2 pytania totalnego laika
-
Autor tematucezii
- Gdzie jest sprzęgło?
- Posty: 16
- Rejestracja: pt, 30 mar 2007, 17:50
- Styl jazdy: Motocross
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
2 pytania totalnego laika
Witam,
pierwsze pytanie dotyczy srubki/korka od zlewu oleju ze skrzyni (ta od spodu), a mianowicie jakis czas temu kiedy wymienialem olej zauwazylem ze srubka sie przekreca w gwincie wiec nalozylem troche silikonu i jakis czas bylo ok. niestety ostatnio podczas jazdy srubka odkrecila sie i wypadla, wylal sie caly olej (dobrze ze sie w pore zatrzymalem i nie skatowalem sprzetu). Gwint jest do dupy i silikon nie pomaga. Czy pomoze tu jakis klej do srub, czy trzeba nagwintowywac? Jezeli to drugie to co z opilkami metalu ktore dostana sie do srodka?
drugie pytanie - w jaki sposob smarowany jest wal w dwusuwie? z mieszanki? skoro tak to moglby mi ktos wytlumaczyc dokladnie jak to przebiega bo zdawalo mi sie zawsze ze mieszanka jest spalana w calosci w cylindrze.
dzieki za odp, pozdrawiam
pierwsze pytanie dotyczy srubki/korka od zlewu oleju ze skrzyni (ta od spodu), a mianowicie jakis czas temu kiedy wymienialem olej zauwazylem ze srubka sie przekreca w gwincie wiec nalozylem troche silikonu i jakis czas bylo ok. niestety ostatnio podczas jazdy srubka odkrecila sie i wypadla, wylal sie caly olej (dobrze ze sie w pore zatrzymalem i nie skatowalem sprzetu). Gwint jest do dupy i silikon nie pomaga. Czy pomoze tu jakis klej do srub, czy trzeba nagwintowywac? Jezeli to drugie to co z opilkami metalu ktore dostana sie do srodka?
drugie pytanie - w jaki sposob smarowany jest wal w dwusuwie? z mieszanki? skoro tak to moglby mi ktos wytlumaczyc dokladnie jak to przebiega bo zdawalo mi sie zawsze ze mieszanka jest spalana w calosci w cylindrze.
dzieki za odp, pozdrawiam
Suzuki RM 125
GG: 1253263
GG: 1253263
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Niewiem jak chcesz gwintować żeby opiłki wpadły do komory....
nawet jeśli - prosty patent sznurek , kawałek magnesu , smyru smyru i masz opiłki...
Oczywiście nie zbierzesz wszystkich ale zawsze już coś.... pewnie wiecej ich będzie z trybów ale cuż.. a i uważaj żebyś magnesa nie zgubił
nawet jeśli - prosty patent sznurek , kawałek magnesu , smyru smyru i masz opiłki...
Oczywiście nie zbierzesz wszystkich ale zawsze już coś.... pewnie wiecej ich będzie z trybów ale cuż.. a i uważaj żebyś magnesa nie zgubił
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Magnes pomoże na aluminium jak umarłemu kadzidło.... Nałóż palcem od środka sporo gęstego smaru-wszystkie opiłki po gwintowaniu w nim zostana, i po wytarciu smaru będzie klar w skrzyni. Podczas gwintoania dobrze jest nasmarować konkretnie gwintownik, i co 2-3 obroty wyjmować i usuwać samr z opiłkami dokładając nowy.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.
-
- Amator leśnych szlaków
- Posty: 367
- Rejestracja: pn, 6 mar 2006, 19:22
- Motocykl: Ćwiara YZF
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: przed toba #2
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
prosze was nie piszcie takich odpowiedzi jak ne macie pojecia jak ktos juz wyzej napisal wal w 2t smarowany jest olejem z mieszanki i nie ma zadnego filtra a jak jest jescze troche gwintu mozna sprobowac zakecic na tasme teflonowa ale pewniejsze bedzie nagwintowanie a po gwintowaniu na wszelki wypadek przeplucz silnik najtanszym olejem ja bym tak zrobilTo.mek pisze:Co do drugiego pytania, wydaje mi się że jest smarowany olejem ze skrzyni.
www.INTER-CROSS.pl ----> najlepsze marki w jednym miejscu
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
BÓG, HONOR, MOTOCROSS
SKLEP MX _________ALLEGRO ________FIRSTRACING ________RISK RACING
-
- Do odcięcia!
- Posty: 719
- Rejestracja: ndz, 1 sty 2006, 10:11
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
Wiesz, często w tym jest troszke prawdy-łozysko wału korbowego od strony sprzęgła jako jedyne jest smarowanie oliwa ze skrzyni (nie zawsze, ale czasem).
W komorze korbowej benzyna z mieszanki odparowuje, a olej zostaje i smaruje cały ten bałagan w środku, a na końcu jest spalany.
W komorze korbowej benzyna z mieszanki odparowuje, a olej zostaje i smaruje cały ten bałagan w środku, a na końcu jest spalany.
Husqvarna CR 250 82`, Husqvarna SM 450R 08`, Beta Zero 125 91`.