RM 250 wskakuje jedynka
-
Autor tematuJaca
- Mistrz prostej
- Posty: 80
- Rejestracja: śr, 10 paź 2007, 21:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
RM 250 wskakuje jedynka
Cześć,
kumpel robił jakiś czas temu remont silnika w swoim Suzuki RM 250, rozłożył go na części, zrobił, co miał i złożył. Po remoncie motor chodził idealnie, ale w pewnym momencie zaczął sam wskakiwać pierwszy bieg (z luzu). Na początku działo się to po zapaleniu, jak dodawał dużo gazu, stopniowo zaczęło się robić gorzej. Obecnie zaraz po zapaleniu trzeba łapać za sprzęgło, bo wskakuje jedynka.
Co może być przyczyną?
kumpel robił jakiś czas temu remont silnika w swoim Suzuki RM 250, rozłożył go na części, zrobił, co miał i złożył. Po remoncie motor chodził idealnie, ale w pewnym momencie zaczął sam wskakiwać pierwszy bieg (z luzu). Na początku działo się to po zapaleniu, jak dodawał dużo gazu, stopniowo zaczęło się robić gorzej. Obecnie zaraz po zapaleniu trzeba łapać za sprzęgło, bo wskakuje jedynka.
Co może być przyczyną?
Zaplatam i centruję koła -> PW
-
Autor tematuJaca
- Mistrz prostej
- Posty: 80
- Rejestracja: śr, 10 paź 2007, 21:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tychy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: RM 250 wskakuje jedynka
hmm, kumpel nie bardzo pamięta (silnik szlaja się po mechanikach, z których nikt nie ma zapału, żeby się za to zabrać), ale z tego co mówił, to chyba odbija normalnie.
Najlepiej jak napiszesz co się może dziać w obu przypadkach
Najlepiej jak napiszesz co się może dziać w obu przypadkach
Zaplatam i centruję koła -> PW
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: RM 250 wskakuje jedynka
Jak dźwignia chodzi luzno bez sprezynowania to proste, sprezyna padła albo się omsknęła i problem z głowy, albo pekla sprezyna od dzwigni z rolką która utrzymuje bębenek zmieniajacy biegi w jednym położeniu. To można sprawdzić od strony prawej pokrywy. A jeśli to nie to to moze byc uszkodzony w jakis sposób wodzik w skrzyni.