Problem Suzuki rm 85

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
2T
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 6 lis 2007, 02:42
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: 2T » sob, 2 sie 2008, 16:12

dominikos pisze:chdzi mi ze jak chce szybko ruszyc to mi sie duis troche ale potem na innych biegach normalnie sie wkręca wiec przyczyną moze byc zaduza dawka paliwa?
:|
ważne jest ile masz odkręconego gazu w momencie duszenia bo wtedy można powiedzieć która dysza jest za duża - u ciebie będzie to pewnie igliczka do przestawienia
:evil: a świece to nową wkręciłeś???
dominik ma racje z tym olejem ,ja bym też dawał 100ml na 3 litry paliwa ,góra na 4litry
Ostatnio zmieniony sob, 2 sie 2008, 16:18 przez 2T, łącznie zmieniany 1 raz.

Autor tematu
dominikos
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 105
Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: dominikos » sob, 2 sie 2008, 16:14

dominik_cr to nie jest wątek o mieszankach tylko o problemie ze mi sie zalewa swica i czemu to sie dzieje
gdzies tak poł manetkia czasami więcej

dominik_cr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: pt, 23 maja 2008, 11:42
Motocykl: honda cr 85/RMZ cwiara
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: dominik_cr » sob, 2 sie 2008, 16:16

mi dusilo moja honde ale to byl taki powud ze mialem wode w gazniku
a pali ci dlatego tak duzo bo masz za wysoko iglice tez mialem ten problem obniz na maksa iglice i po problemie PZDR
MX 4 ever ....
jak widze moto zdala to mi troche odpie..


Autor tematu
dominikos
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 105
Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: dominikos » sob, 2 sie 2008, 16:17

5dni temu wkręciłem nową swiece bo mi zalało inna i wczoraj mi znow zalało swiece tą nową co włozyłem 5 ni temu po zalaniu strej swiecy

Autor tematu
dominikos
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 105
Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: dominikos » sob, 2 sie 2008, 16:19

ok tylko ze ja na motorach sie dobrze nie znam więc gdzie ta igliczka jest?? bo motor mam od 2 tyg i jeszcze sie nie znam dobrze

dominik_cr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 84
Rejestracja: pt, 23 maja 2008, 11:42
Motocykl: honda cr 85/RMZ cwiara
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: dominik_cr » sob, 2 sie 2008, 16:21

chlopie i jak sie nie znasz to sie tego nie tykaj idz do kolegow co mieszkaja blisko ciebie a sie znaja a ci to zrobia to jest 3 min roboty dokrecic iglice

ALE JAK MASZ MOTO 2 TYG TO NIE TYKAJ SIE TEGO ja jak cos nie wiem to nie tykam sie ide do kumpli pomoga mi wytumacza lub zrobia a jak juz sie nieda to do mechanika
radze sie nie tykac tego idz do kolegow
MX 4 ever ....
jak widze moto zdala to mi troche odpie..


Autor tematu
dominikos
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 105
Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: dominikos » sob, 2 sie 2008, 16:22

ok dzieki ale chce wiedziec tylko gdzie to jest ?

2T
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 6 lis 2007, 02:42
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: 2T » sob, 2 sie 2008, 16:25

ja też myśle że powinieneś opuścić iglicę tzn. zawiesić ją na najwyższym rowku (to zależy na ktorym jest jeszcze) i wkręć najpierw śrobę składu mieszanki o pól obrotu (taka mała schowana najczęściej zdrugiej strony niż śruba regulacji obrotów) posłuchaj dominika i sam nie rób (co najwyżej skład mieszanki o pół obrotu) a i kup świece bo ta już pewnie do du... bo jak mieszanka za bogata to świece padają

crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Barwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: crossmaniak » sob, 2 sie 2008, 16:35

Iglica znajduje się w gaźniku i jest zawieszona na przepustnicy. Regulując jej położenie zmieniasz skład mieszaniki. Powinny być 3 rowki. Najwyzszy do ubogiej mieszanki, środkowy to chyba ustawienie nominalne, a ostatni to do bogatej mieszanki na zimę np. Ja bym najpierw zmniejszył dawkę paliwa, a pózniej pobawił się w regulację gaziora. Jeśli boisz się, ze coś uszkodzisz to podpytaj znajomych może ci pomogą. pozdr

Autor tematu
dominikos
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 105
Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: dominikos » sob, 2 sie 2008, 17:42

to ja pewnie mam na bogata mieszanke a dawke paliwa zmniejsza sie w pływaku??

2T
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 6 lis 2007, 02:42
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: 2T » sob, 2 sie 2008, 18:42

:evil: nie ruszaj pływaka żadnego :evil:
wkręć sobie śrubę mieszanki o pół obrotu ,jak nie poprawi się to jeszcze o pól obrotu (to nie jest śruba do regulacji obrotow!!!)
tylko pamiętaj ile ją wkręciłeś
a więcej to lepiej sam nie ruszaj skoro nie bardzi znasz się na tym bo jak roztroisz to wszystko to nikt nie dojdzie do przyczyny , skoro masz znajomego co lata takim motorkiem to ktoś mu to chyba naprawia ,więć najlepiej gdyby ci pomogl

crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Barwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Problem Suzuki rm 85

Post autor: crossmaniak » sob, 2 sie 2008, 21:27

Najlepiej to poszukaj manuala (serwisówki) do rm'a. Albo samemu zrób jak napisał 2t. Śrubą do regulacji składu mieszanki się pobaw. Możesz wkręcić ją maksymalnie pamiętając o ilości obrotów, a potem wykręcić 2,5 obrotu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”