DT 125 91 rok - wysokie obroty
-
Autor tematuLuktech
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 21:14
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
DT 125 91 rok - wysokie obroty
Mam DT 125 z 91 roku. Założyłem YPVS, który miał wpuszczać motor na wyższe obroty.. niestety coś nie działa. Mianowicie przy odpalaniu:
-zawór nie jest do końca otwarty...
-wkładam kluczyk, zarów otwiera sie maxymalnie.
-odpalam, zawór sie częściowo zamyka...
mniej więcej tak to działa...
Ale na luzie uzyskuje obroty 9 - 10 tys...
ale jak już wrzuce 1 bieg, to zawór nie chce sie za bardzo ruszać z miejsca ustawionego po odpaleniu...
na 2 biegu uzyskuje max 8-9 tys obrotów , ale od 6 tys silnik wchodzi na wyższe obroty bardzo powoli...
podobnie jest na 3 biegu, ale w tym wypadku osiągam maksymalnie 7-8 tys, ale od 6 tys silnik wchodzi na wyższe obroty bardzo powoli...
przy wyższych biegach YPVS nie daje żadnej różnicy w mocy (czy by był, czy nie, moto chodzi tam samo)
dodam, że zawór zaczyna zmieniac pozycję, dopiero po uzyskaniu 5,6 tys obrotów... i ta bariera 5,6 tys jest pokonywana bardzo powoli.
Obroty do 5,6 tys wchopdzą prawie natychmiast, a potem już jest kicha.
Proszę o pomoc!!!
moje gg 4922771
-zawór nie jest do końca otwarty...
-wkładam kluczyk, zarów otwiera sie maxymalnie.
-odpalam, zawór sie częściowo zamyka...
mniej więcej tak to działa...
Ale na luzie uzyskuje obroty 9 - 10 tys...
ale jak już wrzuce 1 bieg, to zawór nie chce sie za bardzo ruszać z miejsca ustawionego po odpaleniu...
na 2 biegu uzyskuje max 8-9 tys obrotów , ale od 6 tys silnik wchodzi na wyższe obroty bardzo powoli...
podobnie jest na 3 biegu, ale w tym wypadku osiągam maksymalnie 7-8 tys, ale od 6 tys silnik wchodzi na wyższe obroty bardzo powoli...
przy wyższych biegach YPVS nie daje żadnej różnicy w mocy (czy by był, czy nie, moto chodzi tam samo)
dodam, że zawór zaczyna zmieniac pozycję, dopiero po uzyskaniu 5,6 tys obrotów... i ta bariera 5,6 tys jest pokonywana bardzo powoli.
Obroty do 5,6 tys wchopdzą prawie natychmiast, a potem już jest kicha.
Proszę o pomoc!!!
moje gg 4922771
-
- Mistrz prostej
- Posty: 94
- Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
- Motocykl: aReMZi tufifti K8
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Re: DT 125 91 rok - wysokie obroty
ten zawór po odpalenie nie ma być otwarty ! Ma się otwierać po przekroczeniu pewnej ilości obrotów. Z tego co mi się wydaje to w DT masz możliwość regulacji tego zaworu za pomocą linek (?). Jeśli to nie to to może już tłok się kończy i silnik nie daje rady wkręcić się na wyższe obroty ?Luktech pisze:Mam DT 125 z 91 roku. Założyłem YPVS, który miał wpuszczać motor na wyższe obroty.. niestety coś nie działa. Mianowicie przy odpalaniu:
-zawór nie jest do końca otwarty...
-wkładam kluczyk, zarów otwiera sie maxymalnie.
-odpalam, zawór sie częściowo zamyka...
mniej więcej tak to działa...
Ale na luzie uzyskuje obroty 9 - 10 tys...
ale jak już wrzuce 1 bieg, to zawór nie chce sie za bardzo ruszać z miejsca ustawionego po odpaleniu...
na 2 biegu uzyskuje max 8-9 tys obrotów , ale od 6 tys silnik wchodzi na wyższe obroty bardzo powoli...
podobnie jest na 3 biegu, ale w tym wypadku osiągam maksymalnie 7-8 tys, ale od 6 tys silnik wchodzi na wyższe obroty bardzo powoli...
przy wyższych biegach YPVS nie daje żadnej różnicy w mocy (czy by był, czy nie, moto chodzi tam samo)
dodam, że zawór zaczyna zmieniac pozycję, dopiero po uzyskaniu 5,6 tys obrotów... i ta bariera 5,6 tys jest pokonywana bardzo powoli.
Obroty do 5,6 tys wchopdzą prawie natychmiast, a potem już jest kicha.
Proszę o pomoc!!!
moje gg 4922771
Pozdrawiam
-
Autor tematuLuktech
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 19
- Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 21:14
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
To czy zawór jest otwarty, czy zamknięty... To jest akurat dobrze ustawione, bo mi już ktoś tłumaczył... możliwe, że pomyliłem słowa otwarty z zamkniętym...
Ale jeśli chodzi właśnie o tą regulację, to próbowałem na wszystkie sposoby i nic niestety...
tłok? też myślałem o tym, ale czy jakby był tłok zużyty, to czy by na luzie kręcił 9-10 tys, a już na 1 biegu sie tak mulił??
To właśnie jest dziwne, że 6 tys obrotów silnik chwyta dosłownie w chwile...
A potem sie już muli niestety...
Ale jeśli chodzi właśnie o tą regulację, to próbowałem na wszystkie sposoby i nic niestety...
tłok? też myślałem o tym, ale czy jakby był tłok zużyty, to czy by na luzie kręcił 9-10 tys, a już na 1 biegu sie tak mulił??
To właśnie jest dziwne, że 6 tys obrotów silnik chwyta dosłownie w chwile...
A potem sie już muli niestety...
-
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 3
- Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 08:56
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Chełmno/Toruń
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
regulacja
w Yamaha Vavle Power System masz regulacje za pomocą cięgieł (linek) taka puszeczka koło cylindra heh i jak zdejmij rurę i weź latarke spujż w kanał powinno być zamknięte lub prawie całkiem zamknięte jeżeli masz otwarte to ustaw tak jak mówie a na pełnym gazie kanał powinien się cały otwożyć. Aha sprawdz regulację gaźnika bo jak ja miałem źle poziom paliwa ustawiony to był taki słaby i wszyscy mi mówili że tłok mam do wymiany pływak powinien być jak najwyżej na granicy przelania się!!