DT 125 91 rok - wysokie obroty

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
Luktech
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 21:14
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

DT 125 91 rok - wysokie obroty

Post autor: Luktech » ndz, 30 wrz 2007, 15:54

Mam DT 125 z 91 roku. Założyłem YPVS, który miał wpuszczać motor na wyższe obroty.. niestety coś nie działa. Mianowicie przy odpalaniu:

-zawór nie jest do końca otwarty...
-wkładam kluczyk, zarów otwiera sie maxymalnie.
-odpalam, zawór sie częściowo zamyka...


mniej więcej tak to działa...

Ale na luzie uzyskuje obroty 9 - 10 tys...
ale jak już wrzuce 1 bieg, to zawór nie chce sie za bardzo ruszać z miejsca ustawionego po odpaleniu...
na 2 biegu uzyskuje max 8-9 tys obrotów , ale od 6 tys silnik wchodzi na wyższe obroty bardzo powoli...
podobnie jest na 3 biegu, ale w tym wypadku osiągam maksymalnie 7-8 tys, ale od 6 tys silnik wchodzi na wyższe obroty bardzo powoli...

przy wyższych biegach YPVS nie daje żadnej różnicy w mocy (czy by był, czy nie, moto chodzi tam samo)

dodam, że zawór zaczyna zmieniac pozycję, dopiero po uzyskaniu 5,6 tys obrotów... i ta bariera 5,6 tys jest pokonywana bardzo powoli.
Obroty do 5,6 tys wchopdzą prawie natychmiast, a potem już jest kicha.

Proszę o pomoc!!!

moje gg 4922771

jankiel
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 94
Rejestracja: wt, 20 mar 2007, 22:41
Motocykl: aReMZi tufifti K8
Styl jazdy: Motocross
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Re: DT 125 91 rok - wysokie obroty

Post autor: jankiel » pn, 1 paź 2007, 15:26

Luktech pisze:Mam DT 125 z 91 roku. Założyłem YPVS, który miał wpuszczać motor na wyższe obroty.. niestety coś nie działa. Mianowicie przy odpalaniu:

-zawór nie jest do końca otwarty...
-wkładam kluczyk, zarów otwiera sie maxymalnie.
-odpalam, zawór sie częściowo zamyka...


mniej więcej tak to działa...

Ale na luzie uzyskuje obroty 9 - 10 tys...
ale jak już wrzuce 1 bieg, to zawór nie chce sie za bardzo ruszać z miejsca ustawionego po odpaleniu...
na 2 biegu uzyskuje max 8-9 tys obrotów , ale od 6 tys silnik wchodzi na wyższe obroty bardzo powoli...
podobnie jest na 3 biegu, ale w tym wypadku osiągam maksymalnie 7-8 tys, ale od 6 tys silnik wchodzi na wyższe obroty bardzo powoli...

przy wyższych biegach YPVS nie daje żadnej różnicy w mocy (czy by był, czy nie, moto chodzi tam samo)

dodam, że zawór zaczyna zmieniac pozycję, dopiero po uzyskaniu 5,6 tys obrotów... i ta bariera 5,6 tys jest pokonywana bardzo powoli.
Obroty do 5,6 tys wchopdzą prawie natychmiast, a potem już jest kicha.

Proszę o pomoc!!!

moje gg 4922771
ten zawór po odpalenie nie ma być otwarty ! Ma się otwierać po przekroczeniu pewnej ilości obrotów. Z tego co mi się wydaje to w DT masz możliwość regulacji tego zaworu za pomocą linek (?). Jeśli to nie to to może już tłok się kończy i silnik nie daje rady wkręcić się na wyższe obroty ?

Pozdrawiam

Autor tematu
Luktech
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 21:14
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Luktech » pn, 1 paź 2007, 18:05

To czy zawór jest otwarty, czy zamknięty... To jest akurat dobrze ustawione, bo mi już ktoś tłumaczył... możliwe, że pomyliłem słowa otwarty z zamkniętym...

Ale jeśli chodzi właśnie o tą regulację, to próbowałem na wszystkie sposoby i nic niestety...

tłok? też myślałem o tym, ale czy jakby był tłok zużyty, to czy by na luzie kręcił 9-10 tys, a już na 1 biegu sie tak mulił??

To właśnie jest dziwne, że 6 tys obrotów silnik chwyta dosłownie w chwile...

A potem sie już muli niestety...

Autor tematu
Luktech
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 21:14
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Luktech » wt, 2 paź 2007, 19:41

no przy odłączonym silniczku kręci może do 6,5 tys obrotów... no niby sie nic nie zacina, ale silnik nie wskoczy na więcej niż na te 6,5 tys (no może na 7 tys, ale tylko na luzie)

Przy zaworze przekręconym najbardziej w prawo...

Autor tematu
Luktech
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 19
Rejestracja: czw, 11 sty 2007, 21:14
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: Luktech » pt, 5 paź 2007, 23:58

Czyli nikt nie umie mi pomóc??

Bardzo proszę o jakieś wskazówki!!

eryk
Gdzie jest sprzęgło?
Gdzie jest sprzęgło?
Posty: 3
Rejestracja: czw, 10 maja 2007, 08:56
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Chełmno/Toruń
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

regulacja

Post autor: eryk » czw, 13 gru 2007, 22:51

w Yamaha Vavle Power System masz regulacje za pomocą cięgieł (linek) taka puszeczka koło cylindra heh i jak zdejmij rurę i weź latarke spujż w kanał powinno być zamknięte lub prawie całkiem zamknięte jeżeli masz otwarte to ustaw tak jak mówie a na pełnym gazie kanał powinien się cały otwożyć. :D Aha sprawdz regulację gaźnika bo jak ja miałem źle poziom paliwa ustawiony to był taki słaby i wszyscy mi mówili że tłok mam do wymiany :shock: pływak powinien być jak najwyżej na granicy przelania się!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”