Ktm lc4 400 i 620 z 97

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Ktm lc4 400 i 620 z 97

Post autor: Dawidqt » czw, 25 paź 2007, 08:59

Witam, chciałbym się dowiedzieć jaki ma być luz zaworowy w tych moto.pozdrawiam

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dawidqt » pn, 5 lis 2007, 20:55

Słyszałem ze 0,20 ale nie jestem pewny.Wie ktoś może ile oleju się wlewa do silnika bo chciałbym wymienić a nigdzie to nie jest napisane.

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » pt, 9 lis 2007, 12:43

W 620 od o.10 do 0.20. W praktyce 0.15 S+W.

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dawidqt » pt, 9 lis 2007, 13:27

dzięki a wiesz moze ile oleju wchodzi.

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » sob, 10 lis 2007, 14:47

Usciślenie , zeby też było dla innych ...

LC4 400 luzy S+W 0.20
LC4 540, 620 , 640 , 660 luzy S+W 0.15
Ale wiem , że na skrajne warunki temperaturowe , dopuszczalne sa modyfikacje luzu w zakresie 0.10 -0.20.


Ilość oleju 1.4 do 2002 i 1.5 od 2003. Ogólnie ok 1.5 litra . Zeby był stan...
Bo ta sama serwisówka podaje równez od 1.45 do 1.6 litra :roll:

Wymiana od 1000 km w SC do 5000 szosa , EGS.
:)

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dawidqt » pn, 3 gru 2007, 19:01

czy wie ktoś może jak ma być ustawiony rozrząd w ktm lc4 620 97 el. starter

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » pt, 7 gru 2007, 21:46

Z przodu silnika jest śruba z grubą podkładką. Wykręcasz ,zdejmujesz podkładke , wkręcasz z powrotem niezbyt mocno ,tak by stożkowe zakończenie śruby wskoczyło w wycięcie w przciwwadze wału.
Ustawiasz rozrząd na znaki i siema... :D

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dawidqt » ndz, 9 gru 2007, 20:24

A ta cecha na zębatce z wałka rozrządu ma być równo z krawędzią głowicy ustawiona czy w innym miejscu.Ten wał zablokowałem i ta cecha jest ustawiona do krawędzi.

Big
Amator leśnych szlaków
Amator leśnych szlaków
Posty: 362
Rejestracja: pn, 16 kwie 2007, 12:19
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: w lesie
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Big » ndz, 9 gru 2007, 22:38

Tak , ma byc równo z głowica

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dawidqt » pn, 10 gru 2007, 13:23

to rozrząd mam dobrze ustawiony.Mam taki problem: nie chce mi motor zapalić i szukam przyczyny.zawory ustawiłem,rozrząd dobry to coś chyba z gaźnikiem będzie.

Autor tematu
Dawidqt
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 22 paź 2007, 15:36
Motocykl: YZ450f
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Dawidqt » pn, 10 gru 2007, 20:43

Mam takie pytanie. Czy z tylnego amortyzatora powinno się spuszczać powietrze.

Kajec
VIP
VIP
Posty: 1085
Rejestracja: ndz, 30 kwie 2006, 09:47
Motocykl: SXF 350
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Stockholm[X]/Zielona Góra[]
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kajec » pn, 10 gru 2007, 20:57

Niebardzo bo to jest azot a nie powietrze, raczej sie dopompowuje niz upuszcza bo z czasem jest mniej :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”