pomocy kxf 250

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: pomocy kxf 250

Post autor: kubamtx » pn, 28 sty 2008, 19:33

Jak znajde link to wkleje wam cala rozmowe z ludzmi thumpertalk z ktorych 3 czy 4 rech jezdzi w MX. Znalazlem, wypowaidał się KevinMcGraph TT gold member czli zna sie na rzeczy.
Yes, these bikes are very reliable when properly taken care of. We clean air filters daily (sometimes more) and change oil at about 2-3 hours using Chevron Delo 400.
Czyli czyscimy filtry codziennie albo czesciej i zmieniamy olej co około 2-3 godziny. Może przesadziłem z tym co jazdę ale co dwie wynika z tego. A jest wiele innych wypowiedzi o tym ze w kx 250f 5 godzin to stanowczo za dużo. Gośc który robil po 10 godzin na oleju (ostra jazda amatorska) wysadził silnik.

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: pomocy kxf 250

Post autor: Kaze » pn, 28 sty 2008, 20:28

A co jest w tym oleju po 2godzinach pracy? Wąglik?

Poza tym sprawdze to, zapytam sie Lonki i zobaczymy co bedzie miał do powiedzenia na ten temat. Ja jestem juz uczulony na takie częste forumowe rewelacje.
but only the devil responded cause god wasn't there...

kubamtx
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 292
Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: pomocy kxf 250

Post autor: kubamtx » pn, 28 sty 2008, 22:27

Nikomu nie kaze zmieniac oleju tak często. Ja zmieniam w mojej yz co 5 godzin. Kolega w kxf zmienial co 5 i motor dlugo nie wytrzymał. Nie twierdze ze to jakaś reguła ale warto na to zwrócić uwage.

sopelnysa
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 258
Rejestracja: śr, 22 lut 2006, 10:02
Motocykl: zielona kawa :))
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nysa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: pomocy kxf 250

Post autor: sopelnysa » pn, 28 sty 2008, 22:42

heh smieszne to troche... konstruktorzy z kawasaki raczej by nie wymagali takich patentów od użytkowników, bo tych by po prostu nie bylo!!!!!! nikt by nie chcial na tym jezdzic, a ze wysadzil silnik, to moglo nastapic z powodu 100 innych rzeczy. Ty tutaj przytaczas relacje zawodnika, skad wiesz jak on ma to wszystko zmodyfikowane, założe się ze 70% silnika u nich jest na tuningowych rzeczach, co wiąże się z większą wydajnością całego silnikaa to równe jest szybszemu zużywaniu, dlatego pewnie tak o to dbają. Tak mi się wydaje, bo normalna firma raczej by to dopracowała przed wypuszczeniem produktu na rynek. Pozdro
#97

Jony
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 694
Rejestracja: wt, 11 lip 2006, 12:06
Motocykl: crossowy najlepiej
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Kraków/ Kanada
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: pomocy kxf 250

Post autor: Jony » pn, 28 sty 2008, 23:05

Mozliwe ze Kevin McGraph wymienia olej co jazde i czysci filtr czesciej niz 2 razy dziennie. Ale on ma manetke odkrecona cały czas i gdy normalny człowiek na okrązeniu robi np 0.1 MHT to ony robi ze 3 razy wiecej! A poza tym to dla zawodnika takiej klasy wymyslaja wszystko zeby miał ułamki sekund mniej na okrązeniu.
Jak Cie stac to wymieniaj sobie nawet co okrązenie.
Honda CRF250r
Yamaha YZ250F
Husqvarna TC250- enduro konwersja
Yamaha YZ125- najlepsza zabawka EVER

THE POLISH NIGHTMARE #715
www.mxFOLGA.pl
LIFESTYLE na FB

maros91
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 220
Rejestracja: ndz, 11 cze 2006, 13:16
Motocykl: YZ250F'08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmund
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: pomocy kxf 250

Post autor: maros91 » śr, 30 sty 2008, 18:03

Chciałbym żeby się to wyjasniło i niebyło tu niepotrzebnych takich tematów nie gadam tu o temacie docelowym czyli ssaniu tylko wymiana oleju w Kawasaki co jazdę :roll: .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”