Honda cr problemy z obrotami na 1 biegu

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
LUKICR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 21:38
Motocykl: KX250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: SKAWINA
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: LUKICR » pn, 10 gru 2007, 20:58

krisrekin pisze:z 94roku.no jeśli byś miał taką rozpiskę co do ustawień gaźnika to bardzo bym prosił.i jeszcze jedno,na tej dyszy powietrza powinien być jakiś oring czy coś takiego żeby ta dysza pod wpływem obrotów sie nie odkręcała?bo u mnie właśnie ta dysza sie raz dokręca a raz odkręca jak jeżdżę.wielkie dzieki
Witam.Dam ci rade co do gażnika i jego ustawień,dysza paliwowa główna(Main jet) 172,powietrzna(Slow jet) 58,pozycja segera na iglicy 3 liczona od góry,odkręcenie śróbki powietrza 1-1/2.
jest to ustawienie standardowe i wtedy CR-ki chodzą najlepiej :wink:
AAA odwróć membranki jeśli sie niedomykają.

LUKICR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 21:38
Motocykl: KX250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: SKAWINA
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: LUKICR » pn, 10 gru 2007, 21:04

krisrekin pisze:z 94roku.no jeśli byś miał taką rozpiskę co do ustawień gaźnika to bardzo bym prosił.i jeszcze jedno,na tej dyszy powietrza powinien być jakiś oring czy coś takiego żeby ta dysza pod wpływem obrotów sie nie odkręcała?bo u mnie właśnie ta dysza sie raz dokręca a raz odkręca jak jeżdżę.wielkie dzieki
Do śróbki powietrza idzie:oring,podkładka i spręzynka 8) [/i]

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 11 gru 2007, 17:03

Na seryjnych ustawieniach maszyny chodzą najlepiej w warunkach normalnych, średnia temperatura, średnie ciśnienie i określona wysokość. Spradziłem to na swoim przykładzie, jeszcze jak miałem yz to pojechałem po nią w góry, maszyna chodziła bdb i nie było problemu. Kiedy wróciłem do poznania potrzebne były inne ustawienia gaźnika, także nie ma uniwersalnych ustawień.
A te rozpiski musiałem niestety wykasować, ale one i tak dotyczyły nowszych roczników hondy.
but only the devil responded cause god wasn't there...

LUKICR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 21:38
Motocykl: KX250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: SKAWINA
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: LUKICR » wt, 11 gru 2007, 20:46

Kaze pisze:Na seryjnych ustawieniach maszyny chodzą najlepiej w warunkach normalnych, średnia temperatura, średnie ciśnienie i określona wysokość. Spradziłem to na swoim przykładzie, jeszcze jak miałem yz to pojechałem po nią w góry, maszyna chodziła bdb i nie było problemu. Kiedy wróciłem do poznania potrzebne były inne ustawienia gaźnika, także nie ma uniwersalnych ustawień.
A te rozpiski musiałem niestety wykasować, ale one i tak dotyczyły nowszych roczników hondy.
SĄ STANDARDOWE USTAWIENIA ! I TO TE KTURE WCZEŚNIEJ PODAŁEM,TYCZĄ SIE CR Z ROCZNIKÓW 92-96.W KARZDYCH WARUNKACH NA TAKICH USTAWIENIACH GAŻNIKA CR CHODZI DOBRZE SPRAWDZIŁEM NA KILKU PRZYPADKACH

Kaze
Stewart? Zmienia mi opony!
Stewart? Zmienia mi opony!
Posty: 1437
Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
Motocykl: może kiedyś
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Kaze » wt, 11 gru 2007, 20:59

Nie ma standardowych ustawień, tak jak nie ma standardowo zestrojonego zawieszenia. Nie bede sie kłócił, każdy ma prawo do własnego zdania. pzdr
but only the devil responded cause god wasn't there...

LUKICR
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 21:38
Motocykl: KX250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: SKAWINA
Podziękował: 1 raz
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: LUKICR » wt, 11 gru 2007, 21:18

Kaze pisze:Nie ma standardowych ustawień, tak jak nie ma standardowo zestrojonego zawieszenia. Nie bede sie kłócił, każdy ma prawo do własnego zdania. pzdr
Co do zawieszenia masz całkowitą racje niema standardowego ustawienia,należy ustawiać pod daną mase ciała..itd.Lecz do gażnika ustawienie standardowe podaje ks.serwisowa kturą posiadam i jest to standard przy kturym w karzdych warunkach motocykl chodzi prawidłowo bo jak by takich ustawień niebyło to troche kiszka by było w jesieni i wiośnie kiedy są duże wachania temperatur.Tyczy sie to jazdy amatorskiej gdzie nie stroimy maszyny do każduch zawodów i terenu :)
Pozdro.

Autor tematu
krisrekin
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 9
Rejestracja: wt, 4 gru 2007, 17:20
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: krisrekin » śr, 12 gru 2007, 20:50

wielkie dzięki Kaze i Lukicr za pomoc.teraz juz niestety nie bede robil zadnych ustawien poniewaz motor juz wypucowalem i schowalem do garazu,na wiosne bede probowal tych ustawien co mi podaliscie.pozdro.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”