suzuki 125 rm bardz muli z niższych obrotów
-
Autor tematudymian1
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pt, 11 kwie 2008, 16:53
- Motocykl: suzuki 125 rm
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
suzuki 125 rm bardz muli z niższych obrotów
WItam
Mam problem.
Czym to moze byc spowodowane ze podczas jazdy w troszeczke trudniejszych warunkach jak np piach czy błoto to bardzo muszę trzymac sprzęgło gdyż w innym przypadku motor gaśnie oraz nie ma odpowiedniej mocy. Ogólnie pisząc motor "przymula" przy nizych obrotach.
Moze byc to wina za bardzo nasączonego filtra powietrza ?? Lub źle ustawionego gaźnika??
Pomóżcie mi.
pozdrawiam
Mam problem.
Czym to moze byc spowodowane ze podczas jazdy w troszeczke trudniejszych warunkach jak np piach czy błoto to bardzo muszę trzymac sprzęgło gdyż w innym przypadku motor gaśnie oraz nie ma odpowiedniej mocy. Ogólnie pisząc motor "przymula" przy nizych obrotach.
Moze byc to wina za bardzo nasączonego filtra powietrza ?? Lub źle ustawionego gaźnika??
Pomóżcie mi.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt, 5 sie 2008, 22:38 przez dymian1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 225
- Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: suzuki 125 rm bardz muli z niższych obrotów
PO pierwsze to że 2T juz tak ma, sprawdz zawory na wydechu, tez to moze być od tego.
Way of Life !
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: suzuki 125 rm bardz muli z niższych obrotów
2t cierpi na słaby dół, ale poza tym przy dobrym nastrojeniu gaźnika powinien dobrze wkręcać się na obroty . A jego moto ma z tym problem... Ja bym na początku sprawdził te najdrobniejsze sprawy jak filtr powietrza (jego czyszczenie i nasączanie), świeca, gaźnik (regulacja). A potem za zapłon, zawór wydechowy. pozdr
-
Autor tematudymian1
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pt, 11 kwie 2008, 16:53
- Motocykl: suzuki 125 rm
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: suzuki 125 rm bardz muli z niższych obrotów
o filtr powietrza to dbam nawet chyba za bardzo bo prawie co drugi wyjazd go myje (płynem do mycia naczyń) i nasączam olejem.crossmaniak pisze:2t cierpi na słaby dół, ale poza tym przy dobrym nastrojeniu gaźnika powinien dobrze wkręcać się na obroty . A jego moto ma z tym problem... Ja bym na początku sprawdził te najdrobniejsze sprawy jak filtr powietrza (jego czyszczenie i nasączanie), świeca, gaźnik (regulacja). A potem za zapłon, zawór wydechowy. pozdr
zobacze jeszcze co jest grane ze swiecą bo z regulacja gaznika juz raczej nie chce sie bawic bo za bardzo nie wiem jak
-
Autor tematudymian1
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pt, 11 kwie 2008, 16:53
- Motocykl: suzuki 125 rm
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: suzuki 125 rm bardz muli z niższych obrotów
a jak mam sprawdzic te zawory ??Seba3 pisze:PO pierwsze to że 2T juz tak ma, sprawdz zawory na wydechu, tez to moze być od tego.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 225
- Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: suzuki 125 rm bardz muli z niższych obrotów
Poszukaj, był temat o zaworach, jak mozna je zoabczyc.
Way of Life !
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
- Motocykl: Honda CRF450r .05r
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: suzuki 125 rm bardz muli z niższych obrotów
Jak się za bardzo nie znasz to zaprowadź do mechanika co będzie wiedział o co kaman Ale najpierw sprawdź czy zawór wydechowy ci lekko chodzi , oczywiście po odkręceniu od prowadnicy - tego czegoś co wychodzi z dolnej części silnika i porusza nim w górę i w dół , jeżeli chodzi to też sprawdź prowadnice czy stoi w miejscu bo jak chodzi lekko o jakieś 1.5cm w góre i w dół tzn że nie działa mechanizm odpowiadający za całą pracę zaworu , lecz to mało prawdopodobne . Gaźnik hmmm to raczej nie jest jego wina , a ustawienie w crosówkach 2T jest bardzo mało skomplikowane , nawet w motorynce jest bardziej , sprawdź czy nie łapie tzw lewego powietrza ale to bardzo mało prawdopodobne Gdybać można ale jak nie sprawdzisz to się nie dowiesz . Zobacz w jakim stanie jest tłok i cylinder ewentualnie jak nie umiesz określić to daj jego wyraźne fotki podpowiemy . Ja bym nie stawiał na żaden error tylko po prostu 2T tak maja że jak nie dasz w pi... to nie ujedziesz , chyba że jest widoczna zmiana w mocy wtedy cos się dzieje
-
Autor tematudymian1
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: pt, 11 kwie 2008, 16:53
- Motocykl: suzuki 125 rm
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: suzuki 125 rm bardz muli z niższych obrotów
widocznej zmiany w mocy raczej nie ma. Ogolnie to motor smiga oprócz tego co wyzej przedstawiłem. Moim skromnym zdaniem jak by to był winny tłok i cylinder to motor na innych biegach byłby słabszyacid pisze:.....Ja bym nie stawiał na żaden error tylko po prostu 2T tak maja że jak nie dasz w pi... to nie ujedziesz , chyba że jest widoczna zmiana w mocy wtedy cos się dzieje
Jak bede umial to sprawdze ten zawór.
Narazie wielkie dzieki
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 225
- Rejestracja: pn, 27 sie 2007, 20:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Lubawa/Olsztyn
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: suzuki 125 rm bardz muli z niższych obrotów
ja tak miałem ze 1 dobrze 2 dobrze 3 zamula na maxa<- za mały poziom paliwa
Way of Life !