WR 250 - 2007 i igła gaźnika
-
Autor tematuJacek S.
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 14:51
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
WR 250 - 2007 i igła gaźnika
Założyłem przelotowy tłumik Higashi i wziąłem się za zmianę nastawów gaźnika .Zdemontowałem igłę ( jet needle ) z gaźnika . I .... dupa , ma tylko jedno nacięcie . Na Thumber Talk przeczytałem , że w WR z 2007 są już igły tuningowe z 7 nacięciami więc nie zamawiałem , zamówiłem tyko dysze , a tu niespodzianka ... Ale to mały problem , takie nacięcie łatwo zrobię piłą włosnicową . Pytanie - w jakiej odległości od fabrycznego nacięcia w dół igły coby było ok ? Myślę o podniesieniu iglicy o 1 lub 2 mm ?? Ma ktoś igłę tuningową z nacięciami i zmieniał jej nastawy ? Na mojej igle jest symbol : NJR U .
W jakiej odległości są od siebie nacięcia na takiej igle ?
Pozdro
jacek
W jakiej odległości są od siebie nacięcia na takiej igle ?
Pozdro
jacek
Ostatnio zmieniony sob, 22 mar 2008, 09:22 przez Jacek S., łącznie zmieniany 2 razy.
-
Autor tematuJacek S.
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 7
- Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 14:51
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: WR 250 - 2007 i igła gaźnika
Dysze również : main jet na 178 , pilot jet na 45 . Ale iglica też powinna być podniesiona o jeden - dwa nacięcia . Ona odpowiada za mieszankę w zakresie 1/4 - 3/4 gazu .kubamtx pisze:Powinieneś zmienić dysze a nie przestawiać poziom iglicy.
jacek