Wysokie obroty- problem

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
TOMEK_MX
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: pt, 28 gru 2007, 18:33
Motocykl: Kawasaki KMX 200
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Wysokie obroty- problem

Post autor: TOMEK_MX » śr, 18 cze 2008, 08:12

Witam Jest problem a mianowicie. Mój motocykl dziwnie sie zachowuje. Po dodaniu gazu motocykl wchodzi na wysokie obroty i tak zostaje. Zauważyłem ze jak włączę sanie to motor schodzi z obrotów dobrze.Zaznaczę iż przepustnica działa dobrze. Co to może być ?? czekam na odp.

crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Barwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wysokie obroty- problem

Post autor: crossmaniak » śr, 18 cze 2008, 21:33

A jak chodzi linka?? Bo byc moze jest zatarta w pancerzu i nie chce odbijac. Sprawdz tez rolgaz. Moze plywak sie przywiesza..??

Autor tematu
TOMEK_MX
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: pt, 28 gru 2007, 18:33
Motocykl: Kawasaki KMX 200
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wysokie obroty- problem

Post autor: TOMEK_MX » śr, 18 cze 2008, 23:08

jak wczesniej pisalem przepustnica dziala dobrze linka, rolgaz rownierz. Pytanie mam probuje regulowac tylko mi to nie wychodzi. ile obrotow powinna byc wykrecona srobka od mieszanki??

enduroguy
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 541
Rejestracja: pn, 4 gru 2006, 23:14
Motocykl: RM125 #155
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Józefów k/o W-wy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wysokie obroty- problem

Post autor: enduroguy » czw, 19 cze 2008, 23:58

nie ma opcji zeby to byla regulacja. musi ciagnac lewe jak skur*****. Sprawdz czy Ci simmeringu pod magnetem nie wydmuchalo.

Pzdr
Fuck The Whales!!! Save 2 Strokes!!!

mXmoto.pl
- TLD , BudRacing, MSR, Answer...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”