problem przy demontazu glowicy w Suzi RM
-
Autor tematuspedboy17
- Mistrz prostej
- Posty: 57
- Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
- Motocykl: Suzi Rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
problem przy demontazu glowicy w Suzi RM
Witam wszystkich,nadeszla zima wiec postanowilem zrobic maly remont i wymienic tloczek w mojej secie... pozdejmowalem wszystko co niepotrzebne,bak itp. spuscilem plyn chlodniczy,i zaczalem popuszczac nakretki na glowicy,wszystkie popuscily,zostala jedna... nie zauwazylem ze tam jest dosc zjechana nakretka i klucz sie slizga tam jest nakretka na klucz 12,co byscie mi poradzili,jak to odkrecic inaczej?
p.s. probowalem żabkami ale sie slizgaja
z gory dzieki za odpowiedzi
p.s. probowalem żabkami ale sie slizgaja
z gory dzieki za odpowiedzi
searching new one
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
-
Autor tematuspedboy17
- Mistrz prostej
- Posty: 57
- Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
- Motocykl: Suzi Rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
no ale trzeba tez zmierzyc srednice z gory,nie? wiem ze da sie zdjac bez sciagania glowicy,ale trzeba sprawdzic owalizacje cylindra,czy jest znieksztalcony. Watpie czy ktos zrobi mi honowanie cylindra z zamontowana glowcia...
searching new one
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nakrętkę, której nie ruszy kluczem odkręci śrubokrętem ?! Poza tym o ile dobrze to sobie wyobrażam to przez środek przechodzi szpilka, a jej lepiej nie ciąć. Możesz próbować lekko naciąć z boku, klinować jakiś punktak/śrubokręt/przecinak i pukać młotkiem lub tak jak koledzy radzą spawarka tylko odłącz moduł tak na wszelki wypadek
Pozdro
Pozdro
-
Autor tematuspedboy17
- Mistrz prostej
- Posty: 57
- Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 18:29
- Motocykl: Suzi Rm 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: opolskie
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
wpadlem na pomysl zeby obszlifowac ja do mniejszego rozmiaru,no i dalo rade dziekuje ze chcieliscie pomoc
bardziej martwie sie inna rzecza,wyciagnalem tloczek i jest troszke juz zjechany i porysowany... wieczorem wam pokaze fotki cylindra i tloczka. Oby tylko nie czekal mnie nowy nikasyl
p.s. kiedy sciagnalem glowice okazalo sie ze do srodka dostawal sie plyn chlodniczy,podejrzewam ze to wina o-ringow. czy dobrze mysle?
moge zostawic ten temacik?czy musze zmienic jego nazwe? bo bede mial pare pytan co teraz z tym moim cylkiem zrobic
bardziej martwie sie inna rzecza,wyciagnalem tloczek i jest troszke juz zjechany i porysowany... wieczorem wam pokaze fotki cylindra i tloczka. Oby tylko nie czekal mnie nowy nikasyl
p.s. kiedy sciagnalem glowice okazalo sie ze do srodka dostawal sie plyn chlodniczy,podejrzewam ze to wina o-ringow. czy dobrze mysle?
moge zostawic ten temacik?czy musze zmienic jego nazwe? bo bede mial pare pytan co teraz z tym moim cylkiem zrobic
searching new one
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
był Suzuki Rm 125 95r - czarna maszyna
był Suzuki Rm 250 87r
-
- Mistrz prostej
- Posty: 182
- Rejestracja: śr, 12 gru 2007, 19:55
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Góra Kalwaria
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
natnij nakrętke brzeszczotem lub pilnikiem i bedziesz mógł odkręcić śrubokrętem
no widac ze nigdy nierobiles takich rzeczy kolego tak jak powiedzial to kolega wyzej jak mozna odkrecic nakretke srubow\kretem jak nieidzie kluczem a pozatym naciecie jej jest nierealne...moze pomylilo ci sie ze sruba?rozrózniasz sróbe od nakretki? a wracajac do problemu,jest taki klucz nazywa sie MORS jego sie regulóje pokrentelkiem u dolu i pozniej sie zaciska na sróbie bardzo mocno (tylko musi byc dobry mors nie podróbka z supermarketu) i krecisz mialem taki sam motocykl z takim samym problemem uwierz mi zadzialalo.mysle ze nic nietrzeba spawac ani nacinac hehe.
MX Góra Kalwaria/zapraszamy
-
- Mistrz prostej
- Posty: 182
- Rejestracja: śr, 12 gru 2007, 19:55
- Motocykl: Yamaha YZ250F
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Góra Kalwaria
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
a to jest 125 czy 250? jezeli przedostal sie plyn to napewno uszczelka (w przypadku 250 dwa oringi) nowa jakies 100zl do tego splanowal bym bardzo delikatnie głowiczke i po problemie.a nicasilu nietrzeba robic tuleja daje ten sam efekt i jest o polowe tansza chyba ze chcesz czekac 2 miesiace i zaplacic z 700zl a za rok miec to samo.....nicasil jest bardzo delikatny a za rok tuleje przeszlifujesz na wioekszy rozmiar za grosze nnowy tlok i latasz dalej bez czekania.wpadlem na pomysl zeby obszlifowac ja do mniejszego rozmiaru,no i dalo rade dziekuje ze chcieliscie pomoc
bardziej martwie sie inna rzecza,wyciagnalem tloczek i jest troszke juz zjechany i porysowany... wieczorem wam pokaze fotki cylindra i tloczka. Oby tylko nie czekal mnie nowy nikasyl
p.s. kiedy sciagnalem glowice okazalo sie ze do srodka dostawal sie plyn chlodniczy,podejrzewam ze to wina o-ringow. czy dobrze mysle?
moge zostawic ten temacik?czy musze zmienic jego nazwe? bo bede mial pare pytan co teraz z tym moim cylkiem zrobic
MX Góra Kalwaria/zapraszamy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 304
- Rejestracja: wt, 18 wrz 2007, 17:01
- Motocykl: Na razie nie ma
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline