Przytykanie przy wkrecaniu na obroty??!!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Dzwonek17
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 16 mar 2008, 15:49
Motocykl: Honda CRM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Koniecpol/Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Przytykanie przy wkrecaniu na obroty??!!

Post autor: Dzwonek17 » śr, 2 kwie 2008, 00:57

Witam

Moje pytanie wyglada tak: co moze byc z moto 2t w 125 jezeli do 6 tys. obrotow na zagrzanym silniku obroty rosna rowno, a jezeli chce wkrecic go np na 2 biegu do 10 tys tak na jedno pociagniecie manetki przy 6.5 tys obrotow zaczyna przerywac i dopiero po 2 odpuszczeniu i pociagnieciu manetki zaczyna sie dalej krecic powyzej tych 6.5 tys. do 10 co z tym moze byc??

Ujme jeszcze ze wg mnie duzo pali jak na 125 w 2t, przy jezdzie po asfalcie lyka mi okolo 9 - 10 litrow.

plazgut
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 454
Rejestracja: ndz, 9 wrz 2007, 00:33
Motocykl: CRF250R '06
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Sulechów
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Przytykanie przy wkrecaniu na obroty??!!

Post autor: plazgut » śr, 2 kwie 2008, 15:24

9-10l ? ale na 1h jazdy czy 100km ? Napisz w ogole co ty masz za moto
Obecnie: CRF250R '06, BMW K100RS, K-750
Było: Komarek :), Honda MTX 80, CR125 '97, YZ250F '03, CX500, Maico 250

Autor tematu
Dzwonek17
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 16 mar 2008, 15:49
Motocykl: Honda CRM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Koniecpol/Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Przytykanie przy wkrecaniu na obroty??!!

Post autor: Dzwonek17 » śr, 2 kwie 2008, 17:44

9-10L na 100 km a moto mam HONDE CRM 125... jak cos to pomozcie

Mały24
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 38
Rejestracja: śr, 19 mar 2008, 17:53
Motocykl: YZ 250. 03r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Przytykanie przy wkrecaniu na obroty??!!

Post autor: Mały24 » śr, 2 kwie 2008, 18:06

Co do palenia 125 w 2t bedzie Ci palic wiecej anizeli np 250 2t im mniejsza pojemnosc tym wiecej krecic musisz i tym samym wiecej pali 10 litrow na 1h bo mysle ze o to Ci chodz to normalne spalanie w secie. Co do obrotow ja nie bede Ci umial poradzic moze swieca?? Pozdrawiam

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Przytykanie przy wkrecaniu na obroty??!!

Post autor: Kaze » śr, 2 kwie 2008, 19:29

Masz pewnie całkowicie zakręconą dysze powietrzną, jeżeli jest tak jak mówie odkręć ją na ok 2,5 obrotu a bedzie lepiej.

Jeżeli to nie pomoże to jest też możliwość że pękło ci cięgno od zaworu wydechowego ale raczej jest to problem z dyszą.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Autor tematu
Dzwonek17
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 16 mar 2008, 15:49
Motocykl: Honda CRM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Koniecpol/Częstochowa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Przytykanie przy wkrecaniu na obroty??!!

Post autor: Dzwonek17 » śr, 2 kwie 2008, 19:39

Zawor wydechowy jest ok, a co do tego wkrecania to wlasnie wydaje mi sie ze to wina gaznika ale nie wiem jak tam w ogole cos grzebnac nawet nie wiem ktora to jest ta sruba od powietrza, przypomne ze CRM ma identyczny silnik co NSR wiec jak macie jakies fotki albo cos to bylbym wdzieczny

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”