YZF 426 Nie odpala !!! Pomocy !!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
dav1d
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 25
Rejestracja: czw, 23 lis 2006, 22:33
Motocykl: YZF 250 / YZ 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZF 426 Nie odpala !!! Pomocy !!

Post autor: dav1d » pn, 7 kwie 2008, 19:43

tak własnie zrobie :) ale to jutro :P a co sie u ciebie potem stało :>?

Awatar użytkownika
Autor tematu
dolegmx2
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 17
Rejestracja: pn, 31 mar 2008, 18:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZF 426 Nie odpala !!! Pomocy !!

Post autor: dolegmx2 » wt, 8 kwie 2008, 10:04

Witam !
Oglądałem łańcuch rozrządu i wyglada mi na taki który jeszcze długo polata , naprężony jest dobrze nie mam pojęcia dlaczego przeskoczył ?
Czy dolne kołozębate mogło sie obrócić na wale ?
Może żle sprawdzam stopień zużycia łańcuszka ?
Na pokrywce klawiatury jest część ślizgu łańcuszka sprawdzałem czy nie jest porysowany ale nic nawet draśnięcia nie ma .
Czy moze to być uszkodzony lub zużyty ślizg ?

Awatar użytkownika
Autor tematu
dolegmx2
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 17
Rejestracja: pn, 31 mar 2008, 18:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZF 426 Nie odpala !!! Pomocy !!

Post autor: dolegmx2 » pn, 14 kwie 2008, 08:34

Witam !

Zmieniłem łańcuch rozrządu i napinacz nowy wszystko jest ok jezdziłem wczoraj wszystko jest ok !!!

Dzięki za pomoc !!
Pozdrawiam wszytkich życzliwych !!!!

Awatar użytkownika
kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZF 426 Nie odpala !!! Pomocy !!

Post autor: kubamtx » wt, 15 kwie 2008, 19:48

A sprawdziles stan koła napędowego łańcuszka rozrzadu? Ono sie czasemw tych motorach zuzywa solidnie i wtedy jest lipa.

Awatar użytkownika
Autor tematu
dolegmx2
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 17
Rejestracja: pn, 31 mar 2008, 18:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZF 426 Nie odpala !!! Pomocy !!

Post autor: dolegmx2 » wt, 15 kwie 2008, 19:57

Witam!
Sprawdziłem i jest ok .
Mam pytanko moze bedziesz wiedział - co jest tańsze w utrzymaniu Yamaha YZF 426 czy KTM SX 450~525.
Jak wyglada serwis eksploatacyjny w KTm'ie co kiedy należy wymieni kiedy luzy rególowac itp.
Pozdro

Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: YZF 426 Nie odpala !!! Pomocy !!

Post autor: zielorz » ndz, 18 maja 2008, 16:53

Witam

Mam taki problem, nareszcie po baardzo długim okresie złożyłem swoją 426. Problem jest tylko taki, że nie odpala :mrgreen: Rozrząd ustawiony dobrze, iskra jest, paliwo dochodzi (przynajmniej to z pompki przyspieszacza). Czasami jest tylko numer, że mogę kilka/naście razy kopnąć bez dekompresatora i to mnie właśnie martwi, tak jakby on się podwieszał, ale sprawdzałem i jest okej. Luzy zaworowe także w normie (prawy wydech minimalnie poza normą - za duży luz) Ma ktoś jakieś konkretne pomysły ?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Autor tematu
dolegmx2
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 17
Rejestracja: pn, 31 mar 2008, 18:55
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: YZF 426 Nie odpala !!! Pomocy !!

Post autor: dolegmx2 » ndz, 18 maja 2008, 20:50

sprawdz jeszcze raz rozrząd , a moze to świeca ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”