Jakie sa przyczyn brania oleju??
-
Autor tematuspartan
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 17:13
- Motocykl: Husaberg FE600,KTM EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wałbrzych->Sokołowsko
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Jakie sa przyczyn brania oleju??
Moto odpala,ale strasznie kopci:/dym jest "blekitny".Przed wymiana oleju nie kopcil wymienilem olej z valvoline 10W40 na motul syntetic 10W40 i kopci:/z tym ze tego oleju spuszczonego za duzo nie bylo.czy nadmiar oleju moze byc tego przyczyna??ewentualnie uszczelniacze na zaworach??czy moze czeka mnie zakup cylindra tloku??:/nie mam pojecia jest to moj pierwszy 4T(husaberg fe 650).
HUSABERG 4 STROKE FORCE
-
- Mistrz prostej
- Posty: 180
- Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: ząbkowice śl.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakie sa przyczyn brania oleju??
zabardo się nie znam ale może to coś z pierścieniami może one biorą olej ??
-
Autor tematuspartan
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 17:13
- Motocykl: Husaberg FE600,KTM EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wałbrzych->Sokołowsko
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakie sa przyczyn brania oleju??
No nie wiem moze za duzo oleju:/bo no odkrecilem srubke i spuscilem olej nawet polozylem moto zeby zlecialo odczekalem az zleci potem wlalem 1l oleju,moze nie wszystek stary olej wylecial:/bo az z uszczelniacza na kickstarterze wycieka olej wiec moze za duzo go jest:/hmm a jesli pierscienie to czy mozna kupic same pierscienie czy dorobic??
HUSABERG 4 STROKE FORCE
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakie sa przyczyn brania oleju??
A może Husaberg ma suchą miskę olejową jak Yamaha i resztę spuszczasz np z ramy. To co opisujesz to tak jakby za dużo oleju było. Przy spuszczaniu kłaść go nie musisz. Kartery są tak skonstruowane, że podczas stania go pionowo jest optymalnie
pozdro
pozdro
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakie sa przyczyn brania oleju??
czemu uszczelniacze na wale? to bedzie pierscien olejowy raczej i puszcza juz olej w komore spalania
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 100
- Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 00:41
- Motocykl: Cr125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ł-ca - okolice ŁDZ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakie sa przyczyn brania oleju??
u mnie jak brał olej to puściły uszczelniacze a serwisie mi ich nie wymienili przy robieniu silnika, ale ja mam 2t więc to może trochę inaczej się odbywazielorz pisze:A może Husaberg ma suchą miskę olejową jak Yamaha i resztę spuszczasz np z ramy. To co opisujesz to tak jakby za dużo oleju było. Przy spuszczaniu kłaść go nie musisz. Kartery są tak skonstruowane, że podczas stania go pionowo jest optymalnie
pozdro
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jakie sa przyczyn brania oleju??
W 2T faktycznie jest tak jak mówisz ale w 4T nie.ManiaCr pisze:u mnie jak brał olej to puściły uszczelniacze a serwisie mi ich nie wymienili przy robieniu silnika, ale ja mam 2t więc to może trochę inaczej się odbywazielorz pisze:A może Husaberg ma suchą miskę olejową jak Yamaha i resztę spuszczasz np z ramy. To co opisujesz to tak jakby za dużo oleju było. Przy spuszczaniu kłaść go nie musisz. Kartery są tak skonstruowane, że podczas stania go pionowo jest optymalnie
pozdro
Tłok w 4T jest smarowany olejem z silnika i gdy pierścienie już zaczynają przepuszczać to 4T zaczyna kopcić. Kopcenia w 4T nie powinno być.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 100
- Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 00:41
- Motocykl: Cr125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Ł-ca - okolice ŁDZ
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakie sa przyczyn brania oleju??
no właśnie taktez myslalam ze jest inaczej dzieki za info, zapamietam sobie ) pzdrecik pisze:
W 2T faktycznie jest tak jak mówisz ale w 4T nie.
Tłok w 4T jest smarowany olejem z silnika i gdy pierścienie już zaczynają przepuszczać to 4T zaczyna kopcić. Kopcenia w 4T nie powinno być.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: wt, 17 sty 2006, 10:30
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Radom
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Jakie sa przyczyn brania oleju??
Hej, ja mam tez problem odnosnie kopcenia. Tylko ze ja mam wlasnie moto po serwisie i wymienili mi tlok, pierscienie, zawory ssace. Otoz mi takze kopci na niebiesko z poczatku, potem jak sie zagrzeje to nie widac, jak sie doda gazu dynamicznie to poleci czarny dym.
-
Autor tematuspartan
- Mistrz prostej
- Posty: 168
- Rejestracja: śr, 13 cze 2007, 17:13
- Motocykl: Husaberg FE600,KTM EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wałbrzych->Sokołowsko
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Jakie sa przyczyn brania oleju??
No w ramie oleju to husaberg moj nie ma:)na wolnych obrotach nie kopci tylko jak sie odkreci gaz to wtedy:/mozliwe ze uszczelniacz poszedl bo znajomy mial podobnie w husabergu.ale czy moze mi ktos powiedziec czy mozna i ile kosztuje dorobienie pierscieni??:)bo na razie na tlok i rezte nie mam funduszy:/
HUSABERG 4 STROKE FORCE