Dziwna sprawa:(
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Możesz wierzyć 2T że parę lat temu tzn. początki forum naprawdę było rzetelne i odwiedzało ja dużo ludzi którzy wiedzieli sporo o mx i w tym siedzieli.2T pisze:Ja może nie na temat ,ale odniosę się do wypowiedzi kolegówacid pisze:Tak gajowy jest zbyt dużo "fachowców" na tym forum i przez to jak ktos tu zagląda to widzi ze to forum nie ma żadnego poziomu , jakkolwiek to ująć , po prostu straciło swoje uroki kilka osób co się znało na rzeczy się nie wypowiada w ogóle i jest lipa
Nie wiem czy miało ono wcześniej wysoki poziom ,bo jakoś nie zauważyłem. Ale przy takich pytaniach w stylu zgasł i nie wiem co jest to odpowiedzi są jakie są ,może być 1000 przyczyn i każdy wymienia kilka by gość sprawdził. Rozumiem gdyby klient najpierw sprawdził luzy zaworków ,świece i jeszcze wiedział kiedy robił serwis motoru to byłoby łatwiej coś podpowiedzieć. A tak jest taki poziom. Natomiast zauważyłem że na pytania o opinie o konkretny motor to albo nie ma wcale odpowiedzi albo są ale o innych motorach.
A więc poziom taki był i jest i pewnie będzie. Ktoś kto tu w miare często zagląda może jednak wyłowić dobre rady od osób znających się na rzeczy.
Ja akurat nie znam się zbytnio na 4T ,a nawet gdybym się znał dobrze to jednyna rada dla kolegi od KXF to oddanie do serwisu bo inaczej to fakt -tylko wróżenie. Bom równie dobrze może to być zsunięty kabelek jak i dziura w tłoku :butthead:
pozdr.
RS SERWIS
Re: Dziwna sprawa:(
zrobił się śmietnik bo za duzo jest osob które nawet nie próbują nic sprawdzić w moto tylko zdup*** sie do garażu i na 4um ogień! Muszą niektórzy zrozumieć ze sprawdzenie takich podzespołów jak filtr czy świeca to standard A niektórzy nawet tego nie sprawdzą i odrazu ogień na forum, potem się okazuje ze się świeca zjechała albo filtr zasyfiony i tysiące są takich tematów. Drugi milion to te jakie moto wybrać, każdy jest taki sam co na początek etc mam xx kg xx cm będę jeździł xxx a itak zawsze się kończy na 125 2t/85 jak ktoś jest mlodszy, a jak całkiem początek jakieś lajtowe enduro.
Takie moje zdanie nic do nikogo nie mam ale, dbając o forum powinniśmy przemyśleć założenie każdego nowego tematu! btw. czasami wystarczą google jeli chodzi o niektóre pytania
Takie moje zdanie nic do nikogo nie mam ale, dbając o forum powinniśmy przemyśleć założenie każdego nowego tematu! btw. czasami wystarczą google jeli chodzi o niektóre pytania
-
Autor tematuPiotrekKXF
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: czw, 24 sty 2008, 21:05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Słuchajcie, świeca jest spalona. Jutro moto jedzie do mechanika bo coś jeszcze jest nie tak. Dla ciekawych napisze jakimy wymianami zakończyła się ta historia i ile to wszystko kosztowało.Będzie to informacja przyszłościowa dla wszystkich mający podobne problemy z moto. Jeszcze raz dziękuje za wszystkie posty. Myślałem, że ktoś może miał sytuację podobną .Ok trzymajcie się
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 6 lis 2007, 02:42
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Ano musze się zgodzić z superpimpem że każdy chce diagnozy na forum samemu nic nie sprawdzając w motorku. Z drugiej strony nie ma się co dziwić bo sporo osób dopiero zaczyna przygode z moto.
Tak myślę że na MotoXsie powinny się znaleść artykuły napisane przez doświadczonych mechaników na takie tematy od czego zaczynać diagnoze jeśli moto przestało działać lub nie działa tak jak powinno. żeby znalazło się tam to że trzeba sprawdzić czy jest paliwo w zbiorniku a następnie wykręcić świece i zobaczyć jak wygląda a nie zaczynać od rozpołowiania silnika.
Zwłasnego doświadczenia wiem że 90% awarii w stylu nie mogę odpalić lub moto muli jest wynikiem padnięcia świecy lub zapchania dyszy przez jakiś paproch. I dopiero po sprawdzeniu tego powinno być ewentualne pytanie na forum.
Tak myślę że na MotoXsie powinny się znaleść artykuły napisane przez doświadczonych mechaników na takie tematy od czego zaczynać diagnoze jeśli moto przestało działać lub nie działa tak jak powinno. żeby znalazło się tam to że trzeba sprawdzić czy jest paliwo w zbiorniku a następnie wykręcić świece i zobaczyć jak wygląda a nie zaczynać od rozpołowiania silnika.
Zwłasnego doświadczenia wiem że 90% awarii w stylu nie mogę odpalić lub moto muli jest wynikiem padnięcia świecy lub zapchania dyszy przez jakiś paproch. I dopiero po sprawdzeniu tego powinno być ewentualne pytanie na forum.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 137
- Rejestracja: wt, 27 maja 2008, 17:58
- Motocykl: RMZ250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
No miałem podobny przypadek, w KXF250 z 2004 roku, z tą róznicą, z ejak mi raz zgasł to już więcej nie odpaliłem, objaw był podobny- brak kompresji. mozna było swobodnie ręka "kopać" U mnie poszło po całości - do wymiany miałem głowicę, wałki,zawory, popychacze - jednym słowem zrobiłem całą górę - koszt około 3000 zł. Mam nadzieję, ze nie spotka Ciebie to samo. Ja juz mam inne moto.....
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
- Motocykl: Honda CRF450r .05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Wszystko dobrze ale nie powinno sie pisać wymysłów które nie wymyślił by nawet upośledzony chłopczyk i udawać mega znawce . Zastanówcie się zanim dotkniecie klawiatury bo możecie tym przysparzać komuś wiele stresu i zachodu a nie daj Boże rezygnacji z pasji . Na szczęście są jeszcze osoby na tym forum co pilnują żeby nie powstawało zbyt duże łajno
-
Autor tematuPiotrekKXF
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: czw, 24 sty 2008, 21:05
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
No, moto już rozkręcone więc tak koszt naprawy to około 2500-3000zł:
-tłok
-2 zawory ssące (tytanowe)
-łańcuszek rozrządu
-głowica (wypalone gniazda)
To by było chyba na tyle, no trudno zdarza się, tym bardziej jak moto jeszcze dotychczas od nowości nie było rozkręcane (wszystko było orginalne).Postanowiłem go zrobiĆ i sprzedaĆ.Chce kupiĆ nówke kawasaki kx250F z 2009roku. Dziękuje za napisanie postów.Pozdro xD
-tłok
-2 zawory ssące (tytanowe)
-łańcuszek rozrządu
-głowica (wypalone gniazda)
To by było chyba na tyle, no trudno zdarza się, tym bardziej jak moto jeszcze dotychczas od nowości nie było rozkręcane (wszystko było orginalne).Postanowiłem go zrobiĆ i sprzedaĆ.Chce kupiĆ nówke kawasaki kx250F z 2009roku. Dziękuje za napisanie postów.Pozdro xD
-
- Do odcięcia!
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz, 22 sty 2006, 10:12
- Motocykl: CRF only
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wlkp.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dziwna sprawa:(
Od razu po remoncie sprawdź czy masz watę w tłumik bo wypalone gniazda i zawory to objawy braku waty w tłumiku.
pozdr.
pozdr.
RS SERWIS