Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: ecik » czw, 9 paź 2008, 09:02

Pierścienie się zakłada N (jest na pierścieniu taki napis) do góry. N musi być na górze.

RADZlU
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 12
Rejestracja: pn, 22 wrz 2008, 21:46
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kielce(okolice)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: RADZlU » czw, 9 paź 2008, 16:32

damiii pisze: Po włozeniu samych pierscieni do cylindra( miedzy jednym jego koncem a drugim jest ok 0,5mm luzu. Jest ok??
Tak ma być, powinna być widoczna przerwa. Teraz brachu musisz się postarać o to by pierścienie pracowały ok :) Możliwości jest masa. Mówi się że tonący łapie się brzytwy, jednak ja radze złapać się pilniczka do paznokci :wink: najlepiej delikatnie przypiłowac ten rowek na pierścień, piłowanie samych pierścieni nie wchodzi w gre Pozdrawiam

Autor tematu
damiii
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 128
Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: damiii » czw, 9 paź 2008, 17:28

Tłok mam firmy namura, dalem za niego 328 zl. napewno pierscienie sa podpisane i N-jezeli jest podpisany- ma byc do gory?? To jutro sciagamy cilinderek i robimy pierscienie :) Mam nadzieje ze jak juz one beda ok to wreszcie po 2MIESIECZNEJ PRZERWIE znowu zajebisty rajd i skoki!! :rolleyes:
Dzieki za dotychczasowe odpowiedzi! :finga:

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: plazgut » czw, 9 paź 2008, 17:33

Uszczelniacze muszą byc skierowane sprężynkami do wewnątrz, czyli napisami na zewnątrz. Inaczej nie możecie zakładac bo przy wzrastaniu ciśnienia w komorze uszczelniacz będzie wypychac a tak ciśnienie to "rozpycha" ten simmering przez co lepiej uszczelnia. A poza tym nie rozumiem jak ty chciałes odpalic maszyne nie wlewając oleju do skrzyni :shock: Zrób porządnie pierw wszystko tak jak powinno byc i potem szukaj usterki. Zapoznaj się na początek z zasdą dzialania silnika 2T a później krok po kroku patrz co jest nie tak.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Autor tematu
damiii
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 128
Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: damiii » czw, 9 paź 2008, 17:39

Gosciu a co ma olej w skrzyni do odpalenia motocykla... Z simmeringami moze masz racje ale wczesniej tak mialem jak mam i jezdzilem (takze nie ma to az tak wielkiego znaczenia).

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: plazgut » czw, 9 paź 2008, 17:48

A chocby to koleś, że łożyska chodzą na sucho ! Nie musze chyba tłumaczyc co sie może stac. A sposób wciśnięcia simmeringu ma znaczenie i to bardzo duże.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Autor tematu
damiii
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 128
Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: damiii » czw, 9 paź 2008, 18:19

w łozyskach jest troche oleju, a pozatym nie maja praktycznie zadnego obciazenia takze sie nie zatrą, pracujac przez 30s albo nawet mniej bez biegu..

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: plazgut » czw, 9 paź 2008, 18:42

Zależy w jakim stanie masz łożyska i o ile jest na nich jeszcze olej. Ale jak na tak krótko odpalisz moto to możesz uszkodzic świece ;)
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Autor tematu
damiii
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 128
Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: damiii » czw, 9 paź 2008, 18:54

Na swiecy mi nie zalezy.. ale mniejsza z tym. Moze jutro znowu bede jezdzil :D

Autor tematu
damiii
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 128
Rejestracja: pt, 5 wrz 2008, 21:58
Styl jazdy: Enduro
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: damiii » pt, 10 paź 2008, 18:37

Niestety dzis slaby dzien jezeli chodzi o motor, nie mialem zupelnie nic wolnego czasu nawet zeby zdjac cylinder.. weekend poza domem i motor najpredzej bedzie ruszony w poniedzialek... Szkoda ale za duzo zajec... Pozdro!

Reniek
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 395
Rejestracja: ndz, 27 lip 2008, 02:16
Motocykl: SKR 125 , KX 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Janów Lubelski
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: Reniek » sob, 11 paź 2008, 01:07

zrób tak WEŹ strzykawkę 10mm wlej do cylindra od góry zrob 5 ruchów starterem powoli !!
Potem zakręć swiece i oddaj 3 mocne kopy jeśli jest iskra to MUSI ZAPALIC!!!! w innym przypadku masz albo tłok założony o 180stopni strzałko ma byc do tłumika albo masz coś nie tak z zapłonem na 1000%

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem w Suzuki Rm z odpaleniem po remoncie...

Post autor: plazgut » sob, 11 paź 2008, 10:39

Nawet jak tłok będzie odwrotnie założony, tzn. strzałką do gaźnika, to i tak odpali, ale może narobic szkód ;p
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”