Wielki problem z dt pomocy

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Bajos124
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: pn, 24 gru 2007, 07:45
Motocykl: yz250 03r/dt125 96r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Tomaszowa Lub.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Wielki problem z dt pomocy

Post autor: Bajos124 » pt, 25 sty 2008, 18:08

hłopacy mam wielki problem z moja dt125.
Pokolei.
1.Po 2 miesiecznej przerwie wyciągnełem motor z garazu. Motor odpolił bez problemu.Zmieniłem płyn w chłodnicy zalałem bezyny popyrkotał troszke na wolnych obrotach puzniej wybrałem sie na przejaszczke ok 4km.Najpierw motor zgasł (musiałem pchac do domu) puzniej sprawdziłem swiece lecz okazala sie zla i wsadziłem nieorginalna z krotkim gwintem motor pochodził chwilke w motorze cos strzeliło i zgasł.Pozniej ciezko chodił kopnik ale motor pali i cos stuka.Niewiem co jest????
PS: Jeszcze jedno pytanie czy ktos ma moze jakis chemat silnika to dt125

MaTeK RiDeR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 10:06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: chłopacy mam wielki problem z dt pomocy

Post autor: MaTeK RiDeR » pt, 25 sty 2008, 19:37

Zdejmij cylinder i zobacz co sie stalo
.....:::::Motocross & Enduro:::::.....

Autor tematu
Bajos124
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: pn, 24 gru 2007, 07:45
Motocykl: yz250 03r/dt125 96r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Tomaszowa Lub.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: chłopacy mam wielki problem z dt pomocy

Post autor: Bajos124 » pt, 25 sty 2008, 20:06

Ale jak myslisz to maga byc pierscienie albo tłok???
Czy mozliwe jest ze to sie zrobiło przez to swiece??

luuk
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: wt, 23 sty 2007, 11:23
Motocykl: sx 125 '04
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: podlaskie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wielki problem z dt pomocy

Post autor: luuk » sob, 26 sty 2008, 18:21

Z którego roku ta twoja dt;ka? Jeśli z roczników 88-02 to mogę podesłać ci serwisówkę. Łatwiej będzie ci wykonywać ewentualne naprawy. W tym przypadku rzeczywiście powinieneś zajrzeć do cylindra.

MaTeK RiDeR
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 43
Rejestracja: wt, 20 lut 2007, 10:06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: chłopacy mam wielki problem z dt pomocy

Post autor: MaTeK RiDeR » sob, 26 sty 2008, 20:22

Bajos124 pisze:Ale jak myslisz to maga byc pierscienie albo tłok???
Czy mozliwe jest ze to sie zrobiło przez to swiece??

To moze byc wszystko, jak nie rozbierzesz to nic nie wskorasz
.....:::::Motocross & Enduro:::::.....

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wielki problem z dt pomocy

Post autor: zielorz » ndz, 27 sty 2008, 00:23

Być może urwał ci się kawałek tłoka i wyszedł na dole karterem. Zdejmij osłonę silnika na dole i będziesz wiedział. Koszt naprawy (i remontu silnika przy okazji) maks 500 - 600 zł.

pozdro

Autor tematu
Bajos124
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: pn, 24 gru 2007, 07:45
Motocykl: yz250 03r/dt125 96r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Tomaszowa Lub.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wielki problem z dt pomocy

Post autor: Bajos124 » ndz, 27 sty 2008, 13:16

luuk pisze:Z którego roku ta twoja dt;ka? Jeśli z roczników 88-02 to mogę podesłać ci serwisówkę. Łatwiej będzie ci wykonywać ewentualne naprawy. W tym przypadku rzeczywiście powinieneś zajrzeć do cylindra.
Z 96. Cylinder sciągne dopiero w sobote bo muszę zrobic miejsce w garażu i szkoła oczywiście:D .Ale tak sie zastanawiałem i doszłem do wniosku że to mogą byc łozyska na wale.
Jak ruszę kopnikiem to w górnym i dolnym połozeniu wału coś stuka.
W sobote napiszę co i jak

Autor tematu
Bajos124
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: pn, 24 gru 2007, 07:45
Motocykl: yz250 03r/dt125 96r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Tomaszowa Lub.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wielki problem z dt pomocy

Post autor: Bajos124 » sob, 2 lut 2008, 16:38

witam.
Już wszystko wiadomo z moją dt. Od strony wylotowej pek tłok.
Muszę jeszcze pozatym zrobic szlif od strony peknięcia są 2 rysy.
P.S. moze ktoś zna jakąś stronkę gdzie mogę dokupic tłok firmowy

razz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 170
Rejestracja: pn, 30 kwie 2007, 17:09
Motocykl: CR 125 R
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Sporniak ( ~ Lublin)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wielki problem z dt pomocy

Post autor: razz » sob, 2 lut 2008, 18:04




Filip_CK
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 284
Rejestracja: pn, 5 lis 2007, 18:38
Motocykl: KXF 250 2011
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kielce
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wielki problem z dt pomocy

Post autor: Filip_CK » sob, 2 lut 2008, 20:00

KTM for life

www.promobile.pl

Autor tematu
Bajos124
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 52
Rejestracja: pn, 24 gru 2007, 07:45
Motocykl: yz250 03r/dt125 96r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: okolice Tomaszowa Lub.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wielki problem z dt pomocy

Post autor: Bajos124 » sob, 2 lut 2008, 20:24

Filip_CK pisze:http://www.motor-tech.katowice.pl/
gorąco polecam :D
fajna stronka

maciej_mi
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 37
Rejestracja: sob, 15 gru 2007, 15:01
Motocykl: HONDA CRM250 MK3
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wielki problem z dt pomocy

Post autor: maciej_mi » śr, 20 lut 2008, 15:10

Witam!

Mam podobny problem, padla mi oryginalna swieca ngk (dedykowana)

Zalozylem zamiast niej jakaś polska iskre (wymiarowo wygladala identycznie jak dedykowana)

Moto troche wchodzilo na niej cieple na wyskokie obroty, wuregulowalem i bylo ok, 0 spadkow mocy, problemow z rozruchem itp, dla zasady kupilem dedykowana ngk, zalozylem, wszystko dzialalo ok polatalem 1 dzien a na drugi szok moto nie chodzi, zaczolem regulowac bezskutecznie gaznik i nic, zalozylem stara i moto chodzi tak jak je kupilem (bez problemu)

Co to moze byc oryginalna swieca padla czy jak?

Ps. Jak wloze czysciutka dedykowana swiece moto chwile pochodzi ale tylko na wolnych obrotach (nie wkreca sie) dymi i sie zalewa.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”