ktm exc 200
-
- VIP
- Posty: 261
- Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 23:27
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ktm exc 200
Rozbierz gaźnik i dokładnie wyczyść (szczególnie dysze). Może masz luz na lince od gazu? Postaraj się wyregulować w miarę możliwości. Może dostaje za dużo lub za mało powietrza.
-
Autor tematuktm exc 200
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 8
- Rejestracja: pn, 11 lut 2008, 19:22
- Motocykl: ktm exc 200
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ktm exc 200
wyczyściłem dokładnie gażnik , na lince nie ma żadnych luzów i dalej gaśnie tylko na ssani chodzi
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ktm exc 200
To ja Ci dam rade:
Obecny motor zezłomuj i kup sobie nowy.
Masz 2 śrubki, i 5 ząbków na iglicy kombinuj! Nikt Ci na odległość gaziora nie wyreguluje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Obecny motor zezłomuj i kup sobie nowy.
Masz 2 śrubki, i 5 ząbków na iglicy kombinuj! Nikt Ci na odległość gaziora nie wyreguluje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ktm exc 200
luz na lince nie ma nic wspolnego z gaznikiem.... zawsze przepustnica musi byc na dole na wolnych obrotach...
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Re: ktm exc 200
ej sorka że sie wpinam ale własnie kupiłem taki motor i jest tak:
na jezdzie probnej pojezdziłem było git chodził git potem wyjezdziłem wahe do koniuszka tak że mi zgasł postał tak przez noc i teraz jest problem bo kranik był na rezerwie jak wlewaliśmy z kumpplem 5l z castrolem 98 1:50 i niewiem czy go niezalało czy coś bo kopałem jak pojebany przez godzine i nic. Wykręciłem świece no i była zalana iskra była powycierałem przedmuchałem i złożyłem.
Wyprowadziłem moto dałem ssanie i go kopie kopie i kopie coś zagadał ale top było tak jakby dzyn i zgasł odrazu. Pchałem kopałem nic znow rozkręciłem i swieca znowu mokra co to moze mu dolegac i co teraz może zła mieszanka 1:50 może inaczej lać jakieś rady regulacja gaznika cokolwiek no i jaką on ma miec kompresje??
na jezdzie probnej pojezdziłem było git chodził git potem wyjezdziłem wahe do koniuszka tak że mi zgasł postał tak przez noc i teraz jest problem bo kranik był na rezerwie jak wlewaliśmy z kumpplem 5l z castrolem 98 1:50 i niewiem czy go niezalało czy coś bo kopałem jak pojebany przez godzine i nic. Wykręciłem świece no i była zalana iskra była powycierałem przedmuchałem i złożyłem.
Wyprowadziłem moto dałem ssanie i go kopie kopie i kopie coś zagadał ale top było tak jakby dzyn i zgasł odrazu. Pchałem kopałem nic znow rozkręciłem i swieca znowu mokra co to moze mu dolegac i co teraz może zła mieszanka 1:50 może inaczej lać jakieś rady regulacja gaznika cokolwiek no i jaką on ma miec kompresje??
-
- Mistrz prostej
- Posty: 91
- Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 15:18
- Motocykl: CR 250r 03r
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ktm exc 200
może wyczyść świece i spróbuj z kolega na popych zapalić , lub sprobuj nowa świece wkrecicsuperpimp pisze:ej sorka że sie wpinam ale własnie kupiłem taki motor i jest tak:
na jezdzie probnej pojezdziłem było git chodził git potem wyjezdziłem wahe do koniuszka tak że mi zgasł postał tak przez noc i teraz jest problem bo kranik był na rezerwie jak wlewaliśmy z kumpplem 5l z castrolem 98 1:50 i niewiem czy go niezalało czy coś bo kopałem jak pojebany przez godzine i nic. Wykręciłem świece no i była zalana iskra była powycierałem przedmuchałem i złożyłem.
Wyprowadziłem moto dałem ssanie i go kopie kopie i kopie coś zagadał ale top było tak jakby dzyn i zgasł odrazu. Pchałem kopałem nic znow rozkręciłem i swieca znowu mokra co to moze mu dolegac i co teraz może zła mieszanka 1:50 może inaczej lać jakieś rady regulacja gaznika cokolwiek no i jaką on ma miec kompresje??
Kiedyś będzie zielony
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: wt, 25 gru 2007, 22:10
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ktm exc 200
Odnośnie tego pierwszego wątka z tym ssaniem to może być tak że ma już mała kompresje albo jakies simmeringi poszły i silnik nie wytwarza podciśnienia żeby zaciągnąć mieszanke. Na ssaniu chodzi bo paliwo leci prosto w cylinder. Moge sie mylić z tym.
Druga sprawa z tą swiecą to teraz produkują takie świece (NGK) że po jednym zalaniu można ją właściwie do kosza wywalić. Sprawdz jaka świeca powinna być tam założona (może coś z ciepłotą świecy) Może też być tak jak miałem w yamaszce ( o tym wspomniał Grzechu mx) że mi sie wykręcała śrubka (brak spręzynki) która ustala przepływ paliwa (chyba) bo jak mi sie odkręciła to zalewała sie świeca, ale z drugiej strony moto lepiej ciągneło na wysokich obrotach bo dostawalo wiecej paliwka tylko ze potem jak moto ostygło to juz nie szło odpalić bo sie zalewał Może być też tak że z braku paliwa (bo wyjeździłes wszysto i motor postał chwile) zawiesił Ci sie pływak. Można lekko ostukać młoteczkiem gaźnik ale leciutko!!! A jak to nie pomoże to trza gaźnik rozebrać i sprawdzić płynność pracy pływaka i czy czasem sie nie rozszczelnił.
Po prostu trzeba poeksperymentować. Ja mam akurat takie moto u siebie (ktm EXC 200 2000r) rozłożone i jest w trakcie reanimacji. Po reanimacji na sprzedaz. Pozdrawiam
Druga sprawa z tą swiecą to teraz produkują takie świece (NGK) że po jednym zalaniu można ją właściwie do kosza wywalić. Sprawdz jaka świeca powinna być tam założona (może coś z ciepłotą świecy) Może też być tak jak miałem w yamaszce ( o tym wspomniał Grzechu mx) że mi sie wykręcała śrubka (brak spręzynki) która ustala przepływ paliwa (chyba) bo jak mi sie odkręciła to zalewała sie świeca, ale z drugiej strony moto lepiej ciągneło na wysokich obrotach bo dostawalo wiecej paliwka tylko ze potem jak moto ostygło to juz nie szło odpalić bo sie zalewał Może być też tak że z braku paliwa (bo wyjeździłes wszysto i motor postał chwile) zawiesił Ci sie pływak. Można lekko ostukać młoteczkiem gaźnik ale leciutko!!! A jak to nie pomoże to trza gaźnik rozebrać i sprawdzić płynność pracy pływaka i czy czasem sie nie rozszczelnił.
Po prostu trzeba poeksperymentować. Ja mam akurat takie moto u siebie (ktm EXC 200 2000r) rozłożone i jest w trakcie reanimacji. Po reanimacji na sprzedaz. Pozdrawiam
250 2T SPRZET DO PRZEDŁUŻANIA RĄK
-
- Mistrz prostej
- Posty: 98
- Rejestracja: wt, 25 gru 2007, 22:10
- Motocykl: CR 250
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ktm exc 200
Mieszanka nie ma nic z tym.kubamtx pisze:Zły skład mieszanki!
Ja leje tak około 1:40 1:45
I jest czysto i sie wszystko wypala.
250 2T SPRZET DO PRZEDŁUŻANIA RĄK
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 17:01
- Motocykl: Na razie nie ma
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: ktm exc 200
Chodzi o ustawienie w gazniku składu mieszanki.
Moto sprzedane, zbieram kasę na następne.
Re: ktm exc 200
ok juitro bede palił bo swiecy niebyło na mscu tylko na jutro ma byc ale co widze sciągam filtr a w tej komoze miedzy gaznikiem a filtrem chyba airbox jest na dole tak z 10ml benzyny skąd??? Czytałem coś na forum motocyklistow ze to sie zdaza ale to było o scigach niewiem wytrzeć i zalozyc filtr czy moze coś sie zrombało