problem z gaźnikiem
-
Autor tematuKilo1000g
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 20
- Rejestracja: czw, 3 maja 2007, 18:41
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kielce
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
problem z gaźnikiem
Witam
Posiadam Suzuki TS125R. Nie moge gaźnika wyregulować. Śrubka od powietrza musi być wkręcona na maxa żeby motor się dobrze wkręcał. Gdy ją trochę wykręce motor przy dodaniu gazu nie wkręca się dobrze "dusi się". iglica jest opuszczona na maxa. A teraz mój problem: Motor przeokropnie kopci, jak pochodzi chwile na wolnych obrotach nie chce się wkręcić to znaczy kopci i zachowuje się jakby pracował na mieszance pół na pół i troche mu schodzi zanim się wkręci. Potem jest ok. sytuacja się powtarza jak pochodzi chwile na wolnych obrotach. Mieszanke robie dość ubogą 1:50 a moto kopci. nie ma mowy o oleju ze skrzyni bo uszczelniacze są świeżo po wymianie. Więc to wina gaźnika. Aha, jak moto przypiłuje potrafi pociągnąć 8L na 100km. Jak mogę wyregulować gaźnik? Dodam że go czyściłem. Proszę o pomoc
Posiadam Suzuki TS125R. Nie moge gaźnika wyregulować. Śrubka od powietrza musi być wkręcona na maxa żeby motor się dobrze wkręcał. Gdy ją trochę wykręce motor przy dodaniu gazu nie wkręca się dobrze "dusi się". iglica jest opuszczona na maxa. A teraz mój problem: Motor przeokropnie kopci, jak pochodzi chwile na wolnych obrotach nie chce się wkręcić to znaczy kopci i zachowuje się jakby pracował na mieszance pół na pół i troche mu schodzi zanim się wkręci. Potem jest ok. sytuacja się powtarza jak pochodzi chwile na wolnych obrotach. Mieszanke robie dość ubogą 1:50 a moto kopci. nie ma mowy o oleju ze skrzyni bo uszczelniacze są świeżo po wymianie. Więc to wina gaźnika. Aha, jak moto przypiłuje potrafi pociągnąć 8L na 100km. Jak mogę wyregulować gaźnik? Dodam że go czyściłem. Proszę o pomoc
Motór jest wieczny. Czy Suzi ts 125r jest wieczne???????????
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pt, 29 lut 2008, 21:13
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: problem z gaźnikiem
ja jezdze obecnie cr 125 i mam podobny problem, na max wkreconej dyszy moto jako tako jezdzi ale sie jakby dławi na niskich obrotach. swieca jest sucha, jak mu odkręce cokolwiek dyszke powietrza to sie zamula na niskich obrotach.zdajemi sie ze dysza za duzo puszcza powietrza czyli jest niewłasciwa, dysze paliwa mam 175, tez troche duza wg. mnie. na wysokich obrotach sie kręci całkiem niezle i ma moc. motocykl kupiłem jako uszkodzony i wychodze z załozenia ze chodził na czesciach jakiei
ma zabudowane chociaz mogą dysze byc pokombinowane. nie wiem tez jakie mają byc oryginalnie uniwerslane na rozne warunki atmosferyczne, jezdze amatrosko i zalezy mi na niskim zakresie obrotów. a moze to objawy juz podjechanego tłoka, czyli słabej kompresji?
ma zabudowane chociaz mogą dysze byc pokombinowane. nie wiem tez jakie mają byc oryginalnie uniwerslane na rozne warunki atmosferyczne, jezdze amatrosko i zalezy mi na niskim zakresie obrotów. a moze to objawy juz podjechanego tłoka, czyli słabej kompresji?
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pt, 29 lut 2008, 21:13
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: problem z gaźnikiem
no i ostatnio kombinowałem i odgiołem delikatnie blaszke na której wspiera sie iglica która wpuszcza paliwa do komory gaznika (pływaka) czyli zwiększyłem ilosc paliwa jaka znajdowac sie bedzie w komorze no i ta operacja pomogła radykalnie. teraz motocykl na dolnym zakresie obrotów juz daje rade. czyli wychodzi ze mial malo paliwa...pokombinuj moze to pomoże