YZF 250 - mały problem
-
Autor tematudav1d
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 25
- Rejestracja: czw, 23 lis 2006, 22:33
- Motocykl: YZF 250 / YZ 125
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: MAŁOPOLSKA
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
YZF 250 - mały problem
Mam mały problem a mianowicie:
Gdy odpale motor i zostawiam go na chwile zeby sobie "popierdział" to jest wszystko ok i problem zaczyna sie dopiero wtedy jak dodam gazu to z rury bucha ogniem i kolektor zaraz pod chłodnicą robi sie momentalnie taki czerwono-różowy i swieci sie ;/ tak jak by ktos latarką swiecił. Motor stal przez ok miesiąc nie był jezdzony i nie wiem co jest grane, moze gaznik ?? Pomozcie please.
Gdy odpale motor i zostawiam go na chwile zeby sobie "popierdział" to jest wszystko ok i problem zaczyna sie dopiero wtedy jak dodam gazu to z rury bucha ogniem i kolektor zaraz pod chłodnicą robi sie momentalnie taki czerwono-różowy i swieci sie ;/ tak jak by ktos latarką swiecił. Motor stal przez ok miesiąc nie był jezdzony i nie wiem co jest grane, moze gaznik ?? Pomozcie please.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
bylo juz sporo tematow o yzf SZUKAJ
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Mistrz prostej
- Posty: 114
- Rejestracja: pt, 23 gru 2005, 22:17
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdansk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
-
- Do odcięcia!
- Posty: 968
- Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Myslenice
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
heh nie zawsze..... to sa objawy luzow zaworowych... wiadome ze motor jak postoi chwile na obrotach to widac czerwone ale jak jezdzisz zatrzymasz sie to nie widac ze jest czerwone najlepiej w nocy to zbadac... kiedys mialem tak ze odpalilem motor za chwile czerwone bylo pare cm od cylindra dalem do regulacji i juz az takie czerwone nie bylo... zawsze bedzie czerwone ale jak za bardzo i za szybko do tego dochodzi to znak ze moze trzeba zawory poregulowac
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 292
- Rejestracja: wt, 11 wrz 2007, 11:31
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Busko Zdrój/Warszawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: YZF 250 - mały problem
Proponuje temat swiecenia wydechu zakonczyć takimi uwagami:
-czerwienienei się wydechu na krótkim odcinku po pilkunastu chwilach pracy silnika 4T jest normalne
-czerwienienie sie bardzo mocno i bardzo szybko oraz strzelanie z wydechu świadczy o zbyt ubogiej mieszance i należy podregulować śrubką lub zmienić dysze (dysze zmieniamy jeśli problem wystepuje w całym zakresie obrotów).
-zmiana warunków atmosferycznych (np obnizenie temperatury powietrza) sprawia ze motor moze bardziej strzelac, gdy jest cieplej mieszanka przy tych samych ustawieniach moze byc bogata a gdy jest zimno uboga , zalezne jest to od gestosci powietrza.
-czerwienienei się wydechu na krótkim odcinku po pilkunastu chwilach pracy silnika 4T jest normalne
-czerwienienie sie bardzo mocno i bardzo szybko oraz strzelanie z wydechu świadczy o zbyt ubogiej mieszance i należy podregulować śrubką lub zmienić dysze (dysze zmieniamy jeśli problem wystepuje w całym zakresie obrotów).
-zmiana warunków atmosferycznych (np obnizenie temperatury powietrza) sprawia ze motor moze bardziej strzelac, gdy jest cieplej mieszanka przy tych samych ustawieniach moze byc bogata a gdy jest zimno uboga , zalezne jest to od gestosci powietrza.