Husky TE610 93rok

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Adriano78
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: pt, 4 sty 2008, 15:36
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Husky TE610 93rok

Post autor: Adriano78 » pn, 7 sty 2008, 15:37

Witam wszystkich,posiadam Husqvarne TE610 z 93roku,i mam problem z gazem.Motor przeszedł generalny remont silnika(kupiłem uszkodzony)wymieniłem korbowód,tłoka,łancuch rozrzadu,gaznik,nowa tuleja itd.zapala ładnie i silnik wzorowo pracuje do połowy obrotów jak odkrece manetke to go zmula,strzela ogniami w tłumnik,równiez jak przygazuje to jak spada z obrotów to strzela ogniem,próbowałem zmienic swiece,przezstawic odrobine zapłon,dysze w gazniku są nowe,przewód zapłonowy,kreciłem składem mieszanki lecz bez rezultatu(podstawka zapłonu cofnałem pod obroty)ale to samo,nie pogorszyło nie polepszyło.Zainwestowałem w sam silnik około 3000zł i niechciałbym juz wydawac niepotrzebnie pieniedzy:-(

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » pn, 7 sty 2008, 20:56

A jak można zapłon przestawić? Bo tam jest chyba elektroniczny i ta płytką z cewkami nie da się kręcić. Rozrząd dobrze ustawiłeś ? Sprawdź gaźnik, rozbierz go dokładnie wyczyść, przedmuchaj i złóż no i pisz jak się sprawa ma ;D

Pozdro

Awatar użytkownika
piotrgurski
Moderator
Moderator
Posty: 770
Rejestracja: ndz, 23 gru 2007, 01:41
Motocykl: Husqa TE450 06/ FZ6S Fazer
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 2 razy
Podziękowania: 3 razy
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: piotrgurski » pn, 7 sty 2008, 22:15

wiem że to śmieszne i mało prawdopodobne ale czy filtr powietsza nie jest zatkany? to by dużo tłumaczyło zamulanie na średnich i strzały w wydech (zbyt mało tlenu-bogata mieszanka) nie spala sie całości w cylindrze więc dopala w wydechu (strzały i ognie) pisz jak sprawa dalej.

kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Husky TE610 93rok

Post autor: kubamtx » śr, 16 sty 2008, 21:49

1. Nieszczelne połączenia gumowe pomiedzy gaźnikiem a cylindre
2. Filtr powietrza
3. Źle ustawione zawory /rozrzad.
4. Źly sklad mieszanki
To są moje typy jak to wyeliminujesz powinno byc git.

przemo_ps
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 98
Rejestracja: pt, 2 mar 2007, 22:04
Motocykl: HONDA CR 125 2004
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kozy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: Husky TE610 93rok

Post autor: przemo_ps » pn, 11 lut 2008, 19:38

ja miałem to samo w husabergu 350.. i okazało się ze zapłon był dupnięty dałem go zrobienia do elserwisu i motor chodził normalnie
YAMAHA YZ250F 2004r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”