Cieknący olej na łączeniu dyfuzora i końcowego tłumika?

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
lulek001
Moderator
Moderator
Posty: 278
Rejestracja: sob, 19 lut 2005, 13:16
Motocykl: CRF 250 R 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: lulek001 » wt, 30 maja 2006, 22:10

kubayz
a wiec jak go uszczelnic, czy motor przez nieuszczelniony wydech jest slabszy?,bo jak sie zatka koncowke to powinien zgasnac(chyba)

MXrool
zależy który element. przy wylocie z cylindra powinna byc uszczelka, na łączeniu rur czesto nic niem, nie raz w 2T stosuje sie specjalną nakładke z gumy, a tłumik to tylko czerwony sylikon.

p.s. temat juz był kiedys poruszany

Isbi
a zgadza sie... tak mozesz sprawdzic latwo czy jest szczelny zatkac i zobaczyc czy gdzies nie uchodza spaliny. Co do tego czy oslabia motor to napewno, zwlaszcza w 2t i jak przy cylindrze nie jest uszczelniony to czuc roznice w jezdzie, w kazdym razie ja tak czuje w 50tce ze slabsza jest i sie gorzej wkreca jak mialem odgiety dyfuzor, odgielem go i skrecilem i chodzi lepiej albo mi sie wydaje
Nikasil.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”