Oddawanie mocy w 2suwie.

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 9 gru 2007, 15:59

Jeszcze tylko jedna kwestia ;D Zachs ZX to nie jest wyczynowa crossówka. Moja Detka szła od 4 k do 7 k obrotów tak jak powinno jechać prawidłowo ustawione i zablokowane lajtowe enduro. Także, nie wiem co widziałeś niezwykłego w tym, że idzie od 6k. Takie ustawienie jest baaardzo fajnie do jazdy po drogach ze stałą prędkością.

Pozdro

Autor tematu
Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Taki Tam Gar » ndz, 9 gru 2007, 16:23

Tzn ja go kupiłem już z poszerzonymi wlotami, wkręcał się ładnie wczesniej. Po wymianie miał około 60% mocy... o to mi chodziło. Tak czy inaczej to motor po bułki :P do zabawy yzf.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

GAWRON
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 56
Rejestracja: śr, 7 mar 2007, 08:13
Motocykl: KTM 250 EXC - 05r
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Krakow
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: GAWRON » wt, 11 gru 2007, 17:17

a mnie zaintrygowała inna sprawa 8) tłok ma 7motogodzin potem piszesz ze był robiony szlif itp... a gdzie docieranie?? Bo tak piszesz jak byś od razu chciał z niego maxa wyciagnąć :roll: ja jak pare la temu miałem MTX po szlifie i z nowym tłokiem docierałem ponad 500km Motor swirzo po remoncie (taki co trzeba docierać) na początku jest dość mułowaty :)

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » wt, 11 gru 2007, 18:33

Po 7mth to już dawno dotarty. Poza tym nie ma możliwości żeby moto było niedotarte a straciło prawie połowę mocy...

Autor tematu
Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Taki Tam Gar » wt, 11 gru 2007, 21:21

Tomek dobrze mówi, sporo pyrkałem docierając, martwiło mnie już wtedy że ledwo co jechał zaraz po wymianie. Do tego był cichszy. Teraz i tak ma troche mniej, ale już trudno, więcej kasy nie chce pakować. Do zwykłej jazdy wystarcza.
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

eryk
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 08:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chełmno/Toruń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

dt

Post autor: eryk » czw, 13 gru 2007, 22:03

hehe ja odblokowałem dt zrobiłem remont wyregulowałem gaźnik i teraz wkręca mi się na 12 tyś. obr. moto chodzi mi normalnie do 6500 obr a od tego momętu zaczyna się wkręcać bardzo mocno do 12tyś.

woytas
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 182
Rejestracja: śr, 12 gru 2007, 19:55
Motocykl: Yamaha YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: woytas » wt, 18 gru 2007, 14:02

stary z chinsiego motocykla niezrobisz japonczyka poprostu sprzedaj go kup japonca a nastepnie kombinuj z oddawaniem mocy.
MX Góra Kalwaria/zapraszamy

Autor tematu
Taki Tam Gar
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 236
Rejestracja: czw, 12 kwie 2007, 18:23
Motocykl: Było CRF 250, YZ 125, YZF 250
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Taki Tam Gar » wt, 18 gru 2007, 15:46

Woytas, może nie zauważyłeś, ale praktycznie jest po temacie. Poza tym Sachs niemiecki jest :P
yyyyn? Yyyyyyyyyn?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”