Oddawanie mocy w 2suwie.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Oddawanie mocy w 2suwie.

Post autor: Taki Tam Gar » czw, 25 paź 2007, 18:40

Otóż, mam problem z Sachsem ZX 125 z 2000 roku. (silnik podobno ten sam co w dt) A więc, moto dziwnie się zbiera, nie ma typowo dwusuwowych obrotów, nie dostaje kopa na 8500+ tylko od około 6000 ciągnie go podobnie, trochę słabo. Dzis wrzuciłem nową świecę, przeczyściłem filtr, gaźnik i nic. Czy wie ktoś z was co się może dziać? Taka dodatkowa informacja, czasami lekko przerywa, tak delikatnie na obrotach około 7000. Nie wchodzi na bardzo wysokie (10000+). Z góry dzięki.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

JLB
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 39
Rejestracja: ndz, 30 wrz 2007, 12:01
Motocykl: YAMAHA YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Kwidzyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: JLB » pt, 26 paź 2007, 19:36

Moim zdanie tłok do wymiany ;]
" .MX jako żywioł pobierający w życiu bohaterów litry oktanów ... "

Autor tematu
Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Taki Tam Gar » pt, 26 paź 2007, 20:33

Tłok był wymieniany jakieś 7 mh temu.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

ecik
VIP
VIP
Posty: 1001
Rejestracja: wt, 24 sty 2006, 10:28
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: ecik » pt, 26 paź 2007, 20:59

A to po wymianie tłoka ci się tak zaczęło dziać ?
Może ci źle spasowali? :P

Autor tematu
Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Taki Tam Gar » pt, 26 paź 2007, 22:34

Jest taka możliwość że takie są objawy? Tzn gościu który mi to robił miał IQ chyba z 70, no ale motory robił juz 20 lat. Tulejował, nic to, rozbiore i zobacze.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » pt, 26 paź 2007, 23:38

Jak dla mnie to po prostu cechy tego silnika. DT ma się kręcić to 15tyś? To mało wysilony motor, powyżej 10tys cieżko mu się wkręcić. Tak samo że dostaje kopa od 6tys-nic dziwnego. Nie możesz porównywać DT do crossa np YZ.

Autor tematu
Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Taki Tam Gar » pt, 26 paź 2007, 23:58

ale chodzi o to, że nie widać specjalnej różnicy między 4000 a 8000. Wcześniej było widać całkiem sporą. Rozmyślam jeszcze nad złym ustawieniem zapłonu. Niestety z elektryką sam się bawić nie będę. Tak poza tym to kręcił się z 1500-2000 więcej wcześniej.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

kaliszef
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 24
Rejestracja: śr, 2 maja 2007, 15:25
Motocykl: 450 f 08
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: kaliszef » sob, 27 paź 2007, 10:04

Boli go zawór wydechowy.
MotorDoktor

Isbi
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 968
Rejestracja: czw, 24 lis 2005, 12:59
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myslenice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Isbi » sob, 27 paź 2007, 10:20

Dt lajtowo sie kreci do 11 tys 8) ale nie wszystkie!! tylko te co jeszcze maja dobre serducho w calosci nie tylko tloka :wink:
LiFe FoR RiDe
Bike: WSK Wyczynowy sprzet kaskaderski, 450ccm, 50 osiolkow i wogule ogien z żupy

hubertmx
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 40
Rejestracja: sob, 13 paź 2007, 20:59
Motocykl: Yamaha YZ 125 2004
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Olsztyn
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: hubertmx » ndz, 9 gru 2007, 00:33

kaliszef pisze:Boli go zawór wydechowy.
Jak moze go bolec zawor wydechowy jak to 2t.
A czemu slabo ciagnie, nie wiem, moze cos z modułem.

mały
VIP
VIP
Posty: 757
Rejestracja: sob, 21 sty 2006, 13:42
Motocykl: Yamaha YZ250F '18
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: mały » ndz, 9 gru 2007, 05:36

hubertmx pisze:
kaliszef pisze:Boli go zawór wydechowy.
Jak moze go bolec zawor wydechowy jak to 2t.
Może - bo 2T ma zawór wydechowy tyle, że działa on na zupełnie innej zasdzie niż ten w 4T
Polecam lekturę FAQ http://www.motox.com.pl/forum/viewtopic.php?t=2956

Autor tematu
Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Taki Tam Gar » ndz, 9 gru 2007, 11:06

Tzn problem rozwiązałem, troche zabawy z gaźnikiem było. Ten kretyn który to ustawiał prawdopodobonie troche źle przy okazji tłok dopasował, ale zdążył się wytrzeć na tyle że już w miare jest ok.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”