Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
Ja na swojej CRF zrobilem 100 mth i nawet nie trzeba było luzów robic. Cały czas 0.13 wchodziło. Jak wyszła z fabryki i tak samo bylo co kazde 10 mth az dobiło do 100 mth i profilaktycznie zostały wymienione.
Ale olej byl co 10 mth zmieniany a filtr to co jazde
Ale olej byl co 10 mth zmieniany a filtr to co jazde
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: pn, 11 sie 2008, 23:05
- Motocykl: Husaberg FE 450, Yamaha FJ 1.2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
Jony pisze:Ja na swojej CRF zrobilem 100 mth i nawet nie trzeba było luzów robic. Cały czas 0.13 wchodziło. Jak wyszła z fabryki i tak samo bylo co kazde 10 mth az dobiło do 100 mth i profilaktycznie zostały wymienione.
Ale olej byl co 10 mth zmieniany a filtr to co jazde
ale zmieniales ten filtr czy czysciles? bo sie przymierzam i ciagle mam watpliwosci... xd
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 694
- Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
- Motocykl: crossowy najlepiej
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Kraków/ Kanada
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
No zmieniałem. Zakładałem drugi a brudny prałem. A potem na odwrót
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER
THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB
-
- Mistrz prostej
- Posty: 144
- Rejestracja: pn, 7 maja 2007, 03:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
to powinneś zagrać w totka skoro masz takiego farta bo chyba trafiłeś 1 na 10 co akurat zawór nie pada (prawy ssący oczywiście) To nie jest przypadek że w więszości crf pada akurat prawy ssący zawór. I raczej nawet nie ma znaczenia czy filtr zmieniany co jazde czy co 3 jazdy bo gdyby to się działo od przeciągnięcia filtra to raczej oba zawory ssące by siadały. Jakoś w Yzf nie ma takiego problemu.Jony pisze:Ja na swojej CRF zrobilem 100 mth i nawet nie trzeba było luzów robic. Cały czas 0.13 wchodziło. Jak wyszła z fabryki i tak samo bylo co kazde 10 mth az dobiło do 100 mth i profilaktycznie zostały wymienione.
Ale olej byl co 10 mth zmieniany a filtr to co jazde
Ja też co jazda myłem filtr i nasączałem jak głupi bo czasem nawet śladu brudu nie było i co pierwsze 12 mth i luz 0,05 na prawym bo reszta w porządku ,olej zmieniłem po po pierwszych 2 mth i następnie po 10mth razem z kontrolą luzów zaworowch. I co tu ma olej i filtr do rzeczy? Jazda amatorska , żadnych zawodów ,moto nówka 2008r. Teraz mam tylko nadzieje że do końca sezonu dolata z częstszą regulacją luzu bo już widze że po 8-10 godzinach trzeba będzie regulować, bo teraz kontroluje co 5 mth. I dałem luzy na ssących w górnym przedziale tolerancji. inaczej to już po 5 mth bym musiał regulować prawy zawór. Ciekaw jestem jak szybko skończy mi się możliwość regulacji? Oby do końca sezonu dało rade jezdzić.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: pn, 11 sie 2008, 23:05
- Motocykl: Husaberg FE 450, Yamaha FJ 1.2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
o kurde :/ no to to mnie powoli odsuwa od CRF 250.... wolałbym hondziaka niz exc... xD
dobra, a takie pytanie (mam 2T wiec nie wiem)
trudno sie reguluje te zawory? da sie cos zrobic z tym padajacym zaworem?
i te 5 MTH to w ile Ci schodzą? (pytam o godziny normalne )
aha, i czy zawory da sie ustawic w garazowym zaciszu? ojciec mechanik mowi ze jak by mial narzędzia to by to zrobil, ale narazie nie mamy xD a on tera poza domem to zapytac nie moge :/
dobra, a takie pytanie (mam 2T wiec nie wiem)
trudno sie reguluje te zawory? da sie cos zrobic z tym padajacym zaworem?
i te 5 MTH to w ile Ci schodzą? (pytam o godziny normalne )
aha, i czy zawory da sie ustawic w garazowym zaciszu? ojciec mechanik mowi ze jak by mial narzędzia to by to zrobil, ale narazie nie mamy xD a on tera poza domem to zapytac nie moge :/
-
Autor tematukrzykros
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: czw, 14 sie 2008, 17:36
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
Ja wlasnie jestem juz po pierwszej jezdzie po wymianie zaworów po 20mth i zobaczymy za kilka godzin czy beda luzy prawidlowe , wtedy sie okaze czy poprostu moto dostaje w dupe na piaszczystym torze i dlatego tak siadaja czy poprostu trafilem na taki egzemparz. Ale honda mimo ze ma ta wade ma ogromna zalete jesli chodzi o komfort jazdy i prowadzenie.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 144
- Rejestracja: pn, 7 maja 2007, 03:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
To już wolałbym ten zawór wymieniać niż władować się w EXC ,bo w CRF to tylko zawór a w EXC wszystko padaLionix pisze:o kurde no to to mnie powoli odsuwa od CRF 250.... wolałbym hondziaka niz exc... xD
Wcześniej liczyłem wyjeżdżony zbiornik paliwa jako 1 mth a teraz liczę jako 1,5 mth i zresztą tyle zajmuje mi wyjeżdżenie zbiornika bo liczyłem dokładnie ze stoperem to dłużej nie jeżdże na zbiorniku.
A poniżej regulacja zaworów w crf 250x ,znaczy się link do dobrej strony z opisem po angielsku niestety ,ale są fotki jak robić
http://crfsonly.com/howto/crf250x/crf-v ... stment.php
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 28
- Rejestracja: pn, 11 sie 2008, 23:05
- Motocykl: Husaberg FE 450, Yamaha FJ 1.2
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Łódź
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
Ok, dzięki squash0
Z tego co widzę, jest z tym trochę pieprzenia...chyba wolę w razie co oddać do mechanika sprawdzonego przez kumpla i zapłacić te 80 zł Przynajmniej będzie dobrze
A ja wolę Hondę niż KTM, bo bardziej mi się podoba i ma fajne biało-czerwone malowanie, które wygląda super
Tak samo z Husqvarną TE 250, koniecznie biało-czerwona
Z tego co widzę, jest z tym trochę pieprzenia...chyba wolę w razie co oddać do mechanika sprawdzonego przez kumpla i zapłacić te 80 zł Przynajmniej będzie dobrze
A ja wolę Hondę niż KTM, bo bardziej mi się podoba i ma fajne biało-czerwone malowanie, które wygląda super
Tak samo z Husqvarną TE 250, koniecznie biało-czerwona
-
- Mistrz prostej
- Posty: 60
- Rejestracja: czw, 3 sty 2008, 13:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
Ostatni rozmawiałem z mechanikiem i ponoc na to ze te zawory sie tak rozregulowywyuja moze miec wpływ temperatura spalania paliwa....
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 26
- Rejestracja: wt, 3 lut 2009, 18:54
- Motocykl: CRF 250X
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
Witam! Dzis sprawdzalem luzy w mojej crf x i luz na prawym ssacym był zbyt mały. Motor ma przejecahne 19.7 mth od nowosci a jest z 2005r. I mam pytanko . Regulowac teraz luz czy odrazu wymienic ten zawór . Ktos pisał ze po załozeniu zaworów jakiejs firmy znika kłopot z regulacja , czy to prawda ?? Jesli tak to jaka to firma ?? I jeszcze chciałem zapytac o koszty takiej roboty ;) Z góry wielkei dzieki . :) :) :)
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 39
- Rejestracja: czw, 14 cze 2007, 22:16
- Motocykl: HONDA CRF250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Rzeszów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
Luzy zaworowe się reguluję więc nie ma potrzeby wymiany zaworu jeśli motocykl ma przejechane dopiero 20mth.
Co do zaworów nie wymagających regulacji to nie mam pojecia
Co do zaworów nie wymagających regulacji to nie mam pojecia
-
- Mistrz prostej
- Posty: 60
- Rejestracja: czw, 3 sty 2008, 13:33
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Siadajacy prawy zawór ssący w CRF 250
Kolega moze słyszał o stalowych zaworach które wymagaja rzadszej regulacji. Wszystkie zawory trzeba regulowac predzej czy pozniej nie zaleznie od sprzeta a bynajmniej co jakis czas do nich zajrzec.
Stalowy zawór jest za to ciezszy od tytanowego co zmienia troche charakterystyke silnika zwłaszcza w 250 w 450 to jest mniej odczowalne. W crf jeden zawór tytanowy(znaczy one sa pokrywane tytanem czy jakos tak) kosztuje koło 350 zł , a stalowe juz sie zaczynaja od 100 ponoc. Nie orintuje sie co do satli bo wymieniam na tytanowe.
Poszukaj troche na forum bo było o tym tematów pare.Pozdrawiam.
Stalowy zawór jest za to ciezszy od tytanowego co zmienia troche charakterystyke silnika zwłaszcza w 250 w 450 to jest mniej odczowalne. W crf jeden zawór tytanowy(znaczy one sa pokrywane tytanem czy jakos tak) kosztuje koło 350 zł , a stalowe juz sie zaczynaja od 100 ponoc. Nie orintuje sie co do satli bo wymieniam na tytanowe.
Poszukaj troche na forum bo było o tym tematów pare.Pozdrawiam.