Husqvarna WR 360 - Cylinder
-
Autor tematuMonot22
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 20
- Rejestracja: czw, 20 mar 2008, 23:47
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Husqvarna WR 360 - Cylinder
Witam :drinkers:
Chciałem zaczerpnąć waszej wiedzy.
Mam nieźle sponiewierany cylinder od Husqvarny WR 360 i chciałem sie dowiedzieć czy da się go jeszcze uratować
tutaj są zdjęcia:
http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... 872bz5.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 799ey8.jpg
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 011rm4.jpg
http://img115.imageshack.us/my.php?imag ... 970oc1.jpg
http://img147.imageshack.us/my.php?imag ... 710ty7.jpg
Dokładnie nie wiem czy tu jest tuleja czy nicasil, ale wydaje mi się że nicasil.
Czy jak zrobię szlif będę mógł jeszcze pojeździć?? czy muszę oddać do nicasilowania lub tulejowania?. Chce to naprawić tanim kosztem:)
Proszę o rady bo jestem w kropce.
PS.
Mam jeszcze pytanie czy ten cylinder jest sprawny?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HUSQVARN ... 0077098518
Chciałem zaczerpnąć waszej wiedzy.
Mam nieźle sponiewierany cylinder od Husqvarny WR 360 i chciałem sie dowiedzieć czy da się go jeszcze uratować
tutaj są zdjęcia:
http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... 872bz5.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 799ey8.jpg
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 011rm4.jpg
http://img115.imageshack.us/my.php?imag ... 970oc1.jpg
http://img147.imageshack.us/my.php?imag ... 710ty7.jpg
Dokładnie nie wiem czy tu jest tuleja czy nicasil, ale wydaje mi się że nicasil.
Czy jak zrobię szlif będę mógł jeszcze pojeździć?? czy muszę oddać do nicasilowania lub tulejowania?. Chce to naprawić tanim kosztem:)
Proszę o rady bo jestem w kropce.
PS.
Mam jeszcze pytanie czy ten cylinder jest sprawny?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HUSQVARN ... 0077098518
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 21:55
- Motocykl: sx125 / YZ250f
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ostróda
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna WR 360 - Cylinder
Nie jestem w stanie ci to powiedzieć, musiał bym w rękach trzymać.
Nie wiem czy to jest mądra rada ale znam kolesia któremu pękł tłok, a on po prostu wsadził nawy i latał dalej.A powłoką był właśnie nicasyl.
Nie wiem czy to jest mądra rada ale znam kolesia któremu pękł tłok, a on po prostu wsadził nawy i latał dalej.A powłoką był właśnie nicasyl.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna WR 360 - Cylinder
[quote="Monot22"]Witam :drinkers:
Chciałem zaczerpnąć waszej wiedzy.
Mam nieźle sponiewierany cylinder od Husqvarny WR 360 i chciałem sie dowiedzieć czy da się go jeszcze uratować
tutaj są zdjęcia:
http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... 872bz5.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 799ey8.jpg
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 011rm4.jpg
http://img115.imageshack.us/my.php?imag ... 970oc1.jpg
http://img147.imageshack.us/my.php?imag ... 710ty7.jpg
Dokładnie nie wiem czy tu jest tuleja czy nicasil, ale wydaje mi się że nicasil.
Czy jak zrobię szlif będę mógł jeszcze pojeździć?? czy muszę oddać do nicasilowania lub tulejowania?. Chce to naprawić tanim kosztem:)
Proszę o rady bo jestem w kropce.
U mnie się te zdjęcia nie ładują... A tuleję rozpoznasz po tym, że jest to tak jakby odrębna wprasowana częśc na gładź cylindra. Można powiedzieć, że tuleja żeliwna, patrząc od góry to będzie taki pierścień. Musisz zapytać kogoś albo w szlifierni czy np. taką tuleję da się przeszlifować, wstawisz nowy tłok i mozesz hulać. Natomiast z nicasylem wygląda to nieco inaczej. Byc moze nie jest jeszcze tak wyjechany i da się go lekko zchonowac i podpasować pod niego tłok. No i nicasyl rozpoznasz po tym, że stanowi on jednolitą strukturę na wewnętrznej powierzchni cylindra. Z racji, że jest on nakładany i nie wprasowywany jako stały element będzie właśnie tworzy jednolitą warstwę. No i jak jeździsz zawodowo to zdecydowanie nicasyl. Chociażby jeden prosty powód: dużo lepsze odprowadzanie ciepła niż w przypadku tuleji żeliwnej.
Ps. Wiecej w temacie nicasyl czy tuleja...
pozdr
Chciałem zaczerpnąć waszej wiedzy.
Mam nieźle sponiewierany cylinder od Husqvarny WR 360 i chciałem sie dowiedzieć czy da się go jeszcze uratować
tutaj są zdjęcia:
http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... 872bz5.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 799ey8.jpg
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 011rm4.jpg
http://img115.imageshack.us/my.php?imag ... 970oc1.jpg
http://img147.imageshack.us/my.php?imag ... 710ty7.jpg
Dokładnie nie wiem czy tu jest tuleja czy nicasil, ale wydaje mi się że nicasil.
Czy jak zrobię szlif będę mógł jeszcze pojeździć?? czy muszę oddać do nicasilowania lub tulejowania?. Chce to naprawić tanim kosztem:)
Proszę o rady bo jestem w kropce.
U mnie się te zdjęcia nie ładują... A tuleję rozpoznasz po tym, że jest to tak jakby odrębna wprasowana częśc na gładź cylindra. Można powiedzieć, że tuleja żeliwna, patrząc od góry to będzie taki pierścień. Musisz zapytać kogoś albo w szlifierni czy np. taką tuleję da się przeszlifować, wstawisz nowy tłok i mozesz hulać. Natomiast z nicasylem wygląda to nieco inaczej. Byc moze nie jest jeszcze tak wyjechany i da się go lekko zchonowac i podpasować pod niego tłok. No i nicasyl rozpoznasz po tym, że stanowi on jednolitą strukturę na wewnętrznej powierzchni cylindra. Z racji, że jest on nakładany i nie wprasowywany jako stały element będzie właśnie tworzy jednolitą warstwę. No i jak jeździsz zawodowo to zdecydowanie nicasyl. Chociażby jeden prosty powód: dużo lepsze odprowadzanie ciepła niż w przypadku tuleji żeliwnej.
Ps. Wiecej w temacie nicasyl czy tuleja...
pozdr
-
Autor tematuMonot22
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 20
- Rejestracja: czw, 20 mar 2008, 23:47
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna WR 360 - Cylinder
Przepraszam za kłopot
o to poprawne linki.
http://img147.imageshack.us/my.php?imag ... 710ty7.jpg
http://img115.imageshack.us/my.php?imag ... 970oc1.jpg
http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... 872bz5.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 799ey8.jpg
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 011rm4.jpg
crossmaniak możesz teraz okleślicz lub ktoś inny czy to tuleja??, a może jednak nicasil
o to poprawne linki.
http://img147.imageshack.us/my.php?imag ... 710ty7.jpg
http://img115.imageshack.us/my.php?imag ... 970oc1.jpg
http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... 872bz5.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 799ey8.jpg
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 011rm4.jpg
crossmaniak możesz teraz okleślicz lub ktoś inny czy to tuleja??, a może jednak nicasil
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna WR 360 - Cylinder
Mogę się mylić, ale mi to wygląda na wprasowaną tuleję. Jest dosyć gruba. No i, że to tuleja widać to po jej rdzawej krawędzi i "mostku" okien dolotowych i wylotowych. Zapytaj jeszcze bardziej doświadczonychMonot22 pisze:Przepraszam za kłopot
o to poprawne linki.
http://img147.imageshack.us/my.php?imag ... 710ty7.jpg
http://img115.imageshack.us/my.php?imag ... 970oc1.jpg
http://img516.imageshack.us/my.php?imag ... 872bz5.jpg
http://img227.imageshack.us/my.php?imag ... 799ey8.jpg
http://img512.imageshack.us/my.php?imag ... 011rm4.jpg
crossmaniak możesz teraz okleślicz lub ktoś inny czy to tuleja??, a może jednak nicasil