Honda cr problemy z obrotami na 1 biegu
-
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 21:38
- Motocykl: KX250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: SKAWINA
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Witam.Dam ci rade co do gażnika i jego ustawień,dysza paliwowa główna(Main jet) 172,powietrzna(Slow jet) 58,pozycja segera na iglicy 3 liczona od góry,odkręcenie śróbki powietrza 1-1/2.krisrekin pisze:z 94roku.no jeśli byś miał taką rozpiskę co do ustawień gaźnika to bardzo bym prosił.i jeszcze jedno,na tej dyszy powietrza powinien być jakiś oring czy coś takiego żeby ta dysza pod wpływem obrotów sie nie odkręcała?bo u mnie właśnie ta dysza sie raz dokręca a raz odkręca jak jeżdżę.wielkie dzieki
jest to ustawienie standardowe i wtedy CR-ki chodzą najlepiej
AAA odwróć membranki jeśli sie niedomykają.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 21:38
- Motocykl: KX250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: SKAWINA
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Do śróbki powietrza idzie:oring,podkładka i spręzynka 8) [/i]krisrekin pisze:z 94roku.no jeśli byś miał taką rozpiskę co do ustawień gaźnika to bardzo bym prosił.i jeszcze jedno,na tej dyszy powietrza powinien być jakiś oring czy coś takiego żeby ta dysza pod wpływem obrotów sie nie odkręcała?bo u mnie właśnie ta dysza sie raz dokręca a raz odkręca jak jeżdżę.wielkie dzieki
-
- Stewart? Zmienia mi opony!
- Posty: 1437
- Rejestracja: sob, 1 paź 2005, 12:47
- Motocykl: może kiedyś
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: "Miasto złą sławą owiane..."
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Na seryjnych ustawieniach maszyny chodzą najlepiej w warunkach normalnych, średnia temperatura, średnie ciśnienie i określona wysokość. Spradziłem to na swoim przykładzie, jeszcze jak miałem yz to pojechałem po nią w góry, maszyna chodziła bdb i nie było problemu. Kiedy wróciłem do poznania potrzebne były inne ustawienia gaźnika, także nie ma uniwersalnych ustawień.
A te rozpiski musiałem niestety wykasować, ale one i tak dotyczyły nowszych roczników hondy.
A te rozpiski musiałem niestety wykasować, ale one i tak dotyczyły nowszych roczników hondy.
but only the devil responded cause god wasn't there...
-
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 21:38
- Motocykl: KX250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: SKAWINA
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
SĄ STANDARDOWE USTAWIENIA ! I TO TE KTURE WCZEŚNIEJ PODAŁEM,TYCZĄ SIE CR Z ROCZNIKÓW 92-96.W KARZDYCH WARUNKACH NA TAKICH USTAWIENIACH GAŻNIKA CR CHODZI DOBRZE SPRAWDZIŁEM NA KILKU PRZYPADKACHKaze pisze:Na seryjnych ustawieniach maszyny chodzą najlepiej w warunkach normalnych, średnia temperatura, średnie ciśnienie i określona wysokość. Spradziłem to na swoim przykładzie, jeszcze jak miałem yz to pojechałem po nią w góry, maszyna chodziła bdb i nie było problemu. Kiedy wróciłem do poznania potrzebne były inne ustawienia gaźnika, także nie ma uniwersalnych ustawień.
A te rozpiski musiałem niestety wykasować, ale one i tak dotyczyły nowszych roczników hondy.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 56
- Rejestracja: czw, 30 sie 2007, 21:38
- Motocykl: KX250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: SKAWINA
- Podziękował: 1 raz
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Co do zawieszenia masz całkowitą racje niema standardowego ustawienia,należy ustawiać pod daną mase ciała..itd.Lecz do gażnika ustawienie standardowe podaje ks.serwisowa kturą posiadam i jest to standard przy kturym w karzdych warunkach motocykl chodzi prawidłowo bo jak by takich ustawień niebyło to troche kiszka by było w jesieni i wiośnie kiedy są duże wachania temperatur.Tyczy sie to jazdy amatorskiej gdzie nie stroimy maszyny do każduch zawodów i terenuKaze pisze:Nie ma standardowych ustawień, tak jak nie ma standardowo zestrojonego zawieszenia. Nie bede sie kłócił, każdy ma prawo do własnego zdania. pzdr
Pozdro.