Strona 1 z 1

Jak poprawić charakterystykę pracy YZ426F (więcej z dołu)?

: wt, 4 kwie 2006, 23:00
autor: Hanson
Moze ktos ma jakis sposob jak mozna wygladzic charakterystyke silnika YZ 426??tak zeby mial troche dolu...a nie tylko gore??jakies inne dysze...a moze wydech zrobic jakis "tuningowy" samemu :) ...to napewno zmniejszy moc... ;)

: wt, 4 kwie 2006, 23:21
autor: lulek001
Hmm, dziwne pytanie. Wydawało mi się, że tu nie ma najmniejszych problemów z ciągnięciem od dołu. Ale jestem ciekawy co powiedzą inni, bo ja się przesiadłem z 2T, więc dla mnie niemal wszystkie 4T ciągną równo od dołu;-)

: wt, 4 kwie 2006, 23:57
autor: MXrool
Każdy 4T ciągnie z dołu, tym bardziej Yamaha o której tu mówisz. Samemu nie ma co kombinować z wydechem, lepiej pokombinowac w sklepie na półce co wybrać. Ja jeździłem róznymi 4T i wszystkie ciągneły równo z dołu. Jedynie SX-F jest wysokoobrotowcem i ma z tym małe problemy, podkreślam: MAŁE.

: śr, 5 kwie 2006, 08:34
autor: Pacian
Myślę że kolega chce więcej płynności w oddawaniu mocy jeśli tak to pokombinuj z zebatkami.

: śr, 5 kwie 2006, 10:04
autor: gajowy
Coś z tą elastycznością faktycznie może być nie tak-jeździłem YFZ 450 (quad) z bliźniaczym silnikiem, i dół obrotów faktycznie był bardzo nieciekawy, adrenalina skakała dopiero na wyższych obrotach.
Możliwe że jestem skażony swoją szejsetą, czy EXC 520 którą często gościnnie dosiadam-one wyrywają już od obrotów biegu jałowego bez zająknięcia, i do tego się przyzwyczaiłem. Dlatego tak się krzywiłem startując tą 450 na technicznej off-roadowej trasie.
Pomyśl może o transfuzji niektórych części z silnika wersji WR (radykalny wariant, może przy okazji remontu). Ciekawa byłaby taka mieszanka-silnik WR, podwozie YZ. Taki bardziej ujarzmiony mustang...

: śr, 5 kwie 2006, 13:48
autor: To.mek
Chyba najlepszym pomysłem byłby nowy, tuningowany wydech, który poprawi całą charakterystykę silnika, głównie dół i środek obrotów. Można też zmienić przełożenie, wolniej pojedziesz, ale za to będzie motor lepiej przyspieszał.

: śr, 5 kwie 2006, 18:22
autor: Hanson
Kolega Pacian ma racje..chodzi mi o plynnosc oddawania mocy.Wczesniej jezdzilem XR600 wiec pewnie dlatego na co nie wsiade to nie ma dolu...a ja lubie takie dolaste silniki.Moze zalozyc wydech od WR??co o tym sadzicie??

: śr, 5 kwie 2006, 18:33
autor: Pacian
Wydech ci niewiele da Wr ma inną skrzynie biegów wcześniej miałem też YZ 426 pokombinuj z zębatkami YZ ma odblokowany wydech.

: śr, 5 kwie 2006, 21:37
autor: mario77
jak chcesz zdołować yz to pomyśl o wałkach, CDI boxie z wr-y, no i odpowiednie zestrojenie gaźnika.

: śr, 5 kwie 2006, 21:53
autor: Isbi
Najtanszym rozwiazaniem byloby przyzwyczaic sie do obrotow :wink: hehe ale tak powaznie to zebatkami tanio to zrobisz kup do tylu duzą do przodu mniejsz i po sprawie :roll:

: śr, 5 kwie 2006, 22:31
autor: Hanson
Zebatkami mowicie...no tak..ale jak ja sie zerwe policji na miescie jak bede mial V max 90km/h?? ;) pokombinuje z wydechem.zamiast dlugiej lufy SPES wyrzezbie cos krotszego i przestroje gaznik...i zobacze jaki to da efekt!!krotszy tlumik powinien zdjac troche mocy z gory i dodac z dolu...taka przynajmniej jest teoria ;) p.s.jestem chyba pierwszym co chce miec mniej mocy niz wiecej?? :lol:

: śr, 5 kwie 2006, 22:51
autor: Isbi
eee 90 starczy spokojnie :wink: u mnie wystarczy ze dodasz wiecej gau to sie poddaja :lol: :lol: