honda crf 450R - nie odpala na zimno
-
- Uzależniony od adrenaliny
- Posty: 518
- Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
- Motocykl: KTM 250 SXF '07
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
to chyba nie tak, że w zimie jest więcej powietrza w powietrzu, bo to jakiś absurd jest. ja myślę, że to chodzi o to, że jak powietrze jest zimne ma mniejszą objętośc od cieplego i wiecej go wejdzie do gaznika. np. jak uwalnia się skompresowane powietrze z butli, gdzie znajduje się pod dużym ciśnieniem to jest bardzo zimne.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pn, 21 maja 2007, 09:52
- Motocykl: RM250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Z powietrzem tzn. z tlenem który jest zawarty w powietrzu jest tak, że gazy zmieniają swoją gęstość na skutek zmian temperatury im niższa temp. tym wyższa gęstość, czyli im zimniej tym więcej tlenu w danej objętości. Tlen jest niezbędny do przebiegu procesu spalania. Dlatego na zimę trzeba dać większą dyszę ponieważ do tej samej ilości paliwa ("dysza letnia") dajemy większą ilość tlenu co prowadzi do powstania zbyt ubogiej mieszanki.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 131
- Rejestracja: czw, 29 cze 2006, 11:04
- Motocykl: rm125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: xxx
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
wowkfilipek pisze:Z powietrzem tzn. z tlenem który jest zawarty w powietrzu jest tak, że gazy zmieniają swoją gęstość na skutek zmian temperatury im niższa temp. tym wyższa gęstość, czyli im zimniej tym więcej tlenu w danej objętości. Tlen jest niezbędny do przebiegu procesu spalania. Dlatego na zimę trzeba dać większą dyszę ponieważ do tej samej ilości paliwa ("dysza letnia") dajemy większą ilość tlenu co prowadzi do powstania zbyt ubogiej mieszanki.
...a ja mysle ze dysza to iejedyny problem jaki moze tutaj byc... mowisz ze mala iskra, zobacz rozrzad, luzy zaworowe
-
- Mistrz prostej
- Posty: 93
- Rejestracja: pn, 21 maja 2007, 09:52
- Motocykl: RM250
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Możesz jaśniej bo nie kumam twojego posta, ja nie gdybałem co może być tylko opisałem z jakich powodów powinno się wymieniać dyszę na większą, bądź przeprowadzić regulację gaźnika Ale z pozostałymi rzeczami masz rację też mogą mieć wpływ na rozruch silnika.crossrider pisze: wow
...a ja mysle ze dysza to iejedyny problem jaki moze tutaj byc... mowisz ze mala iskra, zobacz rozrzad, luzy zaworowe
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 15
- Rejestracja: czw, 11 paź 2007, 10:29
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Moj ktm 525 exc zaczal palic, jak bylo zimno za 3 - 5 razem na rozruszniku. Regulacja zaworow i pali na dotyk. Z tym tlenem w tlenie to
Motocykl bedzie jezdzil tak samo przy +40 i -40. Jedyne elemnty, ktore mozna wymienic na zime, to w niektorych motocyklach sa swiece zimne i cieple. Ale cieple sa na klimaty jak w usa na poludniu, a zimne na kazde inne.
Wogole skad wam sie wzial ten tlen w tlenie?
Motocykl bedzie jezdzil tak samo przy +40 i -40. Jedyne elemnty, ktore mozna wymienic na zime, to w niektorych motocyklach sa swiece zimne i cieple. Ale cieple sa na klimaty jak w usa na poludniu, a zimne na kazde inne.
Wogole skad wam sie wzial ten tlen w tlenie?
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 251
- Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 17:05
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Nie zgodzam sie z tym ale nadal szukam punktu gdzie dostane dysze do swojej juzi. Osoby ktore to robily w swoich yz450f prosze o podanie danych/oznaczen dysz ktore powinienem kupic i ew. te swiece cieple czy zimne (pierwsze slysze ale zapytam w MOTO RACER kolo szkoly)Moj ktm 525 exc zaczal palic, jak bylo zimno za 3 - 5 razem na rozruszniku. Regulacja zaworow i pali na dotyk. Z tym tlenem w tlenie to
Motocykl bedzie jezdzil tak samo przy +40 i -40. Jedyne elemnty, ktore mozna wymienic na zime, to w niektorych motocyklach sa swiece zimne i cieple. Ale cieple sa na klimaty jak w usa na poludniu, a zimne na kazde inne.
Wogole skad wam sie wzial ten tlen w tlenie?
Pozdr.
elo elo YZ 4 5 0
-
- VIP
- Posty: 1001
- Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
vajda pisze:Nie zgodzam sie z tym ale nadal szukam punktu gdzie dostane dysze do swojej juzi. Osoby ktore to robily w swoich yz450f prosze o podanie danych/oznaczen dysz ktore powinienem kupic i ew. te swiece cieple czy zimne (pierwsze slysze ale zapytam w MOTO RACER kolo szkoly)Moj ktm 525 exc zaczal palic, jak bylo zimno za 3 - 5 razem na rozruszniku. Regulacja zaworow i pali na dotyk. Z tym tlenem w tlenie to
Motocykl bedzie jezdzil tak samo przy +40 i -40. Jedyne elemnty, ktore mozna wymienic na zime, to w niektorych motocyklach sa swiece zimne i cieple. Ale cieple sa na klimaty jak w usa na poludniu, a zimne na kazde inne.
Wogole skad wam sie wzial ten tlen w tlenie?
Pozdr.
Więc dysze do swojej Yamaszki możesz dostać w serwisie/salonie Yamaha i to na zamówienie (sam zamawiałem) koszt takiej dyszy to około 20zł. Gdzie indziej raczej zapomnij.