HUSQVARNA TC 610 JAK TO BYDLE ODPALIć???!!!!

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
acid
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 330
Rejestracja: sob, 5 maja 2007, 13:52
Motocykl: Honda CRF450r .05r
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: acid » śr, 5 gru 2007, 13:24

Powiem Ci tak że na pewno tak jak twierdzisz masz coś z iskrą
Ja nie miałem do czynienia z 4t ale mój ktm 300 tez miał często problemy z odpalaniem i była to wina złej przerwy na świecy , po prostu była za duża bo poprzedni właściciel jak kupił tak ją wkręcił nie regulując ostępu między elektrodami Zobaczyłem to podgiąłem do odpowiedniej szczeliny i od pierwszego zapalił Jeżeli kiedykolwiek jeszcze miałem problemy z odpaleniem , pewnego razu już tak wyczerpany postawiłem go na chodniku na stopce centralnej bo taką posiada i zapalił Uwaga są wibracje Od tamtego czasu stawiam go na stopce i pali nie ma bata Radzę ci żebyś postawił swoje moto na podnośniku tak żeby amortyzatory nie przejmowały dużej części energii twojego kopania Tylko uważaj bo możesz spaść z moto na glebę , najlepiej przy pomocy kogoś lub opierając kierą o ścianę Wiadomo 4paki maja większe wybracje niz 2t ale możesz podłozyc jakąś gume i gąbkę ewentualnie jeszcze cienki styropian pod ramę co troche zniweluje wibre Moim zdaniem i tak przed oddaniem do mechaniora musisz i tak odpalic moto zeby zobaczyc jak chodzi a z czasem nauczysz sie odpalać Pozdro to taka moja skromna rada

Autor tematu
patefon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: sob, 17 lis 2007, 18:28
Motocykl: husqvarna tc 610
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: patefon » śr, 5 gru 2007, 22:30

Siemanko :D udało się, świeca była do wymiany (po ok 10 kopnięciach zamrrrrrrrrrrruczał) W sobotę ok 13 mogę ustawić się na mały wypad na poligon w sulejówku lub na pobliski tor. Zapraszm 8)
patefonhttp://img507.imageshack.us/img507/9853/husqvarna610tc001ne7.jpg

grestr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
Motocykl: Honda XR600R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: grestr » czw, 27 gru 2007, 22:58

Witam,
jeżeli mogę coś jeszcze dodać, to miałem taki sam problem w mojej TE610, w zeszłą zimę.
Za każdym razem zalewałem świece i dupa!
Przerobilem wszystko z zakresu ustawiania tłoka, deko, czyszczenia gaźnika i rozrządu! jedyne czego nie próbowałem była wymiana dysz.
Moto paliło zawsze na nowej świecy. Po tygodniu stania bo jeździłem tylko weekendami na nowej świecy już niechciał palić zalewał, przebicie itd!
Żadne wypalanie nie pomagało, zarżnąłem tak chyba ze 4 świece.
A o wymianie kopniaka nie wspomne!
Potym robiłem tak, kopałem moto na starej przepalonej świecy, zazwyczaj coś trybił ale zawsze gasł. Kopalem tak do zalania, po czym wietrzyłem cylinder, zakładałem nową świece wykręconą po jeżdzie tydzien temu i huska ożywała:).
Nim do tego doszedłem wylałem wiadra potu kopiąc.
Latem niema najmniejszego problemu. Nie bawie się nawet w jakies ustawienia tłoka. Kopie 3-5 razy bez ssania. Po czym 1 na ssaniu. Po kolejnym nie ma bata żeby nie zatrybił. Jak było b ciepło nawet bez ssania trybił.
to tyle jakbys miał jakieś pytania co to 610 to wal śmiało chętnie wymienie opinie.
pzdr
Grzegorz

Autor tematu
patefon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: sob, 17 lis 2007, 18:28
Motocykl: husqvarna tc 610
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: patefon » pt, 28 gru 2007, 17:54

OOOOO to właśnie chodzi, ma dokładnie takie objawy jak opisałeś. Czyli -jeżeli dobrze zrozumiałem to wina temperatury? Jak będzie ciepło to pali od kopa? :shock:
patefonhttp://img507.imageshack.us/img507/9853/husqvarna610tc001ne7.jpg

Autor tematu
patefon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: sob, 17 lis 2007, 18:28
Motocykl: husqvarna tc 610
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: patefon » pt, 28 gru 2007, 17:57

Może wiesz jakie powinny być wartości luzów zaworowych :?:
patefonhttp://img507.imageshack.us/img507/9853/husqvarna610tc001ne7.jpg

grestr
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 68
Rejestracja: ndz, 19 lis 2006, 14:51
Motocykl: Honda XR600R
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: grestr » ndz, 30 gru 2007, 13:11

Co do palenia w ciepłej temp otoczenia to dokładnie tak jest u mnie, nie ma z tym problemu.
A co do luzów to w mojej serwisuwce do te/tc z 95':
ssące - 0,10 mm
wydechowe - 0,15 mm
chyba ma sie to również do roczników 91 i 93 w moim przypadku, ale trzeba to potwierdzić.
Sam będę po nowym roku u siebie ustawiał więc się dowiem u mechanika co i jak.

Autor tematu
patefon
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 29
Rejestracja: sob, 17 lis 2007, 18:28
Motocykl: husqvarna tc 610
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: warszawa
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re:

Post autor: patefon » ndz, 30 mar 2008, 20:35

Witam Grzegorzu :mrgreen: dzisiaj pojawił się nowy problem w mojej husce, a mianowicie podczas powrotu z poligonu 8) :supz: :supz: :partyman: tuz przed samym domem husa zdechła ](*,) akcja jest taka że jak ją próbowałem odpalić to po otwarciu kranika zaczeła lecieć wacha z jednego z weżyków odchodzących z gaźnika i to całkiem pokaźnym strumieniem. Czy to możliwe że gaźnik jest zapchany syfem i wacha leci tym wężykiem przelewowym :?: Dodam jeszcze że śmigałem po maxymalnym syfie - bagna, błota itp :rolleyes: Podobno o husqvarny trzeba bardzo dbać- filtr powietrza, gaźnik , zawory, świeca itd.Pozdrawiam i czekam na odpowiedź :drinkers: :partyman:
patefonhttp://img507.imageshack.us/img507/9853/husqvarna610tc001ne7.jpg

diego
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 168
Rejestracja: śr, 31 paź 2007, 21:55
Motocykl: sx125 / YZ250f
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: HUSQVARNA TC 610 JAK TO BYDLE ODPALIć???!!!!

Post autor: diego » ndz, 30 mar 2008, 20:59

Może pływak się zawiesił.

MXrlz
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 187
Rejestracja: sob, 2 lut 2008, 22:42
Motocykl: Honda crf 250 2006r.
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: HUSQVARNA TC 610 JAK TO BYDLE ODPALIć???!!!!

Post autor: MXrlz » ndz, 30 mar 2008, 22:23

O kazdy motor trzeba dbac nie tylko o Huski. Mozliwe ze tak jak kolega Diego napisal najprawdopodobniej plywak sie zacial.

mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Re: Re:

Post autor: mały » pn, 31 mar 2008, 00:15

patefon pisze:po otwarciu kranika zaczeła lecieć wacha z jednego z weżyków odchodzących z gaźnika i to całkiem pokaźnym strumieniem
viewtopic.php?f=21&t=2953
Na dole

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”