HUSQVARNA TC 610 JAK TO BYDLE ODPALIć???!!!!
-
- VIP
- Posty: 259
- Rejestracja: ndz, 1 kwie 2007, 14:11
- Motocykl: HUSQVARNA TE 250 '08
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Suchorze / Koszalin
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Podaje link do obiecanego rysunku:
http://www.bikepics.com/pictures/1105272/
PS. Rysunek dostałem od crazy russiana. Mam nadzieję, że się nie pogniewa, że go użyczyłem dla dobra sprawy.
http://www.bikepics.com/pictures/1105272/
PS. Rysunek dostałem od crazy russiana. Mam nadzieję, że się nie pogniewa, że go użyczyłem dla dobra sprawy.
Ostatnio zmieniony pn, 3 gru 2007, 20:50 przez Fajka, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- VIP
- Posty: 1067
- Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
- Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Przestań gadać takie głupoty, tylko starter mu sie może zepsuć w ten sposób.macgdynia pisze:a probowales kopac i zostawic noge z kopka w dolnym polozeniu kopki ? Wiem ze to dziwnie brzmi ale chodzi o to zebys nie cofal moze nogi ... moze pomoze.
Musisz dojść do wprawy, to trochę zajmie. A wskazówki co do odpalania są OK (ja moje moto palę na różne sposoby). Spróbuj oprzeć się o ścianę i kopać na stojąco wtedy łatwiej idzie.
-
- VIP
- Posty: 892
- Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
- Motocykl: GSXR 750 K0
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: RASZKÓW
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
No właśnie się stanie, bo czasem nie odpala tylko pojedyńcze zapłony wyłapie i noga lata aż miło ;D Co do odpalania to sprobuj tak:
- powolutku kopiesz do wyraźnego oporu (tłok dochodzi do GMP)
- wciskasz odprężnik i zjeżdżasz kopka DELIKATNIE 2 - 3 CM W DÓŁ
- PUSZCZASZ ODPRĘŻNIK
- WRACASZ kopką na samą góre
- energicznie kopiesz
p.s. jak odpalasz na zimno to dla ułatwienia 2 - 3 razy przekop ją na odprężniku
Pozdro
- powolutku kopiesz do wyraźnego oporu (tłok dochodzi do GMP)
- wciskasz odprężnik i zjeżdżasz kopka DELIKATNIE 2 - 3 CM W DÓŁ
- PUSZCZASZ ODPRĘŻNIK
- WRACASZ kopką na samą góre
- energicznie kopiesz
p.s. jak odpalasz na zimno to dla ułatwienia 2 - 3 razy przekop ją na odprężniku
Pozdro
-
Autor tematupatefon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: sob, 17 lis 2007, 18:28
- Motocykl: husqvarna tc 610
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
[quote="Fajka"]Podaje link do obiecanego rysunku:
Dzięki ziomek , właśnie w ten sposób cały czas kopie i nic ! Wydaje mi się że chyba coś jest zepsute ( świeca ,brudny gaźnik, luz zaworowy)??? oddaje go na weryfikacje do mechanika, i tak miałem to zrobić po kupnie. POZDRO
Dzięki ziomek , właśnie w ten sposób cały czas kopie i nic ! Wydaje mi się że chyba coś jest zepsute ( świeca ,brudny gaźnik, luz zaworowy)??? oddaje go na weryfikacje do mechanika, i tak miałem to zrobić po kupnie. POZDRO
patefonhttp://img507.imageshack.us/img507/9853/husqvarna610tc001ne7.jpg
-
- Mistrz prostej
- Posty: 188
- Rejestracja: pn, 24 paź 2005, 00:06
- Motocykl: Suzuki RM 250 K9
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Poland East Side
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 21
- Rejestracja: pn, 6 sie 2007, 17:13
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: KIELCE
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
http://www.motox.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4782 Kolego miałem niedawno ten sam problem poczytaj moj temat (Majkel)
YAMAHA YZ 426F 03' obecnie
YAMHA DT 125 - enduro 01' w 2005
SIMSON ENDURO 90' w 1996
SIMSON ELECTRONIC 78' w 1993
YAMHA DT 125 - enduro 01' w 2005
SIMSON ENDURO 90' w 1996
SIMSON ELECTRONIC 78' w 1993
-
Autor tematupatefon
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 29
- Rejestracja: sob, 17 lis 2007, 18:28
- Motocykl: husqvarna tc 610
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
znalazłem przyczynę
Rozebrałem sprzęta i coś jest nie tak z elektryką (iskra pojawia się za 4-5 kopnięciem ) to dla tego nie mogłem odpalić, bo na tyle prób jest to nie możliwe żeby sprawny motor nie działał. Po prostu go zalewało z braku iskry i tyle. Teraz szukam przyczyny- świeca , fajka , przewód, cewka , zapłon ?!?!?!?! PECHOZOL
patefonhttp://img507.imageshack.us/img507/9853/husqvarna610tc001ne7.jpg