Strona 1 z 1
Jak poprawić charakterystykę pracy YZ426F (więcej z dołu)?
: wt, 4 kwie 2006, 23:00
autor: Hanson
Moze ktos ma jakis sposob jak mozna wygladzic charakterystyke silnika YZ 426??tak zeby mial troche dolu...a nie tylko gore??jakies inne dysze...a moze wydech zrobic jakis "tuningowy" samemu
...to napewno zmniejszy moc...
: wt, 4 kwie 2006, 23:21
autor: lulek001
Hmm, dziwne pytanie. Wydawało mi się, że tu nie ma najmniejszych problemów z ciągnięciem od dołu. Ale jestem ciekawy co powiedzą inni, bo ja się przesiadłem z 2T, więc dla mnie niemal wszystkie 4T ciągną równo od dołu;-)
: wt, 4 kwie 2006, 23:57
autor: MXrool
Każdy 4T ciągnie z dołu, tym bardziej Yamaha o której tu mówisz. Samemu nie ma co kombinować z wydechem, lepiej pokombinowac w sklepie na półce co wybrać. Ja jeździłem róznymi 4T i wszystkie ciągneły równo z dołu. Jedynie SX-F jest wysokoobrotowcem i ma z tym małe problemy, podkreślam: MAŁE.
: śr, 5 kwie 2006, 08:34
autor: Pacian
Myślę że kolega chce więcej płynności w oddawaniu mocy jeśli tak to pokombinuj z zebatkami.
: śr, 5 kwie 2006, 10:04
autor: gajowy
Coś z tą elastycznością faktycznie może być nie tak-jeździłem YFZ 450 (quad) z bliźniaczym silnikiem, i dół obrotów faktycznie był bardzo nieciekawy, adrenalina skakała dopiero na wyższych obrotach.
Możliwe że jestem skażony swoją szejsetą, czy EXC 520 którą często gościnnie dosiadam-one wyrywają już od obrotów biegu jałowego bez zająknięcia, i do tego się przyzwyczaiłem. Dlatego tak się krzywiłem startując tą 450 na technicznej off-roadowej trasie.
Pomyśl może o transfuzji niektórych części z silnika wersji WR (radykalny wariant, może przy okazji remontu). Ciekawa byłaby taka mieszanka-silnik WR, podwozie YZ. Taki bardziej ujarzmiony mustang...
: śr, 5 kwie 2006, 13:48
autor: To.mek
Chyba najlepszym pomysłem byłby nowy, tuningowany wydech, który poprawi całą charakterystykę silnika, głównie dół i środek obrotów. Można też zmienić przełożenie, wolniej pojedziesz, ale za to będzie motor lepiej przyspieszał.
: śr, 5 kwie 2006, 18:22
autor: Hanson
Kolega Pacian ma racje..chodzi mi o plynnosc oddawania mocy.Wczesniej jezdzilem XR600 wiec pewnie dlatego na co nie wsiade to nie ma dolu...a ja lubie takie dolaste silniki.Moze zalozyc wydech od WR??co o tym sadzicie??
: śr, 5 kwie 2006, 18:33
autor: Pacian
Wydech ci niewiele da Wr ma inną skrzynie biegów wcześniej miałem też YZ 426 pokombinuj z zębatkami YZ ma odblokowany wydech.
: śr, 5 kwie 2006, 21:37
autor: mario77
jak chcesz zdołować yz to pomyśl o wałkach, CDI boxie z wr-y, no i odpowiednie zestrojenie gaźnika.
: śr, 5 kwie 2006, 21:53
autor: Isbi
Najtanszym rozwiazaniem byloby przyzwyczaic sie do obrotow
hehe ale tak powaznie to zebatkami tanio to zrobisz kup do tylu duzą do przodu mniejsz i po sprawie
: śr, 5 kwie 2006, 22:31
autor: Hanson
Zebatkami mowicie...no tak..ale jak ja sie zerwe policji na miescie jak bede mial V max 90km/h??
pokombinuje z wydechem.zamiast dlugiej lufy SPES wyrzezbie cos krotszego i przestroje gaznik...i zobacze jaki to da efekt!!krotszy tlumik powinien zdjac troche mocy z gory i dodac z dolu...taka przynajmniej jest teoria
p.s.jestem chyba pierwszym co chce miec mniej mocy niz wiecej??
: śr, 5 kwie 2006, 22:51
autor: Isbi
eee 90 starczy spokojnie
u mnie wystarczy ze dodasz wiecej gau to sie poddaja