Co wymienic, sprawdzic po zakupie moto

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
mendrek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: czw, 20 wrz 2007, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co wymienic, sprawdzic po zakupie moto

Post autor: mendrek » czw, 24 kwie 2008, 15:42

dzieki ale jak piszesz ze trzeba by bylo przelatac z 10 tloków to potem nie da sie nicasilu polozyc czy poproistu ktos po taniosci zrobil np w tej aukcji znalazlem http://www.allegro.pl/item352831355_hon ... ealny.html
2003 rok a tuleja wstawiona. To chyba po taniosci zrobione.

czyzyk
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 22
Rejestracja: śr, 2 kwie 2008, 16:44
Motocykl: RM250 K5
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co wymienic, sprawdzic po zakupie moto

Post autor: czyzyk » czw, 24 kwie 2008, 16:46

Do tych 10 tłoków bardzo nie przywiązuj wagi. Można latać na 10 tłokach co 20 godzin i mamy 200mh, równie dobrze amator może 3-4 tłoki zużyć i zrobić też 200mh - wszystko zależy od intensywności eksploatacji. Można ponownie nałożyć nicasil (koszt - różnie: sam pojedziesz do Czech to zmieścisz się w 500 zł, wyślesz przez sklep motox (angielski nicasil) - około 1000 zł). Tulejowanie 250 2T to koszt około 400 zł. Czy nicasil taki drogi - jeśli zrobimy w Czechach to koszt około 1-1,5 wartości tłoka. Wnioski pozostawiam do wyciągnięcia samemu.

Autor tematu
mendrek
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 10
Rejestracja: czw, 20 wrz 2007, 22:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Co wymienic, sprawdzic po zakupie moto

Post autor: mendrek » czw, 24 kwie 2008, 17:14

moim zdaniem same niekorzysci sa z tulei piewsza z nich jest wieksze tarcie niz na nicasilu i tak samo szybsze zuzycie tej tyleji jak i pierscieni. Równiez niekozystne jest docieranie takiego motoru bo jak mammy nicasil to wystarczy 30 minu na 3/4 manetki i troche na postoju i motor dotarty a na tuleji chyba trzeba wylatac z 5 czy nawet 10 mth. Wiec nie rozumiem czemu zakladaja te tuleje. Moze zle to sobie mysle ale jak ktos kupuje juz takiego crossa to powinien zadbac o nie go a nie pchac jakies tuleje do cylindra . Tak samo mozna kupic jakis tlok "no name" i przelatac az sie rozpadnie. Nie rozumiem tych ludzi jak robic remont to porzadny a nie na pół środki. Czy moze ktos zna dobrego mechanika na podlasiu do którego mozna sie zglosic zeby wyjechac z nim obejzec po motor oczywiscie mój transport i place dla niego jak pojedzie. Wiec dziekówa za wszystkie odpowiedzi i rady napewno sie przydadza przy wyboze. Jeszcze jedna sprawa moze macie jakis sklep internetowy z czesciami bo ni jak nie moge znalesc takiego

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”