Husqvarna 510te / strzela i słabo pali na ciepłym
-
Autor tematuturkey_8
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz, 8 cze 2008, 23:56
- Motocykl: Husqvarna 510TE - 89'
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Husqvarna 510te / strzela i słabo pali na ciepłym
Mam moto od niedawna i po tym jak nauczyłem sie porządnie je odpalać zauważyłem że silnik niezbyt równo pracuje na wolnych. Rozkręciłem gaźnik i przeczyściłem wszystkie dysze, po czym wziąłem sie za filtr powietrza. Wszystkie te zabiegi nic nie pomogły więc moja diagnoza była jedna- lipna świeca. Po wymianie na nową i zmniejszeniu przerwy na ok. 0,8-1,0mm husky zaczęła jeszcze strzelać z rury do tego stopnia że na wysokich pokazuje się błysk ognia przy wylocie tłumika (pusty w środku ;p ). Na starej świecy chodzi trochę lepiej ale wciąż strzela a na wolnych gaśnie (gaźnik i śruba powietrza są ok). Na gorącym jest ciężko go ruszyć, zimny bez oporów. Może przerwy na świecach są nie takie, jakie być powinny?Nie mam już zielonego pojęcia co to może być, sam nie mogę dojść do ładu. Proszę o Waszą pomoc i sugestie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 144
- Rejestracja: śr, 21 maja 2008, 12:12
- Motocykl: GAS GAS TxT 280 pro
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ok Żywca
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna 510te / strzela i słabo pali na ciepłym
może regulacja zaworów
People coming, people going, people born to die, Don't ask me, because I don't know why
-
- VIP
- Posty: 259
- Rejestracja: ndz, 1 kwie 2007, 14:11
- Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna 510te / strzela i słabo pali na ciepłym
Wkońcu witam kogoś z TE510 :drinkers:
Przerwa na świecy podana na rysunku.
Zalecana NGK CR8EB.
Przerwa na świecy podana na rysunku.
Zalecana NGK CR8EB.
- Załączniki
-
- 16.JPG (10.07 KiB) Przejrzano 8607 razy
- 16.JPG (10.07 KiB) Przejrzano 8607 razy
-
Autor tematuturkey_8
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz, 8 cze 2008, 23:56
- Motocykl: Husqvarna 510TE - 89'
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna 510te / strzela i słabo pali na ciepłym
dzięki za odpowiedź, bede działał i poinformuje co z tego wyniknie.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 17:13
- Motocykl: Husaberg FE600,KTM EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wałbrzych->Sokołowsko
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna 510te / strzela i słabo pali na ciepłym
Ja mialem podobnie,wykluczalem kolejno gaznik,filtry powietrza,swieca i zawory.Tez strzelal mi jak z miotacza ognia ustawlem zawory jak w serwisowce,wydechowy byl troche zle ustawiony.Moze tez byc ze za malo paliwa dostaje ale wtedy to by ogniem nie walil:/-chyba.ustaw gaznik jak nalezy,daj swiece jak w serwisowce jest podana,zobacz czy zawory sa dobrze ustawione:)powodzenia
HUSABERG 4 STROKE FORCE
-
Autor tematuturkey_8
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz, 8 cze 2008, 23:56
- Motocykl: Husqvarna 510TE - 89'
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Husqvarna 510te / strzela i słabo pali na ciepłym
No wiec jest tak: ustawiłem przerwe na świecy tak jak poradził mi kolega z bractwa Husky ;], motor pali ale musi chodzić na wysokich obrotach (śruba reg. gaźnika). Po mimo tego słychać nieregularność w pracy silnika. Chciałem jednak napisać coś co mi sie przydarzyło podczas odpalania moto..
Po kilku kopnięciach na odprężniku w celu pod pompowania paliwa przestraszył mnie wystrzał jak z małej armatki. Po chwili widzę dym wydobywający sie przez otwór filtra powietrza, prawdopodobnie nastąpił zapłon cofający się aż do gaźnika. Patrze pod pokrywe a tu oczom nie wierzę- żywy ogień! Szybko poleciałem po wodę i ugasiłem, zapaliła sie gąbka od zatrzymywania pyłów z powietrza.
I tu mam do Was pytanie, czym spowodowane mogą być takie wystrzały? Czy chodzi o zawory, czy może gaźnik jest źle uregulowany?
Jak zwykle prosze o porady i opinie, szukałem po necie ale nigdzie nie mogę znaleźć żadnego e-booka typu "Sam naprawiam motor (husqvarna bądź inny cross)", to by pomogło wiele wyjaśnić i przeprowadzić naprawy samemu
Po kilku kopnięciach na odprężniku w celu pod pompowania paliwa przestraszył mnie wystrzał jak z małej armatki. Po chwili widzę dym wydobywający sie przez otwór filtra powietrza, prawdopodobnie nastąpił zapłon cofający się aż do gaźnika. Patrze pod pokrywe a tu oczom nie wierzę- żywy ogień! Szybko poleciałem po wodę i ugasiłem, zapaliła sie gąbka od zatrzymywania pyłów z powietrza.
I tu mam do Was pytanie, czym spowodowane mogą być takie wystrzały? Czy chodzi o zawory, czy może gaźnik jest źle uregulowany?
Jak zwykle prosze o porady i opinie, szukałem po necie ale nigdzie nie mogę znaleźć żadnego e-booka typu "Sam naprawiam motor (husqvarna bądź inny cross)", to by pomogło wiele wyjaśnić i przeprowadzić naprawy samemu
-
- VIP
- Posty: 259
- Rejestracja: ndz, 1 kwie 2007, 14:11
- Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna 510te / strzela i słabo pali na ciepłym
1) Jeżeli idzie o regularność to sprawdź tak jak piszą inni czyli zawory.
2) Zapłon w moto jaki miałeś mógł być spowodowany zbyt dużą ilością paliwa. Takie strzały też miałem kilka razy. Zauważyłem, że jak moto nie było odpalane kilka dni należy najpierw ze 2 razy przekręcić manetkę gazu. Następnie kopnąć. Gdy nie zapali za pierwszym razem należy równocześnie kopać i przekrecać manetkę gazu. Kiedy po paru takich kopnięciach moto nadal nie odpaliło należy spodziewać się właśnie wystrzału. Kiedy dobrze opanujesz odpalanie z kopki problem zniknie. Będziesz dokładnie wiedział jak kopnąć i w którym momencie przekręcić manetkę.
3) Jeżeli idzie o jakąś książkę to mogę Ci polecić czeską stronę. Może coś znajdziesz dla siebie co Ci pomoże. Szukałem manuala dla Twojego rocznika na necie ale narazie niczego nie znalazlm.
- manuale huska
4) Jak chcesz więcej info o Huskach to szukaj tutaj:
- HUSQVARNA motocykle-informacje
2) Zapłon w moto jaki miałeś mógł być spowodowany zbyt dużą ilością paliwa. Takie strzały też miałem kilka razy. Zauważyłem, że jak moto nie było odpalane kilka dni należy najpierw ze 2 razy przekręcić manetkę gazu. Następnie kopnąć. Gdy nie zapali za pierwszym razem należy równocześnie kopać i przekrecać manetkę gazu. Kiedy po paru takich kopnięciach moto nadal nie odpaliło należy spodziewać się właśnie wystrzału. Kiedy dobrze opanujesz odpalanie z kopki problem zniknie. Będziesz dokładnie wiedział jak kopnąć i w którym momencie przekręcić manetkę.
3) Jeżeli idzie o jakąś książkę to mogę Ci polecić czeską stronę. Może coś znajdziesz dla siebie co Ci pomoże. Szukałem manuala dla Twojego rocznika na necie ale narazie niczego nie znalazlm.
- manuale huska
4) Jak chcesz więcej info o Huskach to szukaj tutaj:
- HUSQVARNA motocykle-informacje
-
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 17:13
- Motocykl: Husaberg FE600,KTM EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wałbrzych->Sokołowsko
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Husqvarna 510te / strzela i słabo pali na ciepłym
byl to taki przygluszony wystrzal??:)mi sie tak zdazalo teraz tez sie zdazy przy odpalaniu jak kopne i dodam gazu to czasami mi sie nie wkreci na obroty tylko tak walnie wlasnie jak z armaty:)u mnie spowodowane jest tym ze mam dysze rozwiercona(ktos czarowal wczesniej:/i zamiast dyszy glownej 185 mam 250:/i go jakby zalewa ,ale kwestia opanowania sprzetu wiec nie pekaj:)dym tez poszedl ale zanim wyregulowalem wszystko a wspomne ze wczesniej przez no spory czas probowalem odpalic moto wiec napewno sie benzyny nazbieralo i walnelo sobie ot co:)jak chyba wspomnialem u mnie byl troche zapchany gaznik i zawory wydechowe zle troszeczke ustawione:)ustaw zawory na 10 ssace i 10 wydechowe(u mnie tak jest w serwisowce)a jak nie bedzie dobrze to daj 10 na ssacych a 15 na wydechowych:)
HUSABERG 4 STROKE FORCE