Tloki zwiekszajace kompresje???
-
- Mistrz prostej
- Posty: 118
- Rejestracja: czw, 6 lip 2006, 21:00
- Motocykl: KTM SXF 250 '07
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kasinka Mała | Kraków
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Tloki zwiekszajace kompresje???
Kumpel miał taki tłok w TC 250 05, jest on faktycznie wyzszy. W tym modelu byl na tyle wysoki ze trzeba bylo dac 3 podkladki pod glowice (ale to raczej wyjatek). Z jego opisu moto mialo minimalnie wiecej mocy. Trwalosc takiego tloka jest wyzsza niz zwyklego, on przejezdzil na nim cos ok 60 MH i kompresja dalej byla ok, tylko niestety korba juz zaczela szumic.
Pozdro
Pozdro
Jest:
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06
KTM SXF 250 '07
Była:
Yamaha YZ 125 '06
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Tloki zwiekszajace kompresje???
Uwierzcie mi na słowo chłopaki. Zreszta planowanie głowicy w samochodzie głownie jest po to zeby głowica była płaska, czyli zdejmuje sie setke czy dwie. Kompresja zmienia się nieznacznie. Zreszta wiekszość samochodów ma czujniki spalania stukowaego i jak sie takie pojawia zmianieja parametry mieszanki tak zeby spalanie stukowe znikło. A skoro sa te czujniki to znaczy ze spalania stukowego sie nie chce w silnikach. Zresztą co ja bede gadał. Miłego psucia fajnych motorów.
P.S wejdzie i poczytajcie kto i na czym i dlaczego jezdzi na takich tłokach w USA i dlaczego kupują paliwo w beczkach i dlaczego 102 oktany.
A korba pada bo musi, nie jest zaprojektowana na sprezanie 13:1.
P.S wejdzie i poczytajcie kto i na czym i dlaczego jezdzi na takich tłokach w USA i dlaczego kupują paliwo w beczkach i dlaczego 102 oktany.
A korba pada bo musi, nie jest zaprojektowana na sprezanie 13:1.
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 34
- Rejestracja: pt, 12 sty 2007, 15:40
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Oberschleisien
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Tloki zwiekszajace kompresje???
Gdy w samochodzie jest zainstalowany czujnik spalania stukowego, w razie wystapienia stuku, czujnik podaje innfo do sterownika silnika gdzie ten nastepnie opóznia zapłon a nie zmienia składu mieszanki!!
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Tloki zwiekszajace kompresje???
No moglem sie delikatnie pomylic ale z tego co wiem u mnie w eclipsie w plywalo to tez na zmiane momentu wtrysku i ilosci podawanego paliwa. (wg serwisówki). Ale nie rozmawiamy tu o samochodach tylko o motorach. A cross nie ma czujnika spalania stukowego i nie zmieni punktu zapłonu wiec lepiej zeby to spalanie stukowe nie wystepowalo.