Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
-
Autor tematuDzwonek17
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz, 16 mar 2008, 15:49
- Motocykl: Honda CRM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koniecpol/Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
Witam
Mam Honde CRM 125 2000r... mam ja od niedawna... i interesuje mnie kilka kwestii
Najpierw chcialem sie dowiedziec jak powinien wygladac dyfuzor w srodku?? bo wydaje mi sie ze bardzo go gdzies trzyma wydech, tzn bardzi cicho pracuje... i nie wiem czego moze byc wina ... koncowy moze?? nie mam pojecia
Kolejne moje zagadnienie brzmi tak...mam to moto zarejestrowane i przydaloby sie czasem wyjechac na asfalt... szkoda mi kostek i myslalem zalozyc jakies kola SM, na orgianlne mnie nie stac i myslalem nad jakimis np od NSR.
JAk sadzicie beda pasowac?
I jeszcze jedno chcialem zaprzestac z uzywania dozownika(nie zawsze jest on pewny) i chcialem robic mieszanke samemu, jaka proporcja najlepsza dla takiego moto? Olej mam Castrol R2 racing 2t, interesuje mnie ile ml oleju na litr paliwa.
A i jeszcze jedno kupilem i zalozylem skarpety na lagi acerbisa.... beda sie sprawowac ok? Uzywa ich ktos?
Pozdro i czekam na odp
Mam Honde CRM 125 2000r... mam ja od niedawna... i interesuje mnie kilka kwestii
Najpierw chcialem sie dowiedziec jak powinien wygladac dyfuzor w srodku?? bo wydaje mi sie ze bardzo go gdzies trzyma wydech, tzn bardzi cicho pracuje... i nie wiem czego moze byc wina ... koncowy moze?? nie mam pojecia
Kolejne moje zagadnienie brzmi tak...mam to moto zarejestrowane i przydaloby sie czasem wyjechac na asfalt... szkoda mi kostek i myslalem zalozyc jakies kola SM, na orgianlne mnie nie stac i myslalem nad jakimis np od NSR.
JAk sadzicie beda pasowac?
I jeszcze jedno chcialem zaprzestac z uzywania dozownika(nie zawsze jest on pewny) i chcialem robic mieszanke samemu, jaka proporcja najlepsza dla takiego moto? Olej mam Castrol R2 racing 2t, interesuje mnie ile ml oleju na litr paliwa.
A i jeszcze jedno kupilem i zalozylem skarpety na lagi acerbisa.... beda sie sprawowac ok? Uzywa ich ktos?
Pozdro i czekam na odp
-
- VIP
- Posty: 261
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 23:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
Cześć
- Co do dyfuzora to pewnie masz zablokowany motocykl i są tam jakieś dławiki czy coś takiego. W motocyklach pełni crossowych dyfuzory są całkowicie puste w środku. Słyszałem o patentach, że rozcinali dyfuzory, wywalali te "dławiki" i zaspawywali.
- Jeżeli będą koła pasować to możesz założyć. Najpierw musisz sprawdzić czy będą pasować itd.
- Myślę, że najlepsza mieszanka będzie 1:40 (25ml oleju na litr paliwa czyli np. na 4 litry paliwa 100ml oleju itd.) Swoją drogą dobrze, że tak chcesz robić bo sam bym nie ufał dozownikowi.
- Co do skarpet to nie używałem więc nie wiem. Niby maja pomagać z drugiej jednak strony słyszałem trochę złych opinii na ich temat np. że nie widać czy zawieszenie w pełni pracuje, nie widać czy są wycieki i podobno chrom się ściera z rur.
- Co do dyfuzora to pewnie masz zablokowany motocykl i są tam jakieś dławiki czy coś takiego. W motocyklach pełni crossowych dyfuzory są całkowicie puste w środku. Słyszałem o patentach, że rozcinali dyfuzory, wywalali te "dławiki" i zaspawywali.
- Jeżeli będą koła pasować to możesz założyć. Najpierw musisz sprawdzić czy będą pasować itd.
- Myślę, że najlepsza mieszanka będzie 1:40 (25ml oleju na litr paliwa czyli np. na 4 litry paliwa 100ml oleju itd.) Swoją drogą dobrze, że tak chcesz robić bo sam bym nie ufał dozownikowi.
- Co do skarpet to nie używałem więc nie wiem. Niby maja pomagać z drugiej jednak strony słyszałem trochę złych opinii na ich temat np. że nie widać czy zawieszenie w pełni pracuje, nie widać czy są wycieki i podobno chrom się ściera z rur.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 84
- Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
- Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
-ja własnie miałem tez cichce moto i rozciołem to wywaliłem wszystko i teraz ok i mocy tez jest
- koła beda pasowac tylko musiał bys dorobić tuleje. na bikepics gdzies jest crm z kołami nsr.
- koła beda pasowac tylko musiał bys dorobić tuleje. na bikepics gdzies jest crm z kołami nsr.
Re: Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
http://bikepics.com/pictures/847580/ taka jest i pare innych więc chyba sie da
-
Autor tematuDzwonek17
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz, 16 mar 2008, 15:49
- Motocykl: Honda CRM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koniecpol/Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!! JAKIE ZEBATKI...??
Oki chlopaki dzieki dyfuzor skoro mowicie rozetne, wlasnie mi sie wydaje ze on bardzo go tlumi ;/ na obroty sie wkreca ale po 2 krotnej przegzowce dopiero wchodzi lekko powyzej 8 tys obrotow.
Filtro powietrza czyszcze i nawilzam wiec on odpada, a wlasnie nie bylem pewny czy ma byc pusty czy cos ma byc w dyfuzorze.
Co do kół zaklad slusarsko - spawalniczy ale czekamy na miga, a co do tulei nie problem...
Kumpel mial CRM i w niej kola SM orginalne szprychowe i mi zaoferowal za 850 zl. I nie wiem czy brac czy nie... A od nsr tez fajnie wygladaja i za 300 widzialem kompletne
A moje kolejne brzmi tak:
Mam teraz przelozenie 13:37 zebow i predkosc na 4 biegu na max obrotach ma 120. (wiecej nie jechalem bo na kostkach strach, strasznie po drodze prowadza)
Chcialem trosze to przerobic zeby lzej na kolo stawal, by mial moc i zeby vmax byl okolo 130 to juz max
Jak kupilem moto koles zmienil naped, a ze ja nigdy nie mialem wczesniej enduro to nie wiem jaki powinien byc lancyh napiety, jak siade na moto, nogi w gorze to lancuch jest napiety ale ma jeszcze z 0,5 - 1cm gora-dol a jak stoi moto na stopkach to lata ze 3-4 cm gora dol.
Przypomne ze kolo w wahaczu jest regulacja na max wkrecona, i idzie lancuch naciagnac ale nie idzie go poluzowac.
I moja pytanie brzmi tak co zrobic? zeby zmienc przelozenie, jakie zebatki i czy bedzie trzeba zmienic lancuch albo go wydlozyc i czy to sie da zrobic, jak narazie napinacze sa na maxa dosuniete do przodu czyli poluzowac sie go nie da pozdro czekam na odp
Jakie zebtaki...pomozcie
Filtro powietrza czyszcze i nawilzam wiec on odpada, a wlasnie nie bylem pewny czy ma byc pusty czy cos ma byc w dyfuzorze.
Co do kół zaklad slusarsko - spawalniczy ale czekamy na miga, a co do tulei nie problem...
Kumpel mial CRM i w niej kola SM orginalne szprychowe i mi zaoferowal za 850 zl. I nie wiem czy brac czy nie... A od nsr tez fajnie wygladaja i za 300 widzialem kompletne
A moje kolejne brzmi tak:
Mam teraz przelozenie 13:37 zebow i predkosc na 4 biegu na max obrotach ma 120. (wiecej nie jechalem bo na kostkach strach, strasznie po drodze prowadza)
Chcialem trosze to przerobic zeby lzej na kolo stawal, by mial moc i zeby vmax byl okolo 130 to juz max
Jak kupilem moto koles zmienil naped, a ze ja nigdy nie mialem wczesniej enduro to nie wiem jaki powinien byc lancyh napiety, jak siade na moto, nogi w gorze to lancuch jest napiety ale ma jeszcze z 0,5 - 1cm gora-dol a jak stoi moto na stopkach to lata ze 3-4 cm gora dol.
Przypomne ze kolo w wahaczu jest regulacja na max wkrecona, i idzie lancuch naciagnac ale nie idzie go poluzowac.
I moja pytanie brzmi tak co zrobic? zeby zmienc przelozenie, jakie zebatki i czy bedzie trzeba zmienic lancuch albo go wydlozyc i czy to sie da zrobic, jak narazie napinacze sa na maxa dosuniete do przodu czyli poluzowac sie go nie da pozdro czekam na odp
Jakie zebtaki...pomozcie
-
- Mistrz prostej
- Posty: 84
- Rejestracja: śr, 25 lip 2007, 18:27
- Motocykl: Aprilia ETX 125 (rotax 122)
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
mój to na 6 nawed 120 nie pojedzie. Jak masz kase to zmien tył na ponad 40. Na przód to troche ciezko bedzie dostac mniesze zebatki
-
Autor tematuDzwonek17
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz, 16 mar 2008, 15:49
- Motocykl: Honda CRM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koniecpol/Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
Na larssonie widzialem 12 zebow na przod za 40 zl.
Ale jak wspomnialem wczesniej ze mam krotki lancuch i co z tym zrobic?? ... moze ktos mi doradzi?? Czy da sie go wydluzyc? Bo nie oplaca mi sie kupowac nowego bo to troche kasy jest a jak bym chcial zalozyc zebatke to najwieksza na kolo jest 42 zeby na larssonie ale wiadomo lancucha braknie ;/
Ma ktos jakies pomysly?
Ale jak wspomnialem wczesniej ze mam krotki lancuch i co z tym zrobic?? ... moze ktos mi doradzi?? Czy da sie go wydluzyc? Bo nie oplaca mi sie kupowac nowego bo to troche kasy jest a jak bym chcial zalozyc zebatke to najwieksza na kolo jest 42 zeby na larssonie ale wiadomo lancucha braknie ;/
Ma ktos jakies pomysly?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
Ależ oczywiście, że się da wydłużyć. Łańcuch mocujesz do haków do holowania, najlepiej w autach typu nissan navara, i, strzelając ze sprzęgła, po paru takich szarpnięciach, łańcuch masz dowolnie długi ( zależy, jak daleko auta od siebie się zatrzymają).
Kurde...Ludzie... Po co takie kretyńskie pytania zadajecie?? Widziałeś kiedyś urządzenie do wydłużania łańcucha??!!...
Musisz kupić odpowiedniej długości i koniec! Można przedłużać łańcuchem tego samego rozmiaru, ale jeśli stary jest już wyciągnięty, a dokładany w dobrym stanie, to całość będzie pracowała nierówno. Zaowocuje to przyśpieszonym zużyciem zębatek, a jak "dobrze pójdzie" to Ci się urwie i rozwali np karter.
Kurde...Ludzie... Po co takie kretyńskie pytania zadajecie?? Widziałeś kiedyś urządzenie do wydłużania łańcucha??!!...
Musisz kupić odpowiedniej długości i koniec! Można przedłużać łańcuchem tego samego rozmiaru, ale jeśli stary jest już wyciągnięty, a dokładany w dobrym stanie, to całość będzie pracowała nierówno. Zaowocuje to przyśpieszonym zużyciem zębatek, a jak "dobrze pójdzie" to Ci się urwie i rozwali np karter.
-
Autor tematuDzwonek17
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: ndz, 16 mar 2008, 15:49
- Motocykl: Honda CRM 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Koniecpol/Częstochowa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
dyfuzor jak narazie tylko kretem do udrazniania rur wyczyscilem... goraca wode i powtorzylem to kilka razy cos tam brudu wylecialo ... ale wlasnie sie zastanawiam czy go nie pociac ale jak sie zdenerwuje to jutro to zrobie...
a jaka masz ta CRM masz jakies fotki ??
Jak cos to sie odezwij do mnie na gg 5163839 czesto na niewidoku siedze
pozdro
a jaka masz ta CRM masz jakies fotki ??
Jak cos to sie odezwij do mnie na gg 5163839 czesto na niewidoku siedze
pozdro
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
co do wydluzenia lancucha to nie ma cudow zeby karter pekl to po pierwsze co najwyzej dekiel od magneta lub mocowanie oslony, normalnie kawalek lancucha kominujesz i dwie spinki i chula lepsze to niz kupowac nowy lancuch a zebatki napewno sie nie wykrzywia przez to ze dolozyles kawalek nowego predzej kawalek nowego lancucha sie wyciagnie ale jak tam bedzie tylko jedno ogniwo i jedna spinka to chyba nie bardzo ma sie co wyciagac....
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 337
- Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 22:55
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gliwice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Honda CRM - kilka pytań ... ważnych!!
Isbi, a nie sądzisz, że przy większej prędkość, rzędu 100 km/h, a taką będzie miał, jak założy koła SM i będzie jechał po asfalcie, w wyniku biczowania łańcuch może się rozerwać i pięknie zaklinować między zębatką a karterem?? Nie zdarzyło Ci się widzieć tak uszkodzonego gniazda łożyska wałka zdawczego?? Bo mi owszem.
A łańcuch złożony z dwóch różnie rozciągniętych kawałków BĘDZIE BICZOWAŁ, nie ma to tamto.
Ja generalnie nie popieram takiego patenciarstwa, bo wiem, że to się może zemścić w dużo wyższych kosztach.
A łańcuch złożony z dwóch różnie rozciągniętych kawałków BĘDZIE BICZOWAŁ, nie ma to tamto.
Ja generalnie nie popieram takiego patenciarstwa, bo wiem, że to się może zemścić w dużo wyższych kosztach.