Postautor: dymian1 » czw, 21 sie 2008, 20:31
Post
autor: dymian1 » czw, 21 sie 2008, 20:31
acid pisze:Co to za głupie posty albo ja nie rozumiem takiego poczucia humoru albo naprawdę nie czaicie o co biega w waszych sprzętach lub jeszcze coś innego ... masa . Koleś jak sprzęt jest nawet wyjeżdżony to nie będziesz czuł różnicy w mocy sam wiem po swoim sprzęcie jak robiłem remont a robiłem nicasil korbe ... po prostu cały silnik i nie czuć różnicy w tzw kopie . Kolega niech sprawdzi bo może być silnik na śmietnik jak mu coś pierdolnie . Tłok jak już jest zużyty to ma powycierane rowki zmniejszające tarcie i utrzymujące film olejowy . Chyba się domyślacie o które chodzi , a jak jest już bardzo mocno zużyty to jest porysowany jakby ktoś go pocierał o papier ścierny , takie proste porównanie . Co do jak to nazwaliście dzwonienia ? to ja mam tak lecz to jest spowodowane tym że tłok wcześniej śię zatarł lecz go założyłem i hula . Opisywałem w innych tematach moją awarię cylindra-tłoka .
jak zdejmie cylinder to napisze jak to wszystko wygląda...