Jazda zimą....

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Kolasa
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 13:57
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmunda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Jazda zimą....

Post autor: Kolasa » pt, 19 paź 2007, 14:30

Witam!!! Jak wiadomo konczy sie juz sezon cieplych i slonecznych dni i zaczyn sie zima. Ja mam zamiar jezdzic zima i mam do was w zwiazku z tym kilka pytan.
Posiadam motocykl 4T i wiem ze powinno sie zmienic olej na 5w/50 tylko nie moge znalesc takich olejow np Castrola, wiec powiedzcie mi czy mozna taki olej gdzies kupic i jakich firmy wystepuja te oleje???

O czym nalezy jeszcze pamietac jesli chce sie jezdzic zima????
KTM 250 SX-F

Pomyk
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 631
Rejestracja: pn, 4 lip 2005, 20:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Rzeszów/Birmingham(UK)
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Pomyk » pt, 19 paź 2007, 14:54

zmiana dyszy na większą :)

MX_Bartek
Uzależniony od adrenaliny
Uzależniony od adrenaliny
Posty: 518
Rejestracja: ndz, 26 sie 2007, 22:24
Motocykl: KTM 250 SXF '07
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: MX_Bartek » pt, 19 paź 2007, 16:28

a sama wymiana oleju nie wystarczy?

Autor tematu
Kolasa
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: ndz, 3 wrz 2006, 13:57
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Nowy Targ/Waksmunda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Kolasa » sob, 20 paź 2007, 09:43

Zmiana dysz???? Po co, pierwszy raz o czymś takim slysze...
KTM 250 SX-F

Awatar użytkownika
Martin KTM
Moderator
Moderator
Posty: 762
Rejestracja: wt, 25 lip 2006, 14:56
Motocykl: KTM XC 300 2016r.
Styl jazdy: Enduro
Lokalizacja: Wisła
Podziękował: 10 razy
Podziękowania: 4 razy
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Martin KTM » sob, 20 paź 2007, 09:57

Kolasa pisze:Zmiana dysz???? Po co, pierwszy raz o czymś takim slysze...
więcej tlenu jest w powietrzu i wychodzi nie równa mieszanka. Bynajmniej tak mi sie wydaje

zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » sob, 20 paź 2007, 10:05

4T poprostu nie będzie chodził tak jak powinien, w ekstremalnych przypadkach mogą wystąpić awarie takie jak przy zbyt ubogiej mieszance. 2T natomiast może się zatrzeć, a przy temp poniżej zera poprostu nie jedzie jak sie go nie wyreguluje (sprawdzone na własnej skórze ;) )

Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”