Honda CRF 250R - zawory?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
maverick
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 132
Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
Motocykl: CRF250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250R - zawory?

Post autor: maverick » pn, 31 mar 2008, 20:38

a tak pytanie OT
czy ma ktos moze dane dysz gaznika dla CRF2500 2007 (taka tabelka w serwisowce) ?

BaRy
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 382
Rejestracja: wt, 30 sie 2005, 00:08
Motocykl: CRF 250 R7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Honda CRF 250R - zawory?

Post autor: BaRy » wt, 1 kwie 2008, 00:38

Mam serwisówki jak będę w okolicach skanera to postaram się to zorganizować.


Honda MX Coalition #77

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać ;)
Mój niestety nie nadążył na whoopsach :(

Autor tematu
Aramis1986
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 67
Rejestracja: wt, 17 sty 2006, 10:30
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Radom
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250R - zawory?

Post autor: Aramis1986 » wt, 1 kwie 2008, 10:18

maverick pisze:a tak pytanie OT
czy ma ktos moze dane dysz gaznika dla CRF2500 2007 (taka tabelka w serwisowce) ?
Mam nadzieje ze to to:
http://img169.imageshack.us/img169/6176/dsc06923vd2.jpg
http://img155.imageshack.us/img155/7233/dsc06924od8.jpg

maverick
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 132
Rejestracja: ndz, 13 lut 2005, 18:15
Motocykl: CRF250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: mazowieckie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250R - zawory?

Post autor: maverick » wt, 1 kwie 2008, 11:15

dzieki wielkie

to jest to, tylko nie zgadzaja mi sie ustawienia :-)

na razie musze wymienic jednak tłok i dopiero potem ustawienia robić.

squash0
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 144
Rejestracja: pn, 7 maja 2007, 03:23
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: wawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250R - zawory?

Post autor: squash0 » sob, 2 sie 2008, 19:22

tak się podłączam do tematu aby przestrzec wszystkich użytkowników CRFek
W mojej nowej CRFce sprawdziłem zaworki i okazało się że luzy wydechowe są idealne ,lewy ssący w normie na dolnym poziomie a prawy ssący tylko 0,05 a sprawdzałem po 13 mth ,troszkę mnie to wkurzyło bo filterek był myty i nasączany po każdej jezdzie ,więc poczytałem sobie trochę fora użytkowników CRF i niestety jest prawdą że siadają właśnie prawe ssące zawory i to 90% użytkowników. Chociaż są też tacy którzy po 100 mth nic nie regulowali bo nie było takiej potrzeby. Z tego co się wypowiadają mechanicy jest to wina jakiś drgań czy coś w tym rodzaju. Zresztą RMZ i KXF mają podobną dolegliwość z tym tylko że w nich siada zawór lewy ssący. Ciekawe że fabryki jakoś nie mogą tego poprawić.
Jedyne co to YZF jest pozbawiona takiej przypadłości.
Proponuję wiec kontrolować i ew. regulować zawory w CRF co 7,5 godziny ,może to przynajmniej trochę przedluży ich żywot.

MXrlz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 187
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
Motocykl: Honda crf 250 2006r.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250R - zawory?

Post autor: MXrlz » ndz, 3 sie 2008, 13:45

Dla mnie to jest smieszne zeby firmy z takimi tradycjami nie mogly jakos zaradzic siadajacym zaworom.. Sam jestem posiadzaczem crf'ki i po 26 mh regulowalem zawory 5 razy. Jednym słowem wielki zaaaaaalll!!!! Nastepny motor to pomarancza slyszalem ze tam nic praktycznie nie siada..

krzykros
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 14
Rejestracja: czw, 14 sie 2008, 17:36
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250R - zawory?

Post autor: krzykros » sob, 16 sie 2008, 15:22

Witam, jezdze od czerwca na CRF 250 R 2007 nowy , zrobilem 20 mth i moto padl. Przestal palic poniewaz siadl prawy zawór ssący , nie mial wogóle luzu. Zamówilem nowe orginalne zawory i wymienil mi je dobry mechanik ale nie robil gniazda bo powiedzial ze nie ma takiej potrzeby a wy piszecze ze to konieczne i jestem troche tym zaniepokojony? Mam pytanko mialem lewy zawór dobry bo luz byl 0,12 ale tez go wymienil bo byl niby nadpalony jak to mozliwe ? I czy jak bym w pore je wyregulowal to tez by siadl? czy wytrzymal by dluzej niz 20 mth? Pozdrawiam

piter233
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 6
Rejestracja: śr, 10 cze 2009, 17:09
Motocykl: Suzuki RMZ 450 06'
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250R - zawory?

Post autor: piter233 » pt, 12 cze 2009, 14:04

Co mniej więcje ile trzeba by było zamieniać zawory przy jeździe po lesie lub podobnej ?? 50 MH ?
Jakie koszty poza nowymi zaworami wiązą sie z ich wymianą i czesci które trzeba wymienic przy okazji zaworów... ?

tomekcrf250x
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 26
Rejestracja: wt, 3 lut 2009, 18:54
Motocykl: CRF 250X
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250R - zawory?

Post autor: tomekcrf250x » pt, 12 cze 2009, 22:54

Zaworów nie trzeba od razy wymieniac !! Ja sprawdzam w swoim co 10 godzin , na poczatku tego nie robiłem i ciezko zapalał wiec wyregulowałemluz ale wtedy moto miało juz 20h tak ze, jak co 10 sprawdzisz bedize git, a jesli trzeba bedzie to wystarczy regulowac tzn zmienaic płytki , nie trzeba odrazu zaworów robic. A jesli chodzi o wymiane to dokąłdnie ci nie popwiem co trzeba zmienic bo tego jeszcze nie robiłem , ale wydaje mi sie ze jak zawory to napewno włytki beda inne spręzyny tez na pewno nowe trzeba a wiecej , to czekamy na wypowiedzi bardzije doswiadczonych riderów .:)

strzalek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 13:12
Motocykl: CRF 250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Honda CRF 250R - zawory?

Post autor: strzalek » sob, 13 cze 2009, 12:22

Ja wymieniłem cały komplet.
Ssące 340zł sztuka wydechowe 170zł sztuka - wszystkie orginalne hondy tytanowe.
Do tego gumki zaworowe, sprężyny i podkładki. Narazie przejechałem 5,5 mth i po wymianie sprawdzałem po 5mth i jest dobrze.
Prawda jest taka, że trzeba o to dbać i wtedy nie będzie problemów.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”