YAMAHA WR szybkie gotowanie

Pytaj o to jak dbać i serwisować swój motocykl!
Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

YAMAHA WR szybkie gotowanie

Post autor: ravwen » sob, 8 wrz 2007, 22:31

witam wszystkich mam pytanie bo niewiem czy ma tak być czy coś jest do wymiany.kiedy bardzo wolno jeźdże w terenie :( albo jak stoi motor i nie wlatuje za dużo powietrza do chłodnicy to zaczyna się gotować . co to może być . czy w każdym motoże się tak dzieje ??
co radzicie ??

mam wr 426
:?:

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » sob, 8 wrz 2007, 22:44

No ja rrzniesz silnik przeciskając sie miedzy drzewami to sie nie dziwnie, gdy stoi tak samo.... a pytanie? jak długo stoi że sie gotuje?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: ravwen » sob, 8 wrz 2007, 22:53

jak jestem w terenie hopki piasek błoto dzewa to zaraz czuć że moto mocno się nagrzewa i czeba wyłączyć ale jak tne pnormalnie przez polne drogi itp. to wogule się niegrzeje. ale jak z motorami które jeżdżą w rajdzie przeprawowym w bardzo ciężkim terenie prędkość podobna albo mniejsza i się nie gzreją.

jak odpale motor troche pochodzi (nie dodając gazu ) to zacznie się powoli grzać

Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » sob, 8 wrz 2007, 23:08

Może masz chłodnice zabitą albo mało płynu.Raczej wszystko jest w porządku jeżeli chodzi o mechanikę bo skoro jedziesz szybko to chłodzenie jest dobre.Ale jedno jest pewne tak nie może się dziać sprawdz chłodnicę(może jakiś wąż jest przytkany lub przyciśniety).
KTM EXC 520 2001 rok.

Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: ravwen » sob, 8 wrz 2007, 23:11

chłodnica czysta płynu max ale słyszałem że możę mieć coś wspólnego z uszczelką pod głowicą bo podobno się wtedy moto grzeje

kotmx
Do odcięcia!
Do odcięcia!
Posty: 800
Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: kotmx » sob, 8 wrz 2007, 23:18

Grzeje sie - tzn gotuje Ci sie płyn chłodzniczy?
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co? :D
cipkowóz (różowy komar :D)

fzr600 stunt

było:
YZ 426 01r--> porażka

kx 125 03r :)

Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: ravwen » sob, 8 wrz 2007, 23:22

czuć że bardzo gorący i kilka razy się zdarzyło że para z chłodnicy poleciała . ostatnio jak vyłem w terenie wolo wtedy jechałem i wyłączyłem moto to było takie uczucie jak by się gotowało bo cały motor chodził drgał po zgaszeniu

Szuwar
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 87
Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
Motocykl: KTM EXC 520
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Żółtnica
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: Szuwar » sob, 8 wrz 2007, 23:23

Jak by było nie szczelna uszczelka to płyn chlodniczy by się dostawał nad tlok i wogóle bys nie mógl jechać a nawet byś zatarł silnik.To jest 4T wiec jak by poszła woda to by byl siwy olej.Chzba wiecej ci nie poradze.POYDRAWIAM
KTM EXC 520 2001 rok.

Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: ravwen » sob, 8 wrz 2007, 23:32

najwbardziej deneruje mnie to że w terenie czeba ciągle patrzeć i się martwić żeby motor się nie zagotował :( i gosić i robić przerwy

Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: ravwen » ndz, 9 wrz 2007, 11:12

może ktoś jeszcze mi szerzej powiedzieć do czygo służy takie pokrętło obok gaźnika które do niego wchodzi od dugiej strony ??

To.mek
VIP
VIP
Posty: 1067
Rejestracja: pt, 4 lis 2005, 22:56
Motocykl: RM 125 K8, WR 450 K7
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: Myszków-okolice Częstochowy
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: To.mek » ndz, 9 wrz 2007, 11:19

Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi, ale to chyba pokrętło reguluje poziom obrotów biegu jałowego.

Autor tematu
ravwen
Mistrz prostej
Mistrz prostej
Posty: 180
Rejestracja: czw, 23 sie 2007, 11:01
Motocykl: YZ250F
Styl jazdy: Motocross
Lokalizacja: ząbkowice śl.
Podziękował: 0
Podziękowania: 0
Kontakt:
Status : Offline

Post autor: ravwen » ndz, 9 wrz 2007, 12:33

ale ono coś reguluje w gaźniku powiedźcie tylko jak wstawićfotke to zaraz wrzuce

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik”