Wymiana łożyska PDS w KTMach

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
krecik55
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 122
Rejestracja: pn, 24 mar 2008, 18:40
Motocykl: KTM SX 150 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztynek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wymiana łożyska PDS w KTMach

Post autor: krecik55 » ndz, 3 mar 2013, 15:50

:/ Sorki, oczywiście chodzi mi o te dodatkowe simmeringi :/

Podpowiecie jeszcze jak wyjąć zabezpieczenia w górnym mocowaniu PDS'a ?
było - Suzuki RM 125 K2
jest - KTM SX 150 2009

mateusz1912
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 11
Rejestracja: wt, 16 cze 2009, 12:26
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wymiana łożyska PDS w KTMach

Post autor: mateusz1912 » pn, 4 mar 2013, 19:16

Również jestem ciekaw do czego są te dodatkowe o ringi?

karolmx
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 159
Rejestracja: pt, 1 lip 2011, 11:22
Motocykl: yz 125 06
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Wymiana łożyska PDS w KTMach

Post autor: karolmx » pn, 4 mar 2013, 19:53

Najpierw wsadzasz te z metalowym pierscieniem a pozniej w nie wchodzą simeringi.

krecik55
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 122
Rejestracja: pn, 24 mar 2008, 18:40
Motocykl: KTM SX 150 2009
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztynek
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Wymiana łożyska PDS w KTMach

Post autor: krecik55 » śr, 13 mar 2013, 19:51

No właśnie problem w tym że te simeringi mają taki sam wymiar jak te z pierścieniem, są tylko węższe. Czyli nie da się ich włożyć w te pierścienie.
Zastanawiam się czy w ogóle te simmeringi są potrzebne, z serwisówki i katalogu z częsciami wynika że na dole mocowanie składa się łożysko, ten metalowy pierścień z simmeringiem i tulejka.
było - Suzuki RM 125 K2
jest - KTM SX 150 2009

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”