Wymiana łożyska PDS w KTMach
-
- Mistrz prostej
- Posty: 122
- Rejestracja: pn, 24 mar 2008, 18:40
- Motocykl: KTM SX 150 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztynek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wymiana łożyska PDS w KTMach
:/ Sorki, oczywiście chodzi mi o te dodatkowe simmeringi :/
Podpowiecie jeszcze jak wyjąć zabezpieczenia w górnym mocowaniu PDS'a ?
Podpowiecie jeszcze jak wyjąć zabezpieczenia w górnym mocowaniu PDS'a ?
było - Suzuki RM 125 K2
jest - KTM SX 150 2009
jest - KTM SX 150 2009
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 11
- Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 12:26
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
-
- Mistrz prostej
- Posty: 122
- Rejestracja: pn, 24 mar 2008, 18:40
- Motocykl: KTM SX 150 2009
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Olsztynek
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Wymiana łożyska PDS w KTMach
No właśnie problem w tym że te simeringi mają taki sam wymiar jak te z pierścieniem, są tylko węższe. Czyli nie da się ich włożyć w te pierścienie.
Zastanawiam się czy w ogóle te simmeringi są potrzebne, z serwisówki i katalogu z częsciami wynika że na dole mocowanie składa się łożysko, ten metalowy pierścień z simmeringiem i tulejka.
Zastanawiam się czy w ogóle te simmeringi są potrzebne, z serwisówki i katalogu z częsciami wynika że na dole mocowanie składa się łożysko, ten metalowy pierścień z simmeringiem i tulejka.
było - Suzuki RM 125 K2
jest - KTM SX 150 2009
jest - KTM SX 150 2009