Strona 2 z 3

: sob, 15 kwie 2006, 09:11
autor: mario77
Ja też na razie testuje przód od Brendlera, zobaczymy. A Sanchez jakoś też mnie nie skusił.

: sob, 15 kwie 2006, 11:00
autor: MXrool
Loczek pisze:Nie skomentuje umiejętności Sancheza.
Dlaczego nie? Czy on robi aż taką "kupę" z zawieszenia? Nie chce nic mówić ale ja się dziś do niego wybieram dokładnie na dostosowanie do masy. Mam z tym problem, bo waże 57 kg. Jak narazie jestem zadowolony z jego roboty, tylko raz coś źle wyregulował gaźnik i były problemy z zapalaniem.

: ndz, 16 kwie 2006, 22:57
autor: To.mek
Zawieszenie to najważniejsza sprawa, jeżeli miałbym się dycydować na tuning to podwozie w pierwszej kolejności.

: pn, 17 kwie 2006, 21:25
autor: mario77
No pierwsze jazdy za mną i już mogę coś powiedzieć. Na początku niezauważyłem jakiejś istotnej zmiany, ale to była dopiero przebieżka i brak odpowiednich warunków to testowania, no to jak zwykle zacząłem coś kombinować z ustwieniami (po kiego grzyba). Drugi wypad, już na tor. Tutaj już cięższe warunki, ale wszystko ładnie amortyzuje, nawet przy skrajnym ugięciu, ale coś nie tak przód z tyłem współpracuje, więc wracam do ustawień Bartka. I zaczęło się mmmmmm piękne prowadzenie żadnych uślizgów, jest nieźle. Warunki tor biach, błoto, kałuże więc dosyć miękko i grzązko. Ciekawe jak będzie na twardym ? Na zakrętach z bandami trzymanie kierownicy byłoby praktycznie zbędne motocykl sam znajduje swój tor jazdy, więc jakiekolwiek korygowanie jest zbędne i może tylko wprowadzać zamieszanie. Właśnie dużą różnicę poczułem na tym że jest bardziej czułe na skręcanie, wcześniej nie było takiego uczucia, ale niewiem czy to wada czy zaleta. Na wąskich łukach moto skręca praktycznie w miejscu, a na szerokich z powodu mniejszych oporów trzeba mu poprostu nieprzeszkadzać tylko jechać.

: pn, 17 kwie 2006, 23:32
autor: gajowy
Dla zainteresowanych-Bartek jest znany ze swoich zawieszeń, ale nie tylko one są jego domeną. Robi tez resztę, włącznie z serwisowaniem motocyklowych układów wtryskowych.
Mario-też miałem podobne odczucia, mimo że motocykle mamy z różnych bajek. Mnie najbardziej uderzyła zwiększona stabilność na szybko przejeżdżanych muldach/ na łuku.
Całość kosztowała mnie tyle co dobra tytanowa końcówka wydechu. Zamiast drażnienia leśniczego soundem 4T mogę teraz szybciej przed nim uciekać. To chyba w sumie bardziej przydatne niż nie tłumione dudnienie i jęk kręconego 4T.

: wt, 18 kwie 2006, 10:37
autor: To.mek
Mario, tak z ciekawości: jeżeli byś mógł, to powiedz ile kosztowało ustawienie amortyzatorów, bo z tego co mówi Gajowy to ok. 1500zł.[/url]

: wt, 18 kwie 2006, 12:11
autor: mario77
Tomek to nie ustawienie zawieszeń kosztuje 1500zł. Cena za tunning zawieszenia, coś takiego poprostu nieistnieje. Bartkowi musisz dokładnie powiedzieć o co Ci chodzi, czego oczekujesz i to on decyduje co należy majstrować w zawieszeniu. Jak już Jarek wcześniej wspomniał to są jego tajemnice i raczej niebędzie ich nikomu zdradzał, nie po to pracował u najlepszych m.in. mistrza Niemiec. Tuning zawieszenia może się zacząć od odpowietrzenia zawieszenia, przez wymianę oleju, podkładek, sprężyn, zaworów po Bóg wie co tam jeszcze. to zależy wszystko od niego, musisz poprostu wiedzić co Ci nie pasuje, w którym momencie. Dlatego ceny mogą zaczynać sie od kiluset do kliku tysięcy złotych.
Woli wyjaśnienia moje zawieszenie seryjne było bardzo dobre i tylko denerwowało mnie przy naprawdę skrajnych sytuacjach, wymagało poprostu ręki fachowca od dopieszczania. Dlatego zastanówcie sie na ile jesteście w stanie wykorzystać pracę seryjnej zawiechy. Moze tylko wystarczy popracować z ustawieniami.
P.S.
No Jarek, ładnie Cię skasował :lol: . Ja zapłaciłem raczej 1/4 tej ceny i myślę, że za tą pracę to uczciwa cena.

: wt, 18 kwie 2006, 12:18
autor: MXrool
No ja lece za pare dni do Qraka/Sancheza na przerobienie zawieszenia w SX-Fie. Zdam wam relacje jak się zachowuj po tych przeróbach, napewno zanosi się na wymianę sprężyn, które już idą paczką, a co wiecej to cała hydraulika będzie robiona.

: wt, 18 kwie 2006, 12:33
autor: gajowy
Mario, cena jaką zapłaciłeś była w porządku. Z wymianą oleju, to o.k.
Mnie całość kosztowała coś ponad 1200PLN, ale płaciłem przede wszystkim za doprowadzenie 13 letnich zużytych amortyzatorów p/t do stanu fabrycznego, na oryginalnych częściach. Indywidualizacja była juz niejako przy okazji, to był już taki rodzynek w cieście.

: pn, 24 kwie 2006, 20:48
autor: Sierot
Ja w każdym swoim dotychczasowym motorze ustawiałem zawiechy u p. Jarka Kurowskiego i myślę, że jest to najlepszy fachowiec w Polsce.
No i razem z Łukaszem na torze poustawiamy.
POLECAM serwis SANCHEZ RACING!!! :lol:

: śr, 26 kwie 2006, 14:49
autor: MXrool
Ja odebrałem zawiasy od Sancheza, robiłem hydraulikę, wymieniałem pare bajerów i sprężyny też. Motor nie do poznania, sam leci po dziurach, skokach... cudo. Jeden mankament, Pan Jarek jest mało dokładny, może ma za dużo spraw na głowie i myli nie raz rzeczy.

Re: Zawieszenie Brendler'a & Sanchez'a

: pn, 29 gru 2008, 15:28
autor: TEMASO MX
HEJ

Ma ktos z was jakis aktualny kontak to "Mxbrendler" na ten numer nic nie odpowiada (058 3046366)

pozdro