Brak zaworów w suzuki RM 250 2T 1995 rok.Co z tym zrobić???

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Awatar użytkownika
Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Brak zaworów w suzuki RM 250 2T 1995 rok.Co z tym zrobić???

Post autor: Szuwar » sob, 15 wrz 2007, 11:00

Witam!!!Dzisiaj rozbierałem cylinder bo chciałem zobaczyć jak wyglądają zawory i okazało że nic tam nie ma.ktoś je wyjął i nie zamontował zpowrotem.czy tak można jeździć?Czy muszę je zakupić??doradzcie co zrobić???
KTM EXC 520 2001 rok.

Awatar użytkownika
gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » sob, 15 wrz 2007, 12:23

Jazdę będziesz mial do bani. Nie dziwię sie że ktoś je wyjał, bo w tej RM to koszt ponad 2 tys. PLN za takie zawory (jeśli to jest to o czym mówię-2 takie podłuzne), i podobno się zuzywają, a są tylko w oryginale. Kolega kiedyś dorabiał je z aluminium do swojej RM`y, działało. Nie mam stałego kontaktu z tym kolegą, ale jakbyś potrzebował to odgrzebałbym jakiś namiar do niego.
Pzdr.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Awatar użytkownika
Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » sob, 15 wrz 2007, 21:32

No właśnie tu jest problem bo to nie kwestia tylko samych zaworów.ten kretyn wyjął poprostu wszystko nie ma żadnych wałków itp.wystaje tylko ten pręcik.Nie wiem co mam począć.jak będę jeżdził bez nich to coś się może narobić???
KTM EXC 520 2001 rok.

Awatar użytkownika
gajowy
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 719
Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: gajowy » ndz, 16 wrz 2007, 00:15

Zbliża się zima. Może pożycz od jakiegoś zmotoryzowanego brata co ma podobna suzę, na wzór. Zima to dobry czas na takie roboty.
Co do awarii-zasadniczo specjalnie nic nie powinno się stać, ale tu już musieliby sie wypowiedzieć spece od tego konkretnego typu silnika.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.

Awatar użytkownika
strzalek
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 63
Rejestracja: pn, 11 gru 2006, 13:12
Motocykl: CRF 250 07
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Ostróda
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Status : Offline

Post autor: strzalek » ndz, 16 wrz 2007, 10:51

Przez brak zaworu masz bardzo słaby dół, brak elastyczności oraz płynnego przejścia w obrotach. Teoretycznie nic nie powinno sie stac ale tak jak napisali wyżej jazde masz do bani.

Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 16 wrz 2007, 18:20

Słuchaj szuwar, mam takie wrażenie, że za bardzo nie wiesz o co chodzi ;) Jak możesz to rzuć nam tu kilka zdjęć cylindra i myślę, że doświadczeni mechanicy coś ci powiedzą. Tylko nie gniewaj się, że uznałem cię za "macanta tematu" :partyman: :partyman:

Pozdro

Awatar użytkownika
Ethan89
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 82
Rejestracja: sob, 30 gru 2006, 20:47
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Gliwice
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Ethan89 » ndz, 16 wrz 2007, 20:04

nic Ci sie niestanie ja tesh tak w Kx'e jezdilem tylko niema dolu i jest straszny skok powyzej pewnego pułapu.
KX 125 rolezz

Awatar użytkownika
Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » ndz, 16 wrz 2007, 21:07

Jak mogę nie wiedziec o co chodzi.Ściągnalem pierwszy dekiel na cylindrze a tam nic nie ma same dziurki po wałkach i dwa otwory(miejsca na zawory),zdjąłem drugi dekiel ten z boku cylindra i wystaje tylko sam pręcik i jest on luźny.Więc nic tam nie ma.Co do jazdy to się z wami zgodzę ciągnie ale tylko jak wejdzie na obroty.Fotek wam nie zrobię bo mam cylinder u szlifierza.Pozdro chłopaki i wielke dzieki.
KTM EXC 520 2001 rok.

Awatar użytkownika
zielorz
VIP
VIP
Posty: 892
Rejestracja: czw, 3 mar 2005, 20:28
Motocykl: GSXR 750 K0
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: RASZKÓW
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: zielorz » ndz, 16 wrz 2007, 21:32

Pierwszy dekiel to znaczy głowice ? Tam gdzie świece wkręcasz ? No w cylindrze są dziurki - kanały, zawór wydechowy to nie taki zawór jak w 4T.

Pozdro

Awatar użytkownika
Autor tematu
Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » ndz, 16 wrz 2007, 21:51

no nie!!!!!!!!!głowica to głowica a dekiel to dekiel.Ja w rm mam dwa dekle takie pokrywy.Jedna jest z przodu cylindra a druga z boku.Jak je ściągne to mogę sobie po oglądać jak pracują zawory ale w moim przypadku sobie nie po oglądam bo tam nic nie ma.hehhe :P
KTM EXC 520 2001 rok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”