3 mocne kopy jeśli jest iskra to MUSI ZAPALIC!!!! w innym przypadku masz albo tłok założony o 180stopni strzałko ma byc do tłumika albo masz coś nie tak z zapłonem na 1000%
Potem zakręć swiece i oddaj 3 mocne kopy jeśli jest iskra to MUSI ZAPALIC!!!! w innym przypadku masz albo tłok założony o 180stopni strzałko ma byc do tłumika albo masz coś nie tak z zapłonem na 1000%
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 454
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
- Motocykl: CRF250R '06
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...
Nawet jak tłok będzie odwrotnie założony, tzn. strzałką do gaźnika, to i tak odpali, ale może narobic szkód ;p
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250