Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Barwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: crossmaniak » sob, 24 maja 2008, 11:09

Mysle ze inaczej nie da sie tego zrobic a poza tym dyfuzor wystarczy rozciąc na spawie gdzie praktycznie zaczyna się ta siatka. Ja tak zrobilem i powiem ze wszystko jest jak najbardziej ok. Jest dokladnie zaspawane wiec nie widac roznicy :wink: . Czekam na twoje inne propzycje oprocz regulacji gaznika moze sie przydadza. Pozdro :wink:

T.T.
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: pt, 8 cze 2007, 13:41
Motocykl: YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: T.T. » sob, 24 maja 2008, 14:51

?? Chłopaki co wy pierdzielicie!! Jak to rozcinać dyfuzor?? Po co? Oo Jak jest fabrycznie zamontowany to po co go ruszać. Po za tym nauczcie się czytać! Gościu ma problem z obrotami motoru ponad 6000 tys. ,a poźniej go muli ,więc coś jest z gaźnikiem dostaje za duża dawkę paliwa albo coś takiego ,a nie dyfuzorem. No najlepiej wybebeszyć sobie wszystko i jesszzcze jeździć bez tłumika Oo. Jasne.. Trzeba wyregulować gaźnik lub po prostu kupić nowy (bodajże 250zł). :/
"Tam gdzie kończy się asfalt zaczyna się przygoda"
"Ofiary dla Boga prędkości"

crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Barwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: crossmaniak » sob, 24 maja 2008, 16:01

Jak uważasz, ale mysle ze katalizator moglby byc jednym z powodów. A poza tym jest to robota na 2 godzinki przy odpowiednim sprzecie :wink: . Jesli chodzi o to czy bedzie chodzil glosniej to w moim sprzecie nie zauwazylem roznicy. Byc moze regulacja pomoze, ale tak jak mowie wyjecie katalizatora sprawi ze spalinom nie bedzie stalo nic na przeszkodzie a przy tym moze wzrosnac moc :wink: . Pozdr

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: Taki Tam Gar » sob, 24 maja 2008, 18:03

To.mek... pod warunkiem że będzie w stanie zrobić to tak żeby nic nie rozwalić. Poza tym, to praktycznie niemożliwe żeby dyfuzor był przyczyną czegoś takiego... Musiałby być chyba albo totalnie pogięty albo dziurawy żeby syf się do środka dostał. Jeżeli jest cały, nie ruszany to nie ma prawa być przyczyną. Nadal myślę że to gaźnik... Ewentualnie świeca... A może przepustnica się nie otwiera do końca lub nie domyka?... Niech najlepiej ktoś ci to zobaczy, ale dyfuzor zostaw w spokoju.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

T.T.
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 58
Rejestracja: pt, 8 cze 2007, 13:41
Motocykl: YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: T.T. » sob, 24 maja 2008, 21:10

crossmaniak, kolego "żal" tylko jednym to słowem podpisuje.
"Tam gdzie kończy się asfalt zaczyna się przygoda"
"Ofiary dla Boga prędkości"

crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Barwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: crossmaniak » sob, 24 maja 2008, 22:24

Wszystko ograniczacie do regulacji a trzeba sprawdzic wszystko. Czy ja powiedzialem ze to jest przyną?? Ja podsunelem tylko jedna przyczyne takich objawow, ktorych doswiadczylem we wlasnym motorku. Wiec twoj żal nie jest potrzebny :finga: . Najlepiej bedzie jesli sprawdzi swoje moto autor posta i wtedy powie jaka jest ewentualna usterka.

AlexRx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: wt, 20 maja 2008, 21:33
Motocykl: Aprilia Rx 80/50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łęczyca/k.Łodzi
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: AlexRx » ndz, 25 maja 2008, 18:43

Heloł ;) Również jestem posiadaczką Aprilii Rx 80/50 też miałam cos podobnego wystarczy wyregulowac gaznik :) U mnie byl jeszcze problem tego typu ze przekrecalam manetke gazu i raz ostro obroty szly w gore a raz gasla jakby gaz linka nie ciągnela i sie okazalo ze linka jest pozadzierana i do wymiany...
JESZCZE MAM PYTANKO:
nie wiecie może gdzie mogę dokupic albo dorobic szprychy do tylnego kola 18 ? :| Bo polamalo mi sie ich troche... ostatnio kolo mi z tylu zaczelo całe latac i nie da sie jezdzic obciera sie o wachacz i nie wiem czy wystarczy łożyska wymienic czy to tych szprych wina tez... :| Albo ewentulanie kupie cale kolo do Aprilki na tyl... 18
Jestem z malej miejscowosci i u mnie w ogole nie ma czesci do moto :|
Pozdrawiam wszystkich motomaniakow
Ciao...
Załączniki
P1010210aprilia.JPG
;)
P1010210aprilia.JPG (14.43 KiB) Przejrzano 4974 razy
P1010210aprilia.JPG
;)
P1010210aprilia.JPG (14.43 KiB) Przejrzano 4974 razy

Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: Taki Tam Gar » ndz, 25 maja 2008, 18:48

Ok, koniec wojny.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Barwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: crossmaniak » ndz, 25 maja 2008, 20:47

AlexRx mialem podobny problem ze szprychami w swoim rx'ie. Wylamane byly chyba 4 szprychy i przez to kolo bylo strasznie zwichrowane. Kupilem kilka szprych zamiennych w sklepie z czesciami do moto. Trzeba bylo je skrocic zeby pasowaly. Dalem felge i szprychy do goscia i wszystko elegancko zrobil. To nie bylo w zadnym serwisie wiec wzial tylko 20 zl. Jak narazie wszystko jest ok. Pozdro

AlexRx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 2
Rejestracja: wt, 20 maja 2008, 21:33
Motocykl: Aprilia Rx 80/50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Łęczyca/k.Łodzi
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: AlexRx » wt, 27 maja 2008, 13:28

Kurcze ale jest taki problem ze koles co robi tego typu rzeczy powiedzial ze sie nie da tak zrobic
bo jak utnie szpryche to gwint będzie za krotki ;/ a do jakiego moto kupowales szprychy? i przedewszystkim na tyl czy na przod?

crossmaniak
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: pt, 16 maja 2008, 16:20
Motocykl: 95' kx 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Barwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Aprilia RX 50/80. muli na wyzszych obrotach 6000 i wgóre.

Post autor: crossmaniak » wt, 27 maja 2008, 13:56

Kupowalem w sklepie z tanimi zamiennikami wiec nie byly dedykowane do konkretnego modelu chodzilo poprostu o odpowiednia wielkośc i grubośc szprychy. Kupilem chyba uniwersalne a wiec mozna je bylo podpasowac tak samo do rx'a jak do simsona czy wsk. Kupilem je z racji ze mieszkam w malym miescie w zachodniopomrskiem gdzie ciezko o jaki kolwiek serwis z czesciami czy cos w tym stylu. Z tego co pamietam to gosciu sam zrobil na nich gwint i dobrze je przypasowal. Tak jak mowilem dalem poprostu to kolesiowi ktory od wielu lat zajmowal sie centrowaniem kol i tp. Zrobil to stosunkowo szybko wiec mysle ze to nie bylo duzym problemem chodzi tylko o to by znalezc goscia ktory zrobi to dobrze :wink: . pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”