Serwisowanie 2502t
Re: Serwisowanie 2502t
no może być padaka z nicasylem że bedzie trzeba robic nowy. No kartery łożysk mogą być juz troche podbite. No i jeszcze niewieadomo jak w skrzyni ja jak byłem oglądać yz 250 2000 to juz ją było słychać ze do remontu generalnego no i skrzynia niezbyt chodzila ale to ze spkrzynią to raczej konkretne przypadki niepowino byc Niech lkolega sprawdzi dobrze moto jak wchodzą biegi czy nieszarpie. No i jeszcze przy 00 to lepiej sprawdzic zawiechy bo raczej niebyły robione a 250 2t to często uzywany sprzęt we freestylu i może być zawiecha juz wydymana.
-
Autor tematuPaweł18
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: wt, 4 mar 2008, 17:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Serwisowanie 2502t
Dzieki za info. Co do tych motocykli to mam pytanie czy byly produkowane w roku 2007 jeszcze np kawasaki , czy ktm sx. Zaczne rozgladac sie za szpejem zeby sezon pomyslnie zaczal sie. Jak ktos ma jeszcze cos do powiedzenia to prosze zeby to napisal.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: wt, 25 gru 2007, 22:10
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Serwisowanie 2502t
Ja mam akurat Honde Cr 250 z 95r i powiem że całkiem fajnie mi się na niej jeździ. Mocy mam pod dostatkiem, ale przyznam że z poczatku miałem problemy z opanowaniem sprzęta na torze :rolleyes: ale jakoś sobie radze...
Na Twoim miejscu kupiłbym moto gdzieś około 1996-1999r, z tych roczników ceny nie są za bardzo z kosmosu, a jak kupisz to od razu tłoczek do wymiany, korba łożyska w silniku, ogólny przegląd moto i masz pewny w 100% sprzet do smigania, który nie zrujnuje Cie finasowo.
To że kupisz młody rok nie znaczy że kupisz supersprzeta
Kieruj sie głównie stanem moto
Pozdrawiam
Na Twoim miejscu kupiłbym moto gdzieś około 1996-1999r, z tych roczników ceny nie są za bardzo z kosmosu, a jak kupisz to od razu tłoczek do wymiany, korba łożyska w silniku, ogólny przegląd moto i masz pewny w 100% sprzet do smigania, który nie zrujnuje Cie finasowo.
To że kupisz młody rok nie znaczy że kupisz supersprzeta
Kieruj sie głównie stanem moto
Pozdrawiam
250 2T SPRZET DO PRZEDŁUŻANIA RĄK
-
Autor tematuPaweł18
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: wt, 4 mar 2008, 17:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Serwisowanie 2502t
wiem ze mlody rocznik to zadna gwarancja ale jak chce smigac motorem przez pare sezonów to lepiej wziasc mlodszy, a pieniadze na remont tez mam odlozone( jakby byk potrzebny) Wiec szukam motoru z roku 2006 lub 2005 wmiare mlode.Mysle ze dobry wybór. Czy ktos moze powiedziec o szpeju z allegro koles sprowadza z usa. Podam linka
http://www.allegro.pl/item343983143_yam ... leta_.html
http://www.allegro.pl/item343977330_kaw ... stan_.html te dwa mnie interesuja. Jest jeszcze pare ale te jako tako wygladaja. MOze je ktos ogladal Pozdrawiam
http://www.allegro.pl/item343983143_yam ... leta_.html
http://www.allegro.pl/item343977330_kaw ... stan_.html te dwa mnie interesuja. Jest jeszcze pare ale te jako tako wygladaja. MOze je ktos ogladal Pozdrawiam
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 17
- Rejestracja: pt, 7 mar 2008, 20:22
- Motocykl: cr250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Głuchołazy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Serwisowanie 2502t
witam! ja śmigam HONDĄ CR 250 z 2000 roku i jest to super sprzęcik ,jeśli chodzi o mnie mocy mi nie brakuje i bardzo dobrze jeździ mi się nią po terenie choć po kupnie robiłem tylne zawieszenie czyli zestaw naprawczy amora i w przodzie uszczelniacze,olej.silnik miałem po remoncie
Wszyscy rodzimy się szaleńcami,
ale tylko niektórzy z nas nimi pozostają....
Samuel Beckett
ale tylko niektórzy z nas nimi pozostają....
Samuel Beckett
-
- VIP
- Posty: 259
- Rejestracja: ndz, 1 kwie 2007, 14:11
- Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Serwisowanie 2502t
Wczoraj także szukałem info na temat serwisowania 2T. Jednak skupiłem się na Husce WR250 2008r. Z serwisówki wynika że tłoczek co 16mth w enduro i 8mth w MX. Przegladając serwisówki nie wiem za bardzo czy to dane dla wszystkich czy dla zawodników? np Huska WR250 tłok co 16mth (czyli często) TE510 reg. zaworów co 80mth (niezbyt często) ? Mała kołomyja. Wiem, że każdy napisze, że lepiej sprawdzać częściej ale serwisówki po cos chyba są?
-
Autor tematuPaweł18
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 14
- Rejestracja: wt, 4 mar 2008, 17:23
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Serwisowanie 2502t
Ja bym tak za bardzo nie polegal na serwisówce. To nie mozliwe zeby amator i to jeszcze w enduro zmienial ten tlok co 16 mth. Przeciez tyle to w tydzien mozna najedzic. NIe wiem za bardzo co i jak ale np: mechanik mi powiedzial zeby sprawdzic co 30mth tlok poprostu zdjac cylinder i oblukac go dokladnie. Jak cos to albo zmienic caly tlok mówil a jak jezdzil amator to najwyzej wymienic pierscionki i kolejne zz 20 mozna wylatac jkak dla amatora. Wiadomo zawodnik tak nie bedzie robil ale tlok wytrzymuje 50 mth spokojnie tyylko trzeba go sprawdzic raz na 25mth i obejzec go . Moze sie mysle to niech ktos poprawi mnie