Pomocy Problem z Ktm 2t
-
Autor tematustolarz1991
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 18:36
- Motocykl: Ktm Exc 450 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Żyrardów(woj.maz)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Pomocy Problem z Ktm 2t
Witam.Mam problem z ktm egs(exc) 380 z 99' w 2t.
Rano ok 11 motorek odpałiłem normalnie ( tzn to tak za 5 kopnieciem ) ok 20min pojeździłem. Zgasiłem go odstawiłem do garażu.Ok godz 16 chciałem go odpalić, nakopałem sie chyba z 40 min i nic, strzelał w tłumnik, gaźnik . No nic dałem mu odpocząc noc.Na drugi dzień przychodze to samo .
Nie moge go odpalic z kopki za rzadne skarby .Strzela w tłumnik bodajrze.Z popychu odpala błyskawicznie , a teraz drugi problem jak go odpale(z popychu) ładnie równo chodzi ale nie chce wejść na obroty tzn wydaje mi sie ze tak od 6-7 tys (na oko bo obrotomierza nie ma) nie chce wejsc na obroty tzn przerywa i na tych powidzmy 7tys zostaje i przerywa.Takiak by było coś z zapłonem tzn chyba za wczesny.
A problem tkwi w tym, że nie wiem jak wyregulować zapłon.Przeglądałem serwisówka i były pokazane dwa modele zapłonów SEM i KOKUSAN wynika z tego, że w moim ktm-ie jest zapłon SEM , który nie wiem jak wyregulować.W przeciwieństwie do zapłonu kokusan ktory reguluje sie poprzeż przekręcenie płytki statorowej w lewo lub w prawo(przyspiesznie/opóznienie zapłonu) A w tym co mam zapłonie (SEM) nie widziałem (na zdjęciach z serwisówki) żadnych regulacji .
-Wkładałem kilka swieć ( nie nowych) ale ładnie wypalonych.
-Ustwaiłem przerwe na swiece wg zaleceń 0,60
-Wyczyściłem gaźnik także go wyregulowałem(nie ruszałem tylko poziomu iglicy.
-Wyszyściłem fiiltr powietrza oraz nasączyłem.
Kompresje raczej ma bo kopka chodzi normalnie noi jak sie go odpali to ładnie idzie do tych 6-7 tys obrotów.
Proszę o pomoć bo już nie wiem co mam z nim zrobić. A pienidzy na mechanika raczej nie mam bo wszystko + pożyczke wydałem na motor itp.
Rano ok 11 motorek odpałiłem normalnie ( tzn to tak za 5 kopnieciem ) ok 20min pojeździłem. Zgasiłem go odstawiłem do garażu.Ok godz 16 chciałem go odpalić, nakopałem sie chyba z 40 min i nic, strzelał w tłumnik, gaźnik . No nic dałem mu odpocząc noc.Na drugi dzień przychodze to samo .
Nie moge go odpalic z kopki za rzadne skarby .Strzela w tłumnik bodajrze.Z popychu odpala błyskawicznie , a teraz drugi problem jak go odpale(z popychu) ładnie równo chodzi ale nie chce wejść na obroty tzn wydaje mi sie ze tak od 6-7 tys (na oko bo obrotomierza nie ma) nie chce wejsc na obroty tzn przerywa i na tych powidzmy 7tys zostaje i przerywa.Takiak by było coś z zapłonem tzn chyba za wczesny.
A problem tkwi w tym, że nie wiem jak wyregulować zapłon.Przeglądałem serwisówka i były pokazane dwa modele zapłonów SEM i KOKUSAN wynika z tego, że w moim ktm-ie jest zapłon SEM , który nie wiem jak wyregulować.W przeciwieństwie do zapłonu kokusan ktory reguluje sie poprzeż przekręcenie płytki statorowej w lewo lub w prawo(przyspiesznie/opóznienie zapłonu) A w tym co mam zapłonie (SEM) nie widziałem (na zdjęciach z serwisówki) żadnych regulacji .
-Wkładałem kilka swieć ( nie nowych) ale ładnie wypalonych.
-Ustwaiłem przerwe na swiece wg zaleceń 0,60
-Wyczyściłem gaźnik także go wyregulowałem(nie ruszałem tylko poziomu iglicy.
-Wyszyściłem fiiltr powietrza oraz nasączyłem.
Kompresje raczej ma bo kopka chodzi normalnie noi jak sie go odpali to ładnie idzie do tych 6-7 tys obrotów.
Proszę o pomoć bo już nie wiem co mam z nim zrobić. A pienidzy na mechanika raczej nie mam bo wszystko + pożyczke wydałem na motor itp.
Jazda motocyklem to przezycie religijne, im szybciej tym blizej Boga..
-
Autor tematustolarz1991
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 18:36
- Motocykl: Ktm Exc 450 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Żyrardów(woj.maz)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pomocy Problem z Ktm 2t
Też taka opcja mi sie nasuneła ale kopke sie mocno jak kiedyś kopie i jak go odpaliłem to szedł jak trzeba tylko ze do tych 6-7 tys
Jazda motocyklem to przezycie religijne, im szybciej tym blizej Boga..
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 284
- Rejestracja: pn, 5 lis 2007, 18:38
- Motocykl: KXF 250 2011
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pomocy Problem z Ktm 2t
moze zawor wydechowy? bo on zazwyczaj przy ok 6-7 tys sie otwiera i pozwala na wejscie na wyzsze obroty
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematustolarz1991
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 18:36
- Motocykl: Ktm Exc 450 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Żyrardów(woj.maz)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pomocy Problem z Ktm 2t
To dlaczego tak ciężko odpala????
A na zawór patrzyłem wszystko w porządku
A na zawór patrzyłem wszystko w porządku
Jazda motocyklem to przezycie religijne, im szybciej tym blizej Boga..
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pomocy Problem z Ktm 2t
a rusza sie ? jak patrzyles? rozbierales cylinder czysciles go?
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
Autor tematustolarz1991
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 18:36
- Motocykl: Ktm Exc 450 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Żyrardów(woj.maz)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pomocy Problem z Ktm 2t
Nie rozbierałem cylindra ale wg mnie przecierz zawór nic z odpalaniem nie ma wspólnego tak jak pisałeś od dopiero zaczyna prace na 6-7 tys obrotów .
Jedynie może mieć z tym przerywaniem.
Jedynie może mieć z tym przerywaniem.
Jazda motocyklem to przezycie religijne, im szybciej tym blizej Boga..
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 46
- Rejestracja: sob, 22 mar 2008, 08:38
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pomocy Problem z Ktm 2t
iglice zniż o jeden ząbek ponieważ jest cieplej i nie potrzebuje tyle paliwa / ja podwyższyłem i pali mi z rana za 1 ale serwisówka zaleca obniżenie przy wyższych temp
-
Autor tematustolarz1991
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 18:36
- Motocykl: Ktm Exc 450 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Żyrardów(woj.maz)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pomocy Problem z Ktm 2t
Chyba mam tłok do wymiany bo z tego co patrzyłem nie zdejmująć cylindra to ma spory luz.
Jazda motocyklem to przezycie religijne, im szybciej tym blizej Boga..
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 16
- Rejestracja: pt, 3 sie 2007, 00:17
- Motocykl: Ktm 125sx
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kłodzko
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Pomocy Problem z Ktm 2t
Ja miałem podobny problem ale z zapalaniem i okazalo sie że pierścień zapieczony ..!
-
Autor tematustolarz1991
- Mistrz prostej
- Posty: 67
- Rejestracja: czw, 31 sie 2006, 18:36
- Motocykl: Ktm Exc 450 2009
- Styl jazdy: Enduro
- Lokalizacja: Żyrardów(woj.maz)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Pomocy Problem z Ktm 2t
AHA no troche lipa jak tłoczka z pierscieniami trzba wymienic bo to 670 zl .
Ostatecznie go rozbiore w sobote i zobaczy czy to tłok czy nie.
Macie jeszcze jakieś inne propozycje?
Ostatecznie go rozbiore w sobote i zobaczy czy to tłok czy nie.
Macie jeszcze jakieś inne propozycje?
Jazda motocyklem to przezycie religijne, im szybciej tym blizej Boga..