Dźwigienki KTM
-
Autor tematuYamaciek
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Dźwigienki KTM
Może ktoś przypadkiem ma rozebrany silnik od KTM 4t i mógłby mi zmierzyć jaką średnicę mają rolki w dźwigienkach zaworowych? Chodzi mi o modele SX, EXC a nie LC4.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 103
- Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dźwigienki KTM
Nie wiem czy już zrobiłeś co miałeś zrobić ale czy chodzi ci o te dzwigienki ??
Mam akurat rozłożony silnik i mogę jutro looknąć.
Jeżeli wiesz co trzeba ustawić odpowiednio i jak moge naciągnąć łańcuch rozrządu do exc 450 03' to pisz.
'Pozdro' :rolleyes:
Mam akurat rozłożony silnik i mogę jutro looknąć.
Jeżeli wiesz co trzeba ustawić odpowiednio i jak moge naciągnąć łańcuch rozrządu do exc 450 03' to pisz.
'Pozdro' :rolleyes:
- Załączniki
-
- to są te dzwigienki??
- dzwigienki zaworóww.jpg (17.68 KiB) Przejrzano 4947 razy
- to są te dzwigienki??
- dzwigienki zaworóww.jpg (17.68 KiB) Przejrzano 4947 razy
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.
Jest CRF-250-09r.
-
Autor tematuYamaciek
- Mistrz prostej
- Posty: 125
- Rejestracja: pt, 17 mar 2006, 16:38
- Motocykl: Łajzi 450F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Białystok
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dźwigienki KTM
Dzięki za odpowiedż ale sprawa nieaktualna. Kupiłem nowe dźwigienki.
Wał ustawia się tak aby tłok był na samej górze. Po prawej stronie na dole z przodu silnika jest śruba z grubą podkładką. Trzeba ją wykręcić wyjąć podkładkę i wkręcić trafiając ostrym końcem w rowek przeciwwagi wału. Można go "wymacać" cienkim śrubokrętem. Na kole łańcuchowym wałka rozrządu jest znak który ma się znaleźć w płaszczyźnie podziału głowicy z pokrywką. Rozrząd masz ustawiony. Z napinacza wykręć centralną śrubkę wyjmij sprężynkę i po odblokowaniu zapadki cofnij listwę zębatą do końca. Zamontuj napinacz. Możesz przez otwór popchnąć lekko listwę napinacza potem włóż sprężynkę i zakręć śrubkę. Łańcuch masz napięty.
Powodzenia
ps. Nie zapomnij włożyć podkładki pod śrubę po całej operacji.
Wał ustawia się tak aby tłok był na samej górze. Po prawej stronie na dole z przodu silnika jest śruba z grubą podkładką. Trzeba ją wykręcić wyjąć podkładkę i wkręcić trafiając ostrym końcem w rowek przeciwwagi wału. Można go "wymacać" cienkim śrubokrętem. Na kole łańcuchowym wałka rozrządu jest znak który ma się znaleźć w płaszczyźnie podziału głowicy z pokrywką. Rozrząd masz ustawiony. Z napinacza wykręć centralną śrubkę wyjmij sprężynkę i po odblokowaniu zapadki cofnij listwę zębatą do końca. Zamontuj napinacz. Możesz przez otwór popchnąć lekko listwę napinacza potem włóż sprężynkę i zakręć śrubkę. Łańcuch masz napięty.
Powodzenia
ps. Nie zapomnij włożyć podkładki pod śrubę po całej operacji.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 768
- Rejestracja: wt, 27 gru 2005, 11:48
- Motocykl: YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: z toru (Wrocław)
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: Dźwigienki KTM
Joho pisze:Dzięki, w razie pytan będę jeszcze pisał. Pozdro
Może Ci wyśle manuala ?
-
- Mistrz prostej
- Posty: 103
- Rejestracja: wt, 28 mar 2006, 20:16
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Re: Dźwigienki KTM
No rewela , jeżeli jest taka opcja to spox.
Joho80@wp.pl
Joho80@wp.pl
Było -=KX-250-93r.-Ktm-EXC-450-03r.-KXF250-08r.=-
Jest CRF-250-09r.
Jest CRF-250-09r.