Problem Suzuki rm 85
-
Autor tematudominikos
- Mistrz prostej
- Posty: 105
- Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem Suzuki rm 85
ta sruba do regulacji mieszanki znajduje się od strony kopniaka?? czy to o tą chodzi bo ja nią podkręcałem i myslałem ze to obroty i sie zwiększyły czy to ta sruba jest od regulascji mieszanki?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem Suzuki rm 85
Nie jestem pewien... Od strony kopniaka (po prawej??) powinny być obroty, a po lewej chyba skład mieszanki.
-
Autor tematudominikos
- Mistrz prostej
- Posty: 105
- Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem Suzuki rm 85
według mnie tez tak powinno byc bo moj kolega po lewej ma obroty a po prawej squad mieszanki w cr 85 no ale jak u siebie podkręcałem tą srubką to obroty na luzie bez dawania gazu sie zwiększały
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 6 lis 2007, 02:42
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem Suzuki rm 85
śrubke od regulacji składu masz po tej samej stronie co od obrotów tylko że centymetr niżej i jakieś dwa centymetry w lewo patrząc od strony kopniaka (na płaski śrubokręt ,nie wystaje prawie z obudowy i jest koloru złotego najprędzej)
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 454
- Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
- Motocykl: CRF250R '06
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Sulechów
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem Suzuki rm 85
Żeby wyregulowac gaźnik musisz miec serwisówke bądź dane z tej serwisówki a to dlatego, żeby wiedziec co ile i jak ustawic a mianowicie:
- ustawic odpowiedni poziom na iglicy
- dobrac odpowiednie dysze
- dobrac odpowiednią dawkę powietrza
- ewentualnie ustawic odpowiedni poziom paliwa w komorze, bo może akurat został naruszony w jakis sposob
Zakładam, że cały układ zapłonowy masz w nienagannym stanie tak samo jak filtr powietrza.
- ustawic odpowiedni poziom na iglicy
- dobrac odpowiednie dysze
- dobrac odpowiednią dawkę powietrza
- ewentualnie ustawic odpowiedni poziom paliwa w komorze, bo może akurat został naruszony w jakis sposob
Zakładam, że cały układ zapłonowy masz w nienagannym stanie tak samo jak filtr powietrza.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
Było: Komarek , Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 330
- Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
- Motocykl: 95' kx 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Barwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Problem Suzuki rm 85
A jak z zapłonem?? Są trudności z odpaleniem?? Jeśli wszystko jest ok to krok po kroczku możesz zastosować się do rad plazguta
-
Autor tematudominikos
- Mistrz prostej
- Posty: 105
- Rejestracja: pt, 4 lip 2008, 12:57
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Problem Suzuki rm 85
odpala z pierwszego kopa bez problemów w poniedziłek bedzie u mnie mechanik z teamu subaru to mi to zobaczy rez mowił ze moge miec zle igliczke ustawioną
patrzyłem i srobke od składu mieszanki mam po tej samiej stronie co od obrotów 2T
Dzięki za rady i podpowiedzi napewno mi sie przydadzą
patrzyłem i srobke od składu mieszanki mam po tej samiej stronie co od obrotów 2T
Dzięki za rady i podpowiedzi napewno mi sie przydadzą