blokuje koło na 2 biegu-honda cr125

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
glibo
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: pn, 8 paź 2007, 19:35
Motocykl: yz250f i cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ck
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

blokuje koło na 2 biegu-honda cr125

Post autor: glibo » sob, 12 kwie 2008, 11:14

witam
mam problem po ostatniej jazdzie gdy wracalem do domu zauwazylem ze na 2 biegu blokuje mi kolo i ciezko jest wrzucic na inny bieg(dzwignia zablokowana)-trzeba ja naciskac przez pare minut i dopiero zeskoczy.na niskich obrotach mi nie blokuje ale jak dodam gazu to nagle mi zatrzyma kolo i koniec.czego to moze byc wina??da sie rozebrac skrzynie bez wyjmowania korbowodu i uszczelniaczy??
<predkosc nie zabija,lecz nagle zwolnienia>
MoNsTeR EnErGy YZ250F

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: blokuje koło na 2 biegu-honda cr125

Post autor: ecik » sob, 12 kwie 2008, 15:15

Coś ci widocznie blokuje w skrzyni. Trzeba rozebrać i zobaczyć jak to tam wygląda. Musisz rozpołowić silnik żeby dostać się do skrzyni. Nie musisz wyjmować korbowodu ani uszczelniaczy bo przecież tylko wykładasz wał ^^.

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: blokuje koło na 2 biegu-honda cr125

Post autor: plazgut » sob, 12 kwie 2008, 21:38

Na moje oko - wyłupany jeden ząb w zębatce drugiego biegu. Trzeba rozpołowic silnik i wymienic zebatke. A mozesz ominą dwójke przelaczajac biegi ze sprzeglem?
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Autor tematu
glibo
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: pn, 8 paź 2007, 19:35
Motocykl: yz250f i cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ck
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: blokuje koło na 2 biegu-honda cr125

Post autor: glibo » ndz, 13 kwie 2008, 13:51

2 moge omijac ze sprzeglem i bez sprzegla inne biegi wchodza normalnie
<predkosc nie zabija,lecz nagle zwolnienia>
MoNsTeR EnErGy YZ250F

Autor tematu
glibo
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: pn, 8 paź 2007, 19:35
Motocykl: yz250f i cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ck
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: blokuje koło na 2 biegu-honda cr125

Post autor: glibo » śr, 23 kwie 2008, 18:15

mam pytanie:
czy tryby na koncu powinny byc jakos zablokowane?-jakims segerem czy czyms takim?
<predkosc nie zabija,lecz nagle zwolnienia>
MoNsTeR EnErGy YZ250F

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: blokuje koło na 2 biegu-honda cr125

Post autor: plazgut » śr, 23 kwie 2008, 18:19

To zależy. Najlepiej sobie zobacz w serwisówkę.
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

squash0
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 144
Rejestracja: pn, 7 maja 2007, 03:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: blokuje koło na 2 biegu-honda cr125

Post autor: squash0 » śr, 23 kwie 2008, 18:26

na segera to miałbyś jakiś rowek na wałku
najczęściej na końcu to nie ma zabezpieczenia ,są między kołami ale to trzeba z srewisówką sprawdzić bo nawet czasem trzeba odpowiednią stroną podkładke włożyć a jak nie z serwisówką to chociaż z katalogiem części bo jest rozrysowane w kolejności wszystko

Autor tematu
glibo
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 59
Rejestracja: pn, 8 paź 2007, 19:35
Motocykl: yz250f i cr 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ck
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: blokuje koło na 2 biegu-honda cr125

Post autor: glibo » śr, 23 kwie 2008, 20:01

wedlug tego- http://images.powersportsnetwork.com/fi ... ISSION.gif
to nie ma zabezpieczen.ale gdy sie kieruje tym to wychodzi ze ostatnia zebatka styka sie jedynie polowa z druga :roll: a gdy ja zaloze odwrotnie to styka sie caloscia.wiec nie sugeruje sie ta serwisowka:/

ostatnio nie mialem zadnego zabezpieczenia to mi wyskoczylo to kolo i dlatego blokowalo go na 2biegu :roll:
<predkosc nie zabija,lecz nagle zwolnienia>
MoNsTeR EnErGy YZ250F

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”