Suzi rm 250 2T rozpad sie pierscien i uszkodzil cylinder!!!!
-
Autor tematuSzuwar
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
- Motocykl: KTM EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Żółtnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Suzi rm 250 2T rozpad sie pierscien i uszkodzil cylinder!!!!
Witam wczoraj zobaczylem ze w moj rm zaczyna tracic kompresje.Na cylindrze mam glebokom ryse.wiec chyba szlif albo nowa tuleja.tlok rowniez do wymiany.mam pytanko ile wyniesie mnie remont...i jak byla przyczyna tego skoro moto nie tracilo kompresji stopniowo tylko szybko i nagle
KTM EXC 520 2001 rok.
-
- Do odcięcia!
- Posty: 800
- Rejestracja: sob, 11 mar 2006, 10:50
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wójtowo / Lidzbark Warm.
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
haha i w to uwierzyłeś?
Pewnie jak kupowałeś fure to tłok powinien być już dawno wymieniony + polatałeś i taki oto efekt.
Luz między tłokiem a gładzią zrobił sie taki że połamało pierścień - proste.
także tłok koło 350zł, ciekawe jaką masz selekcje i jak głęboka jest ta rysa - honowanie zz 50-80zł a jeśli ta rysa to krater to niestety , new tuleja / nicasil
Pewnie jak kupowałeś fure to tłok powinien być już dawno wymieniony + polatałeś i taki oto efekt.
Luz między tłokiem a gładzią zrobił sie taki że połamało pierścień - proste.
także tłok koło 350zł, ciekawe jaką masz selekcje i jak głęboka jest ta rysa - honowanie zz 50-80zł a jeśli ta rysa to krater to niestety , new tuleja / nicasil
jest:
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
XR 200 R 83r
DT 80 93r supermoto --> no co?
cipkowóz (różowy komar )
fzr600 stunt
było:
YZ 426 01r--> porażka
kx 125 03r
-
Autor tematuSzuwar
- Mistrz prostej
- Posty: 87
- Rejestracja: ndz, 1 lip 2007, 22:20
- Motocykl: KTM EXC 520
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Żółtnica
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
Uwierzyłem ponieważ były pozakładane nowiutkie uszczelki w cylindze.Obawiam się że uratuje mnie tylko tuleja.Raczej zamek się rozsypał i wyleciał z boku tłoka i wtedy wyrezał rysę w cylindrze(ok 1mm grubosci i 2 cm długości)MAM ZDJĘCIA ALE NIE WIEM JAK MAM JE WRZUCIĆ NA NETA!!!!
KTM EXC 520 2001 rok.
-
- Mistrz prostej
- Posty: 144
- Rejestracja: pn, 7 maja 2007, 03:23
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: wawa
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Status : Offline
propnuje nicasil
jesli to w miare świeży moto to proponuje nicasil (razem z tłokiem to ok. 1000zł) a jak stary to wal tuleje ,co do awarii to musisz się przyzwyczaić że to sie zdaża nawet jak będziesz miał wszystko nowe i na czas wymienione oczywiście powinieneś po kupnie zdjąć cylinder i zobaczyć stan tłoka ,cylindra a najlepiej przed kupnem
-
- Mistrz prostej
- Posty: 148
- Rejestracja: pn, 14 lut 2005, 23:34
- Motocykl: CRF250, Monster
- Styl jazdy: Motocross
- Lokalizacja: Wawa/Socho/Wrocław
- Podziękował: 0
- Podziękowania: 0
- Kontakt:
- Status : Offline
ja tez bym ci polecil nicasil bo tuleja to ostatecznosc. Jak wbijesz tuleje to nigdy juz moto nie bedzie chodzilo tak jak na nicasilu. Nie wiem jaki jest koszt tulei ale nicasil nawet jesli bedziesz musial naprawic/nadspawac cylinder to 650pln, max 1000pln i moto masz jak nowe. A tuleja to bezpowrotne niszczenie cylindra. Zastanow sie ile co cie bedzie kosztowalo i jak wplynie to na motor no i ile lat ma motor.
Dobry nicasil masz tu http://www.motox.com.pl/sklep/product_i ... cts_id=285
Dobry nicasil masz tu http://www.motox.com.pl/sklep/product_i ... cts_id=285
"Only the dead have seen the end of the war" - Plato
"Face your fears. Live your dreams"
"Face your fears. Live your dreams"