Honda cr problemy z obrotami na 1 biegu

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
krisrekin
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: wt, 4 gru 2007, 17:20
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Honda cr problemy z obrotami na 1 biegu

Post autor: krisrekin » pt, 7 gru 2007, 20:20

motor na 1 biegu na nei wkreca sie na njwyzsze obroty i przerywa na 2 biegu jest juz lepiej natomiast na 3 biegu i wyzej motor chodzi idealnie.co moze byc przyczyna?nie ma tez wolnych obrotow.

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » pt, 7 gru 2007, 22:02

ja obstawiłbym, że to wina przepustnicy, może nie działac tak jak powinna, przez co motor nie ma mocy na niskich obrotach. a to kupiłeś motor i już tak było czy dopiero Ci się zrobiło?

Autor tematu
krisrekin
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: wt, 4 gru 2007, 17:20
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: krisrekin » pt, 7 gru 2007, 22:34

motor jak kupilem chodzil idealnie.pozniej padla uszczelka pod glowica i tak sie zaczelo od tego ze nie chodzil tak jak wczesniej.on z dolu na 1 biegu ladnie jedzie tylko jak dostanie wysokich obrotow to go kaszle natoniast na wyzszych biegal ladnie ciagnie.

Autor tematu
krisrekin
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: wt, 4 gru 2007, 17:20
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: krisrekin » pt, 7 gru 2007, 22:36

a czy od mieszanki to tez moze zalezec?wielkie dzieki za pomoc.

JLB
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 30 wrz 2007, 12:01
Motocykl: YAMAHA YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kwidzyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: JLB » sob, 8 gru 2007, 13:24

A sprawdziłeś przy wyminie uszczelki pod głowicą jaki stan tłoku?Bo może być też przyczyną tłok.A co do mieszanki to nie powienien gubić obratów,tylko najwyżej po dodaniu gazu mulić.
" .MX jako żywioł pobierający w życiu bohaterów litry oktanów ... "

Autor tematu
krisrekin
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: wt, 4 gru 2007, 17:20
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: krisrekin » sob, 8 gru 2007, 17:44

z tlokiem wszystko jest oki.

JLB
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 30 wrz 2007, 12:01
Motocykl: YAMAHA YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kwidzyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: JLB » sob, 8 gru 2007, 20:35

Hmn.... no to jest problem.Może być wiele przyczyn.Ja zaczoł bym na regulacji gażnika, na sprawdzeniu jeszcze raz wszystkich uszczelek skączywszy na tłoku.Ale na moje śmierdzi mi ta uszczelka pod głowicą,może wode przepuszcza i dostaje sie do cylindra i nie chodzi tak jak powinien.Ale to są przypuszczenie.
" .MX jako żywioł pobierający w życiu bohaterów litry oktanów ... "

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » sob, 8 gru 2007, 20:48

Ktoś już napisał w czym rzecz. Potrzebna jest regulacja gaźnika a dokładniej dyszy powietrznej bo na 100% masz zakręcony maksymalnie dostęp powietrza. Odkręcaj dysze, próbuj co 1/4 obrotu i rób próbną jazde. Zwykle odkręca sie 1-2 obrotów.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Autor tematu
krisrekin
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: wt, 4 gru 2007, 17:20
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: krisrekin » ndz, 9 gru 2007, 15:55

wielkie dzięki :) miałeś racje to była wina dyszy powietrza była zakręcona na maksa.odkręciłem o jeden obrót i motor chodzi idealnie,jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc.

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » ndz, 9 gru 2007, 17:21

Spoko, z którego roku masz CRke? Bo na kompie miałem rozpiski do hondy i yamahy co do ustawień gaźnika w zależności od tem, ciśnienia i wysokości n.p.m, jak znajde to podjeśle Ci to.
but only the devil responded cause god wasn't there...

Autor tematu
krisrekin
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: wt, 4 gru 2007, 17:20
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: krisrekin » pn, 10 gru 2007, 19:45

z 94roku.no jeśli byś miał taką rozpiskę co do ustawień gaźnika to bardzo bym prosił.i jeszcze jedno,na tej dyszy powietrza powinien być jakiś oring czy coś takiego żeby ta dysza pod wpływem obrotów sie nie odkręcała?bo u mnie właśnie ta dysza sie raz dokręca a raz odkręca jak jeżdżę.wielkie dzieki

wild rider
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 91
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 19:28
Motocykl: RM 125
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Głuszyca
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: wild rider » pn, 10 gru 2007, 20:30

krisrekin pisze:i jeszcze jedno,na tej dyszy powietrza powinien być jakiś oring czy coś takiego żeby ta dysza pod wpływem obrotów sie nie odkręcała?bo u mnie właśnie ta dysza sie raz dokręca a raz odkręca jak jeżdżę.wielkie dzieki
załóż sobie sprężynkę i nie będzie sie nic działo
Ekipa Rozkręt #151

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”