Tloki zwiekszajace kompresje???

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
predator
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 118
Rejestracja: czw, 6 lip 2006, 21:00
Motocykl: KTM SXF 250 '07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kasinka Mała | Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tloki zwiekszajace kompresje???

Post autor: predator » sob, 19 sty 2008, 18:36

Kumpel miał taki tłok w TC 250 05, jest on faktycznie wyzszy. W tym modelu byl na tyle wysoki ze trzeba bylo dac 3 podkladki pod glowice (ale to raczej wyjatek). Z jego opisu moto mialo minimalnie wiecej mocy. Trwalosc takiego tloka jest wyzsza niz zwyklego, on przejezdzil na nim cos ok 60 MH i kompresja dalej byla ok, tylko niestety korba juz zaczela szumic.

Pozdro
Jest:
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06

kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tloki zwiekszajace kompresje???

Post autor: kubamtx » czw, 24 sty 2008, 18:11

Uwierzcie mi na słowo chłopaki. Zreszta planowanie głowicy w samochodzie głownie jest po to zeby głowica była płaska, czyli zdejmuje sie setke czy dwie. Kompresja zmienia się nieznacznie. Zreszta wiekszość samochodów ma czujniki spalania stukowaego i jak sie takie pojawia zmianieja parametry mieszanki tak zeby spalanie stukowe znikło. A skoro sa te czujniki to znaczy ze spalania stukowego sie nie chce w silnikach. Zresztą co ja bede gadał. Miłego psucia fajnych motorów.

P.S wejdzie i poczytajcie kto i na czym i dlaczego jezdzi na takich tłokach w USA i dlaczego kupują paliwo w beczkach i dlaczego 102 oktany.

A korba pada bo musi, nie jest zaprojektowana na sprezanie 13:1.

foxcross
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 34
Rejestracja: pt, 12 sty 2007, 15:40
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Oberschleisien
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Tloki zwiekszajace kompresje???

Post autor: foxcross » pt, 25 sty 2008, 09:12

Gdy w samochodzie jest zainstalowany czujnik spalania stukowego, w razie wystapienia stuku, czujnik podaje innfo do sterownika silnika gdzie ten nastepnie opóznia zapłon a nie zmienia składu mieszanki!!

kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Tloki zwiekszajace kompresje???

Post autor: kubamtx » pt, 25 sty 2008, 14:54

No moglem sie delikatnie pomylic ale z tego co wiem u mnie w eclipsie w plywalo to tez na zmiane momentu wtrysku i ilosci podawanego paliwa. (wg serwisówki). Ale nie rozmawiamy tu o samochodach tylko o motorach. A cross nie ma czujnika spalania stukowego i nie zmieni punktu zapłonu wiec lepiej zeby to spalanie stukowe nie wystepowalo.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”